BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
vdbke |
Geplaatst op zondag 08 december 2013 13:03 |
||||
Hallo iedereen Spoiler! Blijkbaar deed deze zomer het gerucht de ronde dat we dit jaar afscheid moeten nemen van één van de hoofdpersonages. Wie zou het zijn? Naargelang het al dan niet eindigen van de serie, denk ik, indien gecancelled Booth sterft, indien een 10de seizoen Cam het loodje zal leggen. Pure speculatie natuurlijk! Jullie opinie? Nog interessante vragen... Vuur maar raak! vdbke wijzigde dit bericht op 08-12-2013 om 13:03, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
vdbke |
Geplaatst op zondag 08 december 2013 13:12 |
||||
... En om meteen zelf het goede voorbeeld te nemen: Spoiler!Ik vermoed dat de nieuwe 'big bad' één van onze geliefde personages zal doden. Ik vermoed Cam omwille van de identiteitsdiefstal. Ze weet intussen dan wel al wie het gedaan heeft, maar ik denk dat dat slechts een pion in een groter geheel zal worden
|
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zondag 08 december 2013 15:25 |
||||
Newscrew
Favoriete personages zijn altijd lastig. Het leukste aan Bones vind ik juist de interactie tússen de personages, zoals jij zelf ook al een beetje aangeeft. Alle combinaties zijn gewoon echt super. Bones en Hodgins vind ik super om naar te kijken (bijv: dat beest in Hodgins' nek een paar episodes geleden, Bones de enige die hem begrijpt) en ook squinterns onder elkaar is wel grappig. En laat ik Booth en Sweets samen niet vergeten. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
chrios |
Geplaatst op zondag 08 december 2013 18:45 |
||||
Als er iemand sterft zie ik het eerder 1 van de interns worden .Pelant vond ik persoonlijk niet zo geslaagd , ze hadden hem zo slim gemaakt ,zo goed dat zijn einde een beetje stom leek.Beste slechterik vond ik die kannibaal ,denk dat het gormogon was, degene ie hodgins's vriend en de originele intern zach (ik denk dat dat de naam was ) evil maakte. |
||||
poema71 |
Geplaatst op zondag 08 december 2013 21:52 |
||||
Ben even gestopt met kijken van Bones om de bekende redenen. Engelse audio en of engelse geschrift, bijna niet te volgen. Heb nu zeer veel respect voor de vertalers. |
||||
Stevo |
Geplaatst op zondag 08 december 2013 22:26 |
||||
Ben helemaal gestopt met de serie afgelopen week.. Afgelopen jaren genoten van de serie maar sinds vorig seizoen vind ik de zaken steeds minder interessant worden, die Pelant was één grote blunder en de relatie tussen Booth en Brennan is gewoon saai.. Booth lijkt ook wel altijd chagrijnig helaas.. Na 8 jaar trouw gekeken te hebben vind ik t nu wel welletjes! Dweez nogmaals bedankt voor alle mooie vertalingen.. Vincit omnia veritas! |
||||
Raven92 |
Geplaatst op zondag 08 december 2013 22:45 |
||||
Newscrew
Ik heb seizoen 1 tot 7 op dvd, geweldige seizoenen, seizoen 8 vind ik tot nu toe nog niks, over seizoen 9 kan ik nog niks zeggen, want nog niks gezien. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 09 december 2013 14:48 |
||||
Ik zie het hier terug komen en helaas vond ik ook het enige storende was de pelant affaire. Veel te lang en veel te ongeloofwaardig. Momenteel vind ik het terug wel ok. Leukste karakter is voor mij Hodgins maar zoals ook eerder vermeld is Caroline toch ook wel zeer goed. Hoe zij altijd met haar korte repliekjes het weet te zeggen.. Schitterend. |
||||
vdbke |
Geplaatst op zaterdag 21 december 2013 12:19 |
||||
En ondertussen is het bijna zeker dat er een tiende seizoen aankomt! Het zou geheel terecht zijn als je bedenkt dat Bones' kijkcijfers quasi onveranderd zijn gebleven sinds het programma in Amerika naar de 'graveyard-friday' is verhuisd. |
||||
|