BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
geerings1991 |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 16:25 |
||||
hoe vonden we wat er de deze afleving gebeurt is? \'like\' |
||||
Baretski |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 16:29 |
||||
Voortaan graag in de titel [SPOILERS!] zetten.. Vertalingen t/m 29-05 : Cougar Town: 27 | Accidentally on Purpose: 10 | Undercovers: 9 | Lost Girl: 6 | Flashpoint: 2 |
||||
geerings1991 |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 17:12 |
||||
mijn excuses \'like\' |
||||
Vari |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 17:42 |
||||
+1 .... |
||||
solu |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 18:24 |
||||
Quote: Tsja waarom klik je dan op een titel van de aflevering van 5 augustus? Soms ook gewoon meer nadenken. Als zo een titel is is ht toch wel duidelijk dat er over de aflevering word gepraat? Spoiler!Maar ja zonde dat hij weg gaat maar als er 1 weg gaat liefst Wordy vind hem het minst leuk van alle hoofdpersonages
En van mij mochten ze hem wel dood laten gaan dan is het nog een grotere shock. Maar waarschijnlijk krijgt hij gewoon een kleine rol nu dat die soms nog even komt buurten. |
||||
Asteria |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 18:31 |
||||
omdat er geen spoilers in de titel staat lees ik het wel, wie weet was het wel dat er een fout was en dat het niet was uitgezonden ofzo... Of course women don't work as hard as men... We get it right the first time! |
||||
Baretski |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 18:36 |
||||
Quote: Er worden zo vaak topics per aflevering aangemaakt om duizend en 1 redenen.. Hij had ook kunnen vragen: Komt deze niet in hd? Gaat iemand deze vertalen? Is deze aflevering niet uitgezonden of wat dan ook.. Het topic onderwerp is erg algemeen en normaal gesproken als er inhoudelijk gesproken wordt dan word er aangegeven dat het topic spoilers bevat. Dat is wel zo handig voor forumgangers om een topic aan te klikken of voorbij te laten gaan. Kijk bijv eens bij dit topic of true blood aflevering 6, gaat totaal niet over de inhoud ervan.. http://www.bierdopje.com/shows/true-blood/forum/topic/8226-Aflevering-6/last Baretski wijzigde dit bericht op 06-08-2011 om 18:39, totaal 2 keer bewerkt Vertalingen t/m 29-05 : Cougar Town: 27 | Accidentally on Purpose: 10 | Undercovers: 9 | Lost Girl: 6 | Flashpoint: 2 |
||||
Asteria |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 19:28 |
||||
Het was minder erg dan ik dacht Spoiler! Ik dacht dat hij zou worden dood geschoten, gelukkig is het niet het geval! Maar dat hij er uit ging (kleinere rol mssn) had ik al langer voelen aankomen - met de handentest van finale seizoen 3. Ik vond het erger toen Lewis stierf...
Of course women don't work as hard as men... We get it right the first time! |
||||
solu |
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 21:49 |
||||
Quote: Dit is mijn mening misschien hier alleen. Maar ik vind dat ee hier alleen te veel over ondertitels word gepraat inplaats van de serie zelf. Maar ja daarom vind ik het logisch als er een aflevering is geweest en hier word een topic over gemaakt vind ik dat automatisch over de serie moet gaan. Maar ja miss ben ik daar wel alleen in. |
||||
Baretski |
Geplaatst op zondag 07 augustus 2011 05:32 |
||||
Dat geeft ook niet om over de series te praten maar dan is het toch een kleine moeite om mensen te waarschuwen voor spoilers? Thats my point! Vertalingen t/m 29-05 : Cougar Town: 27 | Accidentally on Purpose: 10 | Undercovers: 9 | Lost Girl: 6 | Flashpoint: 2 |
||||
Asteria |
Geplaatst op zondag 07 augustus 2011 06:38 |
||||
Quote: Ik had die indruk ook, zoals Baretski al zei: ik open vaak die topics van True Blood en ben dan "teleurgesteld" dat het over de vertaling gaat, dus ik dacht er niet eens aan er spoilers zouden instaan. Maar goed, nu staat er spoilers in de titel, wat vonden jullie van de aflevering zelf? Ik ben blij dat het zo gebeurd is, je wist dat er zoiets moest gebeuren . Spoiler!het zou erger geweest zijn moest hij op een belangrijk moment niet meer zou functioneren ofzo...
Hey, wie weet krijgt hij Winny haar job wel Of course women don't work as hard as men... We get it right the first time! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|