BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Razor88 |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 11:01 |
||||
Even een mooi discussiepunt voor de mensen die de laatste episode hebben gezien zonder dat ze dingen willen lezen over de boeken. Oftewel, geen spoiler tags nodig en geen woord over de boeken 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
Da_Vinci |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 11:07 |
||||
Het is naar , maar maakt de serie veel beter. Daar de normale veronderstellingen van good guys live and bad guys die wegvallen en een sfeer creeert van alles kan gebeuren. |
||||
Razor88 |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 11:09 |
||||
Daar was ik het lange tijd mee eens, maar het wordt mij persoonlijk gewoon iets te veel. Ik blijf natuurlijk de (ronduit geniale) serie gewoon kijken, maar vind het af en toe toch een beetje jammer. 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
blitz0s |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 11:21 |
||||
Ik zie in principe ook wel de toegevoegde waarde van de gebeurtenissen tijdens de red wedding, hoe vervelend ook. Enige klote vind ik dat je seizoen 1 begint met de onthoofding van Ned Sterk. En je dus eigenlijk zit te wachten tot Rob zijn vader wreekt en die gare Lannisters allemaal onthoofd. Ik zat helemaal op het puntje van mijn stoel omdat Arya zo dichtbij de hereniging met haar familie was, en dat is waar haar hele verhaallijn tot nu toe over ging. |
||||
Razor88 |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 11:32 |
||||
Mwah, heb ook wel sympathie voor Tyrion, maar dat zal dan wel weer de volgende zijn die dood zal gaan.. 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
hennie1349 |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 11:43 |
||||
Quote: ik vond het een logisch gevolg van hun eigen keuzes, was ook erg blij met deze ontwikkeling, had ook niet raar staan kijken als snow vorige week gewoon naar beneden gevallen was. denk ook dat die 2 met die baby het niet gaan halen aangezien hij zijn mes waar hij die witte wandelaar meer neerstak liet liggen |
||||
NNACCER |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 11:48 |
||||
Quote: Sam had toch meerdere messen gevonden of vergis ik me? Met je eens dat Robb en Cat hun dood aan zichzelf te wijten hebben door een opeenstapeling van slechte keuzes en beslissingen. Desondanks zag ik het totaal niet aankomen en is het inderdaad wel triest, maar ook wel weer een echte game changer. Maar hoezo Jon Snow? Die heeft gedaan wat ie moest doen om te overleven. |
||||
hennie1349 |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 12:50 |
||||
ik weet niet of hij al die messen meegenomen heeft,of dat ze die verdeeld hebben |
||||
blade1600 |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 13:24 |
||||
Ik vind het wel mooi dat GoT totaal onvoorspelbaar is. Bij de meeste series heb je al een bepaalde verwachting en weet je in principe bijna zeker dat bepaalde characters het toch wel overleven. Zoals al eerder werd gezegd good guys win. HIer echt totaal niet. Ik dacht tot het einde dat Robb en zijn moeder zouden worden vrijgelaten omdat ze toch nog in leven waren en zij beiden zo'n grote rol hadden, guess not |
||||
Freshti |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 13:50 |
||||
Quote:Sterker nog, het enige wat bij sommige series niet meteen duidelijk is in de eerste aflevering is wie de bad guy is. De rest kan je over het algemeen al wel raden. Wat dat betreft is Game of Thrones echt wel de beste serie ooit naar mijn mening. Maar ik heb series als The Sopranos dan ook niet gezien. Freshti wijzigde dit bericht op 09-06-2013 om 13:50, totaal 1 keer bewerkt |
||||
skeluh |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 14:20 |
||||
Ach ja misschien komen ze nog wel terug uit de dood ? |
||||
Razor88 |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 14:45 |
||||
Loopt niet echt een Lord of Light revival priester (om het zo maar te noemen) in de buurt rond volgensmij, als je dat bedoelde... Mja, zoals al werd aangegeven, alles kan gebeuren in deze serie:p 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
fantagezicht |
Geplaatst op zondag 09 juni 2013 19:25 |
||||
Ik vind het ook echt jammer dat van de Starks niet veel meer overblijft. Klasse Bal Henk ! |
||||
Genestette |
Geplaatst op maandag 10 juni 2013 14:32 |
||||
Arya heeft andere dingen te doen (it is known) |
||||
masterkira |
Geplaatst op dinsdag 11 juni 2013 01:52 |
||||
Arya is badass, met haar puntzwaard die ze van Jon kreeg. Ze is al vanaf het beging een van mijn favorieten. Ik denk niet dat de schrijver het in zich heeft om haar te laten doden. De schrijver is duidelijk een heel sterk personage aan het creëren. Kijk wie ze allemaal tegen kwam. Wat ze allemaal wel deed. En ze is pas een kind! |
||||
Razor88 |
Geplaatst op dinsdag 11 juni 2013 17:45 |
||||
Quote: Juist wanneer je zo gaat denken gaan ze dood. Maar ik ben ook wel benieuwd wat er nu met haar gaat gebeuren na haar first kill 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
Soxbrother |
Geplaatst op dinsdag 11 juni 2013 17:57 |
||||
Het zou bangelijk zijn als die shapeshifter ( die Arya heeft opgeroepen met de magische munt ), dat die infiltreert daar bij de Lannisters en dan net voordat hij Joffrey vermoord even shapeshift in Ned Stark. Soxbrother wijzigde dit bericht op 11-06-2013 om 18:01, totaal 2 keer bewerkt |
||||
overlord331 |
Geplaatst op dinsdag 11 juni 2013 18:15 |
||||
Quote: Ja volgens mij zit het er inderdaad wel aan te komen dat Arya het tot het eind zal uitzingen, net zoals er voor Bran een speciale rol zal zijn weggelegd. Misschien is dat wel het hele concept van het verhaal (nee heb de boeken nog niet gelezen voorbij deel 2 dus...)De "goeien" die qua familie gedecimeerd worden binnen hun eigen rangen en dan terug moeten opklimmen als underdog, eventueel een pact sluiten met Khaleesi (vergeving en haar niet verantwoordelijk stellen voor daden van voorouders etc). Om dan als 1 front het hoofd te bieden aan de "Winter". Met Arya als koningin op de ijzeren troon ? Everybody Lies |
||||
masterkira |
Geplaatst op dinsdag 11 juni 2013 22:21 |
||||
Ik zie eerder Jon Snow wordt nieuwe leider van de nachtwacht. En Arya wordt Queen in the North. ALS ze beide overleven. En Khaleesi is voorlopig nog overzee, dus er gebeurt van alles voordat ze de zee overgaat. |
||||
knoester |
Geplaatst op woensdag 12 juni 2013 08:36 |
||||
Newscrew
Ik denk ook wel dat Tyrion nog een belangrijke rol kan gaan spelen. Misschien staat hij uiteindelijk op tegen zijn vader, zus en Joffrey en zal hij door Sansa's invloed samen met Arya een belangrijke rol gaan spelen in de wederopstanding van het noorden. Waar ik ook benieuwd naar ben is de rol van Jaime nu deze terug is gekomen in King's Landing. Jon Snow gaat denk ik inderdaad wel een grote rol spelen in de Nachtwacht misschien als de nieuwe opperbevelhebber. Al met al kijken we weer uit naar het nieuwe seizoen dus! |
||||
arjope |
Geplaatst op woensdag 12 juni 2013 08:45 |
||||
Het lijkt alsof sommige toch weten hoe de boeken verder gaan (ik heb ze gelezen) maar hoe het echt afloopt weet niemand.Er komen nog minstens 2 boeken aan en zelfs George RR Martin weet nog niet hoe het eindigt |
||||
DutchWolf |
Geplaatst op woensdag 12 juni 2013 09:39 |
||||
Quote: Nee, George Martin is ff veel te druk met de scripts, maar men hoopt dat hij de komende maanden weer tijd heeft voor deel 6 van "het spel der tronen", want die macht, daar gaat het alleen om en niet direkt om de personen. Ik kijk al weer smachtend uit naar seizoen 4, volgend jaar pas....... Windows update: reboot; UNIX update: be ROOT ! :D |
||||
brombeer1990 |
Geplaatst op woensdag 12 juni 2013 11:36 |
||||
Na red wedding was ik zo pissed off, dat ik niet meer wilde kijken. |
||||
arjope |
Geplaatst op woensdag 12 juni 2013 11:45 |
||||
Er komen nog 2 boeken te weten The Winds of Winter en A Dream of Spring. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op woensdag 12 juni 2013 12:15 |
||||
Newscrew
Quote: Hij weet in grote lijnen hoe het zal eindigen, alleen sommige details en gebeurtenissen moeten nog op hun plaats vallen. Kijk onderstaand filmpje maar. http://teamcoco.com/video/george-r-r-martin-writing-fast Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|