BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
fl0ff13 |
Geplaatst op maandag 16 mei 2011 06:15 |
||||
Hallo lezers en kijkers van deze serie, Spoiler! Mac neemt de nog laatste(?? is in real live een utopie) onopgeloste zaak ter hand, die al negen jaar op zijn bureau heeft gelegen. Vervolgens komt er oud DNA materiaal tevoorschijn (na 9 jaar nog?), die hen lijdt naar een ontvoerd meisje van 5 jaar. Dit lost men even op, helaas komt de ontvoerder van het meisje daarbij om het leven. Aan het eind, zie je een lang stuk, met wat iedereen nog te doen heeft en hoe blij iedereen is. Een mooier eind kun je eigenlijk niet aan een serie breien. Het is zo opgezet, dat er eventueel weer een nieuw seizoen gemaakt kan worden, maar mocht dat niet zo zijn, dan blijft de kijker niet met een wrange smaak achter. Ik heb een aantal jaren deze serie vertaald met en zonder hulp (@sees en @Grovo, nogmaals mijn hartelijke dank, voor jullie tomeloze inzet!), waarvan bijna dit laatste seizoen helemaal alleen. Dat zullen jullie ook aan de kwaliteit gemerkt hebben. Zonder Grovo voor de eindcontrole was het wat slechter, omdat ik niet echt een talenwonder ben. Toch heb ik het met plezier gedaan, maar het heeft wel een heel groot beslag om mijn weinige vrije tijd gelegd en daarom zit ik er over te denken, om de vaste vertaler van deze serie neer te leggen. Tenslotte heb ik ook nog een fulltime baan, waarvoor ik ook nog veel in het buitenland zit. Vertalen op een laptop keyboard is geen pretje, dat kan ik jullie wel vertellen. Vooral niet, als je gewend bent, om met tien vingers, heel snel te tikken, dan wil je een volwaardig keyboard hebben. Zo'n ding meenemen in het vliegtuig is niet te doen, te groot gewoon. Eén en ander zal afhangen van de hoge heren, die deze serie nog wel of niet een volgend seizoen gaan geven. Ik twijfel nog en weet niet of het wel zo'n goed idee is om deze serie nog door te laten gaan. De eerste helft van dit seizoen had een paar compleet ongeloofwaardige afleveringen. Gelukkig was de tweede helft van dit seizoen wat beter. Ook was de vervanging van Melina Kanakaredes door Sela Ward niet echt een groot succes (vind ik zelf). Sela Ward, dacht hier even een (te grote) moeder rol neer te zetten. We zullen zien en ik laat jullie mijn beslissing nog horen. Rino Edit typo's fl0ff13 wijzigde dit bericht op 16-05-2011 om 07:04, totaal 3 keer bewerkt Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Micha |
Geplaatst op maandag 16 mei 2011 11:02 |
||||
Ik vond het een mooi eind van het seizoen. Goed verhaal, zeker met het oog op de toekomst van de serie. Sin City Never Sleeps... |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op maandag 16 mei 2011 11:14 |
||||
En natuurlijk @Micha bedankt, voor de levering en bewerking van de Engelse subs, die ik gebruikt heb voor het vertalen naar het Nederlands Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Bosje |
Geplaatst op maandag 16 mei 2011 12:42 |
||||
Als Grissom in CSI terug komt, dan wordt het weer een topper. Langston was minder, het is moeilijk de vader figuur van een serie te vervangen. Grissom is voor CSI wat Gibbs is voor NCIS |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op maandag 16 mei 2011 14:10 |
||||
Rinus, heel erg bedankt voor het vertalen van het hele seizoen en eigenlijk alle afleveringen die je vertaald hebt. Deleted_22122012 wijzigde dit bericht op 16-05-2011 om 14:12, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Micha |
Geplaatst op dinsdag 17 mei 2011 05:53 |
||||
Catherine gaat weg na 9 of 10 afleveringen, Sqweegel komt terug en het laatste van haskell hebben we ook nog niet gezien. Sin City Never Sleeps... |
||||
Rickth64 |
Geplaatst op dinsdag 17 mei 2011 16:19 |
||||
Gebruiker
|
||||
wiimiimoo |
Geplaatst op dinsdag 17 mei 2011 16:29 |
||||
Rhino, Micha, Grovo en Sees heel erg bedankt voor het vertalen. Misschien wordt Danny Messer (Carmine Giovinazzo) wel de nieuwe Hoofd Inspecteur van CSI New York |
||||
Micha |
Geplaatst op woensdag 18 mei 2011 05:22 |
||||
CSI Files previously reported that CSI: New York was on the bubble, meaning the show was in danger of being cancelled. According to Deadline.com, CBS has decided to give the crime drama a reprieve. New York will be back for an eighth season, but there is no word yet on how many episodes the network will order. Sin City Never Sleeps... |
||||
eherni |
Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 22:53 |
||||
Ik begreep dat Ted Danson (Cheers) de nieuwe hoofdrol krijgt in Vegas.... |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op donderdag 04 augustus 2011 23:03 |
||||
Quote: Was al bekend Serie: CSI: Crime Scene Investigation - Topic: Ted Danson Hired as New Star of CSI |
||||
canton75 |
Geplaatst op vrijdag 05 augustus 2011 14:43 |
||||
ik vind sarah steeds minder worden |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|