BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
GeeBee |
Geplaatst op donderdag 07 juni 2012 19:54 |
||||
ik wilde vandaag beginnen met s04e01, maar ligt het aan mij af sluit dat niet mooi aan bij het einde van s03? Spoiler!Ik zie in het beginstukje Previously in Eureka... dat een hologram van Tess afscheid neemt van Jack, maar ik kan met niet herinneren dat ik dat in de afsluiter van s3 gezien heb? Arrow | Castle | Continuum | Defiance | Game of Thrones | The Good Wife | The Mentalist | NCIS | NCIS: LA | Person of Interest | Scott & Bailey |
||||
Dream |
Geplaatst op donderdag 07 juni 2012 20:34 |
||||
Het schijnt dat er een langere versie van is, ik had die zelfde vraag ook al in een andere topic van Eureka gevraagd. |
||||
GeeBee |
Geplaatst op vrijdag 08 juni 2012 08:31 |
||||
Wie weet krijg ik hier een reactie op: GeeBee wijzigde dit bericht op 08-06-2012 om 08:32, totaal 1 keer bewerkt Arrow | Castle | Continuum | Defiance | Game of Thrones | The Good Wife | The Mentalist | NCIS | NCIS: LA | Person of Interest | Scott & Bailey |
||||
Dream |
Geplaatst op vrijdag 08 juni 2012 08:59 |
||||
@geebee als je wat hoort laat het me dan ook even weten, wil je? |
||||
GeeBee |
Geplaatst op dinsdag 12 juni 2012 13:33 |
||||
Komt blijkbaar uit een oudere ep dan e18 Spoiler!Jack went back in time, in that time stream he was with Tess, in the next one he found out that he wasn't that Tess had broken up with him and moved on, so leaving him open to get with Alison. They were solving a problem with him being with someone so as to allow him to be with Alison.
Arrow | Castle | Continuum | Defiance | Game of Thrones | The Good Wife | The Mentalist | NCIS | NCIS: LA | Person of Interest | Scott & Bailey |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|