BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
DarkForce |
Geplaatst op zondag 21 november 2010 20:57 |
||||
Ik kan niet geloven dat ik de enige ben die deze serie kijkt "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Regeer |
Geplaatst op zondag 21 november 2010 21:26 |
||||
Kijk hem ook, maar NL series heb ik meestal niet in mijn favorieten staan, omdat ik ze toch niet hoef te downloaden. Maar ik vind het overigens ook een sterke NL serie. |
||||
Vincewinkel |
Geplaatst op zondag 21 november 2010 21:28 |
||||
Kijk hem ook. En vindt het nu al jammer dat ik weer één week moet wachten en dat het maar 4 afleveringen zijn. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
M4tt1 |
Geplaatst op maandag 22 november 2010 21:48 |
||||
Ik moet hem wel downloaden, aangezien ik in belgie woon |
||||
Atheistus |
Geplaatst op dinsdag 30 november 2010 09:41 |
||||
Ik vond het idee van het verhaal best goed, maar de uitvoering waardeloos. Het hangt van onwaarschijnlijkheden aan elkaar en er zijn op amateuristische wijze "spannende momenten" in geknutseld. Een RFID pasje dat niet goed werkt omdat het vies is bijvoorbeeld, dat is echt te dom voor woorden. Verder wordt er in twee verschillende afleveringen gevraagd of broertje altijd al wist dat hij een een zusje wilde worden. Dat is gewoon slordig. |
||||
jessy |
Geplaatst op dinsdag 30 november 2010 11:36 |
||||
Quote: Ook mijn mening. Ik heb het boek niet gelezen, maar ik denk, dat je gewoon het boek moet lezen en niet hier naar moet kijken. |
||||
|