BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
asthi |
Geplaatst op donderdag 31 oktober 2013 18:44 |
||||
Blijf het toch een hele leuke serie vinden hoor |
||||
xsammiex |
Geplaatst op vrijdag 01 november 2013 05:23 |
||||
Sinds het huisje-boompje-beestje vind ik het wel iets minder. Vooral die Pelant begon meer te vervelen maar daar was ik niet de enigste in gelukkig. Maar soms lig ik alsnog in een deuk van het lachen hoor.. |
||||
Sissi |
Geplaatst op donderdag 07 november 2013 13:19 |
||||
Ik vind deze serie nog steeds erg leuk en kijk er elke week weer naar uit om het te kijken. In tegenstelling tot wat diverse malen op dit forum is gezegd, vind ik de Pelant-verhaallijn wel leuk. Ik vond de 1e aflevering en de aflevering waarin Pelant aan zijn eind kwam leuk en boeiend. Daarentegen vond ik de undercover-aflevering (nummer 2) minder leuk. De aflevering waarin Booth en Brennan trouwde vond ik vooral haar beloftes verrassend. Grote misser vond ik in die aflevering dat Christine hierin niet voorkomt. Bij bijna alle afleveringen moet ik nog steeds erg lachen, behalve bij de laatste. Hoe leuk ik de serie ook vind, de honeymoon-aflevering vond ik een tegenvaller. Ik vond het verhaal ver gezocht en Booth en Brennan gedroegen zich nu niet echt als een stel op huwelijksreis. Ik had geen Dexter-achtige bedscènes verwacht, maar een bedscène zoals in seizoen 4 laatste aflevering had er wel in gemogen. Ze waren tenslotte met zijn tweeën weg. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op zondag 10 november 2013 21:56 |
||||
Mag ik vragen of er nog zijn die last hebben met de laatste (ep7) sub. De lol versie. Staan een pak tijden in met geen tekst en die veroorzaken rare dingen op mijn mediaplayer? Is dit normaal die lege tijden? Of kan er iemand een v2 er tegenaan gooien waar die lege tijden weg zijn? |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|