BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
SeriesFreak |
Geplaatst op vrijdag 12 april 2013 09:43 |
||||
Quote: Oh, dit verklaart het. Je bent gewoon een ontzettende idioot. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op vrijdag 12 april 2013 10:39 |
||||
Newscrew
Quote: Na een seizoen of twee-drie begin je toch om de karakters te geven? Dat je na één seizoen stopt kán ik me nog voorstellen, maar na acht... Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
TheoB |
Geplaatst op vrijdag 12 april 2013 13:20 |
||||
Quote: Dat is natuurlijk wel zo. Maar het heeft ook met tijd te maken. Ik volgde best wel veel series, maar heb er de tijd niet meer voor. Ik kies dan eerder voor series die ik nu leuk vind, dan voor series die me niet meer verrassen. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zaterdag 13 april 2013 12:27 |
||||
Newscrew
Quote: Als je wil stoppen en je sleept je van aflevering naar aflevering, moet je een moment kiezen. Bijv seizoenseinde oid. Deze persoon kiest na een x aantal afleveringen, ach |
||||
TheoB |
Geplaatst op zaterdag 13 april 2013 19:42 |
||||
Quote: Ach nee, natuurlijk niet! Dacht dat het wel duidelijk was dat 'deze persoon' dat niet serieus bedoelde. Maar goed, geef iedereen a.u.b. de vrijheid om te stoppen wanneer hij/zij wil zonder meteen met termen als 'idioot' aan te komen (@ SeriesFreak). @ masterbreel: Het nadeel van stoppen bij een seizoenseinde is dat er dan meestal een cliffhanger is, en dan wil je toch weer verder kijken. Vind Bones nu een beetje op een dood punt, en dat is dus het moment waar je over spreekt. En als dit het laatste seizoen zou zijn was ik ook wel tot het einde blijven kijken. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 06 mei 2013 20:16 |
||||
Ik moet eerlijk zijn.. net laatste aflevering bekeken en vond het eigenlijk maar een zwakke finale. Een cliffhanger die eigenlijk geen is.. Spoiler!Overigens vind ik de technologische kennis en mogelijkheden van Pelant ook een beetje overdreven... Hij kan dus blijkbaar in ieder netwerk, iedere camera.. alles wijzigen van dossiers tot het volledig renderen realtime van gezichten in video.. enfin dit en nog veel meer.. Nu is het in zo'n series à la CSI altijd wel overdreven maar het gaat de verkeerde kant uit. Net zoals in de Following zijn de 'good guys' blijkbaar continu de domste.. Het wordt tijd om Pelant af te ronden want begint wat slaapverwekkend te worden. Enfin, dit is toch mijn mening..
|
||||
GetLittUp |
Geplaatst op maandag 06 mei 2013 20:25 |
||||
Newscrew
Helemaal met @Seba28 eens! Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Tbird |
Geplaatst op dinsdag 07 mei 2013 06:29 |
||||
Finale viel erg tegen. Zeker over the top en Spoiler!het feit dat Booth nu ineens niet wil trouwen omdat Pelant anders onschuldige mensen gaat vermoorden? Een slappe zak werd het ineens, terwijl meneer normaal gesproken a la de Hulk de barricaden opgaat. En waarom het niet eerlijk tegen Brennan vertellen? Of is hij bang dat het huis wordt afgeluisterd... Schrijf het dan op een papier, ga met de auto ergens heen waar Pelant niet camera's kan aansturen... Echt té slap voor woorden en dit komt van liefhebbers van Bones. Mijn vriendin zei bij het begin al: "Nee hè, niet weer Pelant...". Laat Pelant verdwijnen en ga verder met andere verhaallijnen please! Overigens regisseerde David Boreanaz deze aflevering. Cogito ergo sum |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 07 mei 2013 14:00 |
||||
Beetje gierig van FOX toen ze vorig jaar na een kort 7e seizoen zeiden dat het volgende seizoen 26 afleveringen zou krijgen ons nog voor de maand mei on met een lullige 24 laten zitten.. Vincit omnia veritas! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 07 mei 2013 15:15 |
||||
Newscrew
Spoiler!Ik heb de Pelant verhaallijn nooit leuk gevonden, maar beter wordt het er niet op. Al weet ik nu tenminste wel wie het is...Dat wist ik halverwege 5/6 ergens niet eens meer.
Jesse, ik vind ook dat Pelant veel te veel kan. Hij kan echt alles. Moorden, hacken, sporen uitwissen, alles. Dat is veel te veel van het goede. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op dinsdag 07 mei 2013 16:02 |
||||
Misschien moeten we deze thread wel doorsturen naar de makers van Bones |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zaterdag 11 mei 2013 19:57 |
||||
Gemengde gevoelens na dit seizoen. Er zaten er een aantal afleveringen (die WTC propaganda, dat zieltjes winnen voor dat goede doel en die aflevering die vanuit het lijk/schedel verteld werd) die mij echt zwaar tegenvielen. Spoiler!Ten eerste wordt die Pelant verhaallijn veel te ongeloofwaardig/langdradig. Ten tweede snap ik niet waarom Booth niets tegen Bones zegt over de reden van het afblazen van het huwelijk.
|
||||
masterbreel |
Geplaatst op maandag 13 mei 2013 13:59 |
||||
Newscrew
Bones gaat naar vrijdag, dus ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op maandag 13 mei 2013 15:10 |
||||
Newscrew
Quote: Geen zorgen maken zou ik zeggen. Bones' 9de seizoen begint gewoon op de maandag, pas na de World Series (Amerikanen en hun baseball...) verhuist Bones naar de vrijdag. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 15 mei 2013 09:58 |
||||
Newscrew
Ja en pas in de 'late fall' wat dat ook moge betekenen. Het zo mij niets verbazen als Bones wordt gebruikt om een falende drama te vervangen |
||||
WaTTe |
Geplaatst op vrijdag 24 mei 2013 07:30 |
||||
is het bekend wanneer het 9e seizoen begint (of heb ik niet goed gelezen) |
||||
|