BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Stevo |
Geplaatst op woensdag 30 maart 2016 19:54 |
||||
Alweer het laatste seizoen van deze onwijs vette serie start aankomende vrijdag op Cinemax in de VS. De dag na elke uitzending zal deze te zien zijn op HBO in Nederland. Dit laatste seizoen zal bestaan uit 8 afleveringen en het ziet er naar uit dat de voet niet van het gaspedaal afgaat Spoiler!Twee jaar na de gebeurtenissen van vorig jaar. Lucas, die nog steeds worstelt met het feit dat hij Job na diens ontvoering uit Camp Genoa niet heeft kunnen terugvinden, keert naar Banshee terug. Maar het stadje blijkt fel veranderd tijdens zijn afwezigheid. Er is een nieuwe sheriff, een nieuwe burgemeester en een nieuwe seriemoordenaar op het oorlogspad. Carrie, die nog steeds met schuldgevoelens kampt na de dood van haar man Gordon, moet op laste van de rechter therapie volgen. Op zoek naar verstrooiing hervalt ze in haar vertrouwde, gewelddadige patronen. Hoewel ook Bunker niet ongeschonden uit de strijd is gekomen, laat de eenzame deputy het kopje niet hangen. Zijn broer Calvin, de skinhead, reageert zijn frustraties op het werk af op een lid van de Redbonestam die een territoriale drugsafspraak met Proctor met de voeten heeft getreden. Synopsis Afl. 2: The Burden of Beauty Spoiler!Omdat haar zoektocht naar Job geen enkel spoor oplevert, blaast een gefrustreerde Carrie wat stoom af door een kruistocht te ondernemen tegen enkele leden van de Brotherhood. Aaron Boedicker, een hillbilly methdealer die banden heeft met Rebecca, tart het noodlot door zijn product naar Banshee te brengen. Proctor berispt Calvin omdat hij profiteert van een louche bijverdienste en wil zelf zijn drugshandel uitbreiden door een partnership aan te gaan met een Colombiaanse drugsbaron. Lucas komt, eerder dan Brock en Bunker, een verdachte in de zaak van de seriemoorden op het spoor, maar maakt zichzelf daardoor uiteindelijk zelf verdacht. Synopsis Afl. 3: Job Spoiler!Dankzij nieuwe info van Fat Au kunnen Lucas en Carrie een spoor naar Genoa volgen in een ultieme poging om Job te redden. De prijs die ze daarvoor betalen, is echter aanzienlijk. Proctor ontdekt dat gulheid niet altijd beloond wordt. Bunker vindt een pleister voor zijn wonden terwijl een gefrustreerde Calvin kreunt onder het juk van een opgesloten meester. Lucas betaalt het gelag voor het feit dat hij Rebecca van Boedicker heeft gered. Synopsis Afl. 4: Innocent Might Be a Bit of a Stretch Spoiler!Special Agent Veronica Dawson komt in Banshee aan om er de zaak van de seriemoorden te onderzoeken en Lucas te ondervragen. Die krijgt het al hard te verduren van Brock wegens zijn relatie met Rebecca. Carrie brengt haar meest ambitieuze aanval tegen de Brotherhood tot nog toe ten uitvoer. Cruz begint Bunker argwanend te bekijken. Calvin schrikt zich een hoedje wanneer Randall Watts, de aanvoerder van de skinheads en bondgenoot van Proctor, die lange tijd achter de tralies zat, plots bij de Bunkers op de stoep staat. Banshee wordt andermaal opgeschrikt door een gruwelijke moord. Synopsis Afl. 5: A Little Late to Grow a Pair Spoiler!Calvin wordt op de proef gesteld door Watts' huurlingencontract met Proctor. Diens belofte aan de Colombianen heeft, na het in de as leggen van zijn fabriek, echter een zware deuk gekregen. Dawson en Lucas, die elk apart een spoor volgden in de zaak van de seriemoordenaar, komen samen bij hetzelfde eindstation uit: een members only Goth-club met pijnlijke SM-initiaties. Proctor stuurt zijn verwanten in de Amish-gemeenschap een krachtig signaal bij monde van Burton. Tijdens een persconferentie op televisie, zweert Brock dat gerechtigheid zal geschieden. Cruz verkent Carries versterkte burcht terwijl Sugar de ontheemde Lucas aan een vertrouwd onderkomen helpt.
Vincit omnia veritas! |
||||
John098765 |
Geplaatst op donderdag 07 april 2016 20:29 |
||||
De eerste aflevering viel niet tegen. Het belooft een goed laatste seizoen te worden. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op donderdag 07 april 2016 23:20 |
||||
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Die 2 jaar time jump had ik liever niet en Spoiler!de dood van Rebecca hadden ze wat mij betreft anders moeten doen, in plaats van overduidelijk een pop te laten zien en dan flashbacks. Nu had haar dood veel minder impact. Op mij kwam het echt over als "oh ja we beginnen weer en Rebecca is trouwens dood"
|
||||
kim-e |
Geplaatst op dinsdag 26 april 2016 17:56 |
||||
Heerlijk begin van het 4e en laatste seizoen. Go out with a bang! Ik geloof dat dat wel gaat lukken. Kan niet wachten op de 2e helft van het seizoen. Al vind ik het erg spijtig dat het daarna afgelopen is.. 'I'm like king Midas in reverse. Everything I touch turns to shit.' |
||||
John098765 |
Geplaatst op donderdag 05 mei 2016 16:11 |
||||
Ik moet toch enigszins terugkomen op mijn eerdere verwachting dat het een goed seizoen zou worden. Nou, dat valt met elke aflevering meer en meer tegen maar ik vind het geen "straf" om naar de afleveringen van dit seizoen te kijken. |
||||
arjope |
Geplaatst op zaterdag 21 mei 2016 21:59 |
||||
net de laatste gezien. |
||||
Dreadful |
Geplaatst op zondag 22 mei 2016 00:26 |
||||
Als we gaan hopen dat er een 'nieuwe' Banshee gaat uitgezonden worden, gaan we allemaal bedrogen uitkomen. Banshee was uniek in zijn segment, en dat zal nog wel even zo blijven. |
||||
dennis_n |
Geplaatst op maandag 23 mei 2016 19:29 |
||||
Ik vind het een beetje mat einde van deze geweldige serie. |
||||
skeluh |
Geplaatst op maandag 23 mei 2016 21:03 |
||||
Toch wel een goede afsluiting ook al had ik wel een heftiger eind verwacht. |
||||
kim-e |
Geplaatst op zondag 29 mei 2016 10:16 |
||||
End of an era.. Again. 'I'm like king Midas in reverse. Everything I touch turns to shit.' |
||||
Stevo |
Geplaatst op zondag 29 mei 2016 17:22 |
||||
Damn! Wat ga ik Banshee missen zeg. Truly one of a kind! Vincit omnia veritas! |
||||
cobra |
Geplaatst op vrijdag 10 juni 2016 15:10 |
||||
Top 5 serie voor mij !!!! Ik ga het missen. ~ |
||||
eherni |
Geplaatst op vrijdag 10 juni 2016 18:17 |
||||
Geweldige serie. Staat in mijn all-time favourites |
||||
shirow |
Geplaatst op donderdag 11 augustus 2016 21:36 |
||||
Ik heb de serie ook net ontdekt. Wat een gave serie zeg. Heb gelukkig nog 2 seizoenen te gaan |
||||
JB1981 |
Geplaatst op vrijdag 12 augustus 2016 05:42 |
||||
mazzelaar |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|