BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
skeluh |
Geplaatst op maandag 31 augustus 2015 22:47 |
||||
Pilot was best leuk en de 2e eps al veel spannender. Kan niet wachten tot de volgende eps. |
||||
hdvr |
Geplaatst op dinsdag 01 september 2015 16:44 |
||||
Eens. Mooi om de vertwijfeling te zien wanneer ze zich langzaam realiseren wat er om hen heen aan het gebeuren is.... |
||||
Whopper |
Geplaatst op dinsdag 01 september 2015 21:11 |
||||
Tweede aflevering was naar mijn mening ook een stuk beter,al blijf ik de hoofdpersonen nog steeds mwoa vinden. |
||||
Gouweleeuw |
Geplaatst op dinsdag 01 september 2015 22:26 |
||||
Staat deze serie helemaal los van The Walking Dead of heeft deze serie er iets mee te maken? |
||||
blade1600 |
Geplaatst op woensdag 02 september 2015 00:41 |
||||
Quote: Het speelt zich af in dezelfde wereld, alleen met andere personages, in een ander gebied, en nu vanaf het begin van de outbreak dus wat je hebt gemist in The Walking Dead. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op woensdag 02 september 2015 00:42 |
||||
Quote: Het speelt zich af in dezelfde wereld, alleen met andere personages, in een ander gebied, en nu vanaf het begin van de outbreak dus wat je hebt gemist in The Walking Dead. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op woensdag 02 september 2015 01:14 |
||||
Ik vind het aardig, maar haalt niet het niveau van het origineel. (misschien komt dat nog) De hoofdpersonages spreken me ook niet echt aan, behalve dan dat die dochter wel erg leuk is Het is erg traag, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling. Dacht ook gelezen te hebben dat deze versie zich meer gaat richten op relaties onderling. Spoiler!die scene waarin de moeder haar eerste zombie afmaakt met een brandblusser was buiten beeld, terwijl ze bij TWD juist alles laten zien. Misschien was dit gewoon toeval, maar het viel mij wel op. Ik vermaak me er wel mee en zie het ook meer als een leuk extraatje tot TWD eindelijk weer terug is. |
||||
FrankenBender |
Geplaatst op woensdag 02 september 2015 06:10 |
||||
Ik vind het op zich wel jammer dat het zich weer in Amerika afspeelt. Het zou leuk geweest zijn moesten ze de outbreak belichten op een ander werelddeel of zoals in Sense8 verschillende personages in verschillende omgevingen en culturen. Achja, ik vind het zo ook wel leuk hoor dus ben alleszins blij met deze |
||||
kakascii |
Geplaatst op woensdag 02 september 2015 07:01 |
||||
Wat ik gehoord hebt, dat ze zoiets misschien wel gepland hebben. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
FrankenBender |
Geplaatst op vrijdag 04 september 2015 21:15 |
||||
De 2e aflevering was slecht, slecht, slééécht zwaar ontgoocheld. De 1e viel nog goed mee, maar dit was echt waardeloos, van acteerprestatie tot clichés en belachelijke situaties incluis Spoiler!die dude met zijn afgenomen mes gaat per toeval ook net op school ronddwalen, op zoek naar z'n kleine mesje, die in elke keukenschuif te vinden is.. En natuurlijk was die zwarte op school een zombie geworden. Dat van dat verjaardagsfeest vd buren zag je ook mijlenver aankomen dat het niet goed ging aflopen. Dan dat kid met zijn camera en de zeer zeer slechte acteerprestaties van de demonstranten whaha! Btw, er bestaat zoiets als het internet.. Maar niemand heeft weet van de zombies hoor. Ohja volgende afl zal die gast met zijn camera wrs wel verliefd worden op die dochter van de winkel nogmaals, het was echt een waardeloze ep, jammer.
FrankenBender wijzigde dit bericht op 04-09-2015 om 21:24, totaal 2 keer bewerkt |
||||
blade1600 |
Geplaatst op zaterdag 05 september 2015 00:15 |
||||
Ik hoop niet dat ze Spoiler!de woestijn in gaan om daar te overleven en we dus nauwelijks zombies gaan zien. Ze hebben het er al een beetje over, maar ik heb liever dat ze in een grote stad vol zombies en (nog) mensen blijven. Dan blijft het tenminste een totaal andere setting dan TWD
|
||||
JazzySOB |
Geplaatst op zondag 06 september 2015 17:46 |
||||
In feite begint de serie vlak na de uitbraak. De echte uitbraak, dus de oorzaak, hebben we nog steeds niet gezien, tenzij ze nog komen met een flashback o.i.d. We hebben immers nog steeds geen antwoord op de oorzaak van het virus of de vraag waar het vandaan komt. JazzySOB wijzigde dit bericht op 06-09-2015 om 17:48, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 14 september 2015 18:30 |
||||
Ik vond het een boeiende aflevering met een erg interessante laatste 5 minuten. Spoiler!eindelijk iets van de overheid in actie, benieuwd waar dat verder toe leidt en wanneer zij het niet meer aankunnen Qua sfeer zat deze aflevering wel richting de originele Walking dead. |
||||
Rick65 |
Geplaatst op maandag 14 september 2015 18:54 |
||||
Is het nog wel veilig om deze serie te kijken,omdat AMC met een kruistocht bezig is. |
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 14 september 2015 19:03 |
||||
Quote:kruistocht? Vincit omnia veritas! |
||||
Rick65 |
Geplaatst op maandag 14 september 2015 19:18 |
||||
Quote: https://torrentfreak.com/amc-chases-fear-the-walking-dead-pirates-150906/ |
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 14 september 2015 20:36 |
||||
Leuke serie, heerlijk al die horror schrik-momentjes die destijds The Walking Dead ook zo goed maakte! Vincit omnia veritas! |
||||
Luuks |
Geplaatst op maandag 14 september 2015 22:24 |
||||
Quote: Woon je in de VS dan? |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 14 september 2015 22:51 |
||||
Quote: Het enige waar je last van zou kunnen hebben is dat afleveringen vrij snel worden verwijderd van de open sites. Het gaat meer om de uploaders. Gebeurde ook bij Hannibal. Gewoon gelijk downloaden wanneer nieuwe afleveringen verschijnen |
||||
hendriks |
Geplaatst op maandag 21 september 2015 23:16 |
||||
Quote: nou het hele leraren gedoe dat het een stel wijsneuzen meot en zijn vind ik al saai had liever gehad in plaats een junkie een dealer en had niet gelijk met zombie massacre hoeven beginnen maar gewoon wat meer nare lui die de serie overheersen gelijk .the walking dead bestond al uit goedzakken vond ik. het had beter geweest een brandweer man een dealer een verpleegster of hoertje met pooier .gewoon wat donkerder beginnen .nu vind ik het een beetje een spaanse soap. heb nu de derde aflevering gezien ne het trekt nog niet vind ik.als ze alle 6 zo zijn is het gewoon een saaie serie met weinig inhoud.want er geberurt gewoon niks eigenlijk.behalve wijsneus gedoe met die klote junk die met ze moeder irriteert en je ziet nu al gebeuren dat die leraar met ze ex weer wat gaat doen het is beetje voorspelbaar |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 22 september 2015 07:30 |
||||
Newscrew
Quote: Aflevering 1, in de kerk. Die blonde dame die een lijk aan het opeten is. Het is bevestigd dat zij 'patient zero' is. We hebben dus de eerste geïnfecteerde gezien, we zien de chaos die ontstaat in de grote stad. Waarschijnlijk gaan we nu zien hoe het leger reageert (verkeerd, door niet te informeren en wel te experimenteren) en hoe het 'volk' daar weer op reageert (waarschijnlijk door ergens een deur open te laten, of iemand die dood/ziek is niet te melden), waardoor dit veilige kamp ook in elkaar zakt. Het is te soapie wat mij betreft tot nu toe, maarja het is The Walking Dead he, dus blijf het wel kijken. |
||||
neo_the_one |
Geplaatst op dinsdag 22 september 2015 09:45 |
||||
Quote: Waar werd dit bevestigd? Dit artikel geeft voor mij een beter beeld |
||||
blade1600 |
Geplaatst op dinsdag 22 september 2015 09:49 |
||||
Quote: TWD bestond uit goedzakken? Merl, die man van Carol, en Shane al vergeten? Verder heb je wel een punt dat het iets te veel een "Spaanse soap" gehalte heeft. Ik had gehoopt en verwacht dat we personages te zien zouden krijgen die moeten overleven in de straten van een stad tijdens de eerste dagen van de outbreak. Nu hebben ze dat eigenlijk al een beetje overgeslagen. Ik stoor me ook aan de domme beslissingen zoals die moeder die Spoiler!een gat in het hek knipt en het een goed idee vindt om alleen de straat op te gaan terwijl ze al zombies heeft gezien, dus ze weet wat voor gevaar er zou kunnen zijn. Verder was die hele scène ook vrij nutteloos want ze heeft nooit gecheckt waar dat licht vandaan kwam... en ze kon blijkbaar ook vrij makkelijk weer terug naar huis want dat lieten ze niet eens zien
|
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 22 september 2015 12:46 |
||||
Newscrew
Quote: In dat artikel staat dat de actrice bevestigt dat ze Patient Zero is. Verder is in seizoen 1, bij het CDC (laatste aflevering volgens mij) al vastgesteld dat het virus door de lucht wordt verspreid. Daar wordt ook al gesteld dat iedereen het heeft, ongeacht hoe je dood gaat (wat bevestigt wordt als Shane in het tweede deel van seizoen 2 wordt vermoord door Rick en opstaat als Zombie). Quote: 100% eens, wat een idiote scene/situatie. Ze heeft niets gezien, en toch neemt ze de soldaten van alles kwalijk (vast en zeker terecht, gezien de on screen hints) |
||||
Whopper |
Geplaatst op dinsdag 22 september 2015 14:48 |
||||
Inderdaad, daarna had ik ook zoiets van: huh, oké dat was lekker nuttig. |
||||
|