BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Lorre |
Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 11:20 |
||||
Ik ben net begonnen met deze serie en tot mijn grote verbazing is S02 wel gesynct met de 720p versies, maar bij S01 is er geen enkele vertaling gesynct met de 720p versies. Iemand die dit zou kunnen doen? |
||||
djredmar |
Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 11:41 |
||||
Lorre: Waarom verbazing? Men is pas later gestart met vertalen, en niemand die het de moeite vond om te resyncen. Gezien dat S01 al een tijd geleden is vrees ik dat er weinig mensen dit nog zullen syncen. Je zou het zelf kunnen proberen, zo heul moeilijk is het namelijk niet. Ik verwacht niet dat iemand de 720p files nog heeft staan. De Resyncer zou deze dan moeten her downloaden.. |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 12:27 |
||||
Lorre: Om welke 720p versie gaat het? De 720p bia, heb ik namelijk gewoon op mijn pc staan. Heb sowieso bijna alles wat ik ooit gedownload heb aan tvseries nog op pc staan Maar, zit wel aardig wat tijd in en ben al druk bezig met nieuwere afleveringen. Zoals het synchroniseren van seizoen 3 voor de WEB-DL versies. Het beste kan je denk ik zelf even kijken hoe synchroniseren in zijn werk gaat. Met Subtitle Workshop is dit erg goed te doen. |
||||
Lorre |
Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 14:00 |
||||
MrBlueEyes: Burn.Notice.S01E01.720p.HDTV.x264... Zo heten mijn downloads allemaal, maar dan telkens een ander cijfer voor de volgende aflevering in het seizoen. Ik heb het zelf al geprobeerd en zuig ongeloofelijk in het syncen van eps. Als het echter niet mogelijk is dat er iemand dit nog kan doen, dan kijk ik de eps wel zonder vertaling en krijgen jullie nog steeds mijn dank! @djredmar: Geen idd. Ik ben hier ook nog niet lang alles aan het volgen en zeker niet de ondertitelingen voor series die ik nog niet downloade en volgde... |
||||
Pitakaas |
Geplaatst op maandag 29 maart 2010 06:31 |
||||
Ik heb ze ook nog niet kunnen vinden. Zijn er desnoods ergens Engelse subs te krijgen van de 720p versies? |
||||
freaky4you |
Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 16:28 |
||||
Ik heb ze allemaal gesynct van S01 in 720p, maar twijfel nog of ik ze online zal plaatsen want erg dankbaar zijn mensen hier niet xD |
||||
DJMurtz |
Geplaatst op maandag 14 februari 2011 09:29 |
||||
freaky4you, een paar maanden (bijna een jaar) later, en ik zou je willen vragen of je deze toch kunt uploaden? Mijn vriendin en ik zouden je in ieder geval heeeeeel erg dankbaar zijn!!! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|