BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Razor88 |
Geplaatst op vrijdag 14 juni 2013 19:39 |
||||
Quote: - Bijvoorbeeld:http://www.encyclo.nl/begrip/science%20fiction, maar ook als je naar de sci-fi wiki gaat. - Omdat dat vreemde, niet lekker lopende, woorden zijn die niet bestaan, terwijl terravorming meteen duidelijk is. Hoewel het dat niet betekent in de klassieke vorm van het woord, snapt iedereen het (zelfs jij). - Zoals ik al zei, misschien is er een soort van stralingsgordel om de aarde, net zoals de ozonlaag ook om de aarde heen zit op een bepaalde hoogte. - Mogelijk verpest de straling de apparatuur. Verder is die razorrain duidelijk niet goed te voorspellen, anders was Defiance in aflevering 7 niet zo in de problemen geweest. Ook heb ik het niet puur om de razorrain, maar ook om objecten die in hun eentje door de dampkring komen (wat volgensmij ook gebeurt) - Omdat ik het persoonlijk wel een erg leuke serie vindt en het punt dat dit geen sci-fi is gewoon onzin vind. Dat je het niet leuk vindt is 1 ding, maar dat betekent niet dat het geen sci-fi meer is. 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
TheThom |
Geplaatst op zaterdag 15 juni 2013 04:12 |
||||
Je hebt me niet overtuigd, maar ik jou ook niet, dus laten we het hierbij laten. TheThom wijzigde dit bericht op 15-06-2013 om 04:22, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|