BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
dollepret |
Geplaatst op zondag 25 mei 2014 14:34 |
||||
Wauw, wat een aflevering! Laat seizoen 3 maar komen. |
||||
kim-e |
Geplaatst op maandag 26 mei 2014 16:52 |
||||
SUPERVET. Spoiler!Waarom belt Will naar Hannibal om te zeggen dat ze er vanaf weten? Toch een bepaalde zwakte? 2 Spoiler!In eps 1 van dit seizoen zie je de scene tussen Jack en Hannibal. Daar zegt Jack: You've killed Will! En daarna valt hij hem aan. Dit zie je nu niet terug. Iemand hier een verklaring voor?
'I'm like king Midas in reverse. Everything I touch turns to shit.' |
||||
JustMike |
Geplaatst op maandag 26 mei 2014 17:30 |
||||
Quote: 1. Spoiler!Ik denk dat Will net als Hannibal altijd benieuwd is naar de uitkomst van een bepaalde situatie en dat hij daarom ervoor wilde zorgen dat het een eerlijk gevecht zou worden: 1 tegen 1 2. Spoiler!Ik heb de scene van de eerste aflevering nog een keer gezien, om je vraag te beantwoorden, maar ik denk dat je het verkeerd gezien hebt, want ook daar wordt er helemaal niks gezegd. Ze beginnen bijna meteen met vechten
It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
kim-e |
Geplaatst op maandag 26 mei 2014 17:42 |
||||
Quote: My bad.. Later in de episode (minuut 5 t/m 6) hebben ze het over Spoiler! de dood van Will. Ik heb dat altijd in verband gebracht met de vechtscene aan het begin van de eps. Ofwel: Hannibal had Will gedood. Ik denk dat ze bedoelen dat hij vastzit om geëxecuteerd te worden. Zelf helemaal in de verkeerde context geplaatst.
||||
Evermind |
Geplaatst op maandag 26 mei 2014 19:34 |
||||
Wtf Spoiler!wat zij daar nu?
the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Evermind |
Geplaatst op dinsdag 27 mei 2014 08:05 |
||||
Op serietotaal.nl het volgende stuk over seizoen 3 van Hannibal: the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
glennetje2010 |
Geplaatst op dinsdag 27 mei 2014 08:35 |
||||
Quote: Die eerste is eigenlijk best simpel! Spoiler!In seizoen 1 weet zo niet meer welke episode. Belt Hannibal naar Garret Jacob Hobs en zegt hij : "They know". Vervolgens hangt hij de telefoon op. Will Doet in de laatste aflevering precies het zelfde. Dit omdat het met Garret Jacob Hobs allemaal begonnen is. Lijkt mij tenminste.
Don't blame me, i'm just the cook! |
||||
JustMike |
Geplaatst op dinsdag 27 mei 2014 09:18 |
||||
Quote: Ja, dat heeft er volgens mij ook mee te maken: Spoiler!Volgens mij wordt hij zonder het zelf door te hebben steeds meer als Hannibal en dat hij daarom belt. Hij is dus ook nieuwsgierig naar de uitkomst, zoals hij ook was toen hij voorstelde dat ze hem aan de varkens zouden voeren.
It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
kim-e |
Geplaatst op dinsdag 27 mei 2014 10:04 |
||||
Quote: Daar hebben jullie denk ik wel gelijk in ja. Onbewust Spoiler! gaat Will steeds meer op Hannibal lijken. Iets waar Alana al die tijd al voor waarschuwde; hij kan dat werk niet doen zonder zelf te veranderen. Hmm. Erg benieuwd naar seizoen 3 in ieder geval. Spoiler! Een paar zullen de aanval wel overleefd hebben.. Maar wie?
||||
kim-e |
Geplaatst op dinsdag 27 mei 2014 10:07 |
||||
Quote: Mooi. Die film deed echt afbreuk aan de andere films! 'I'm like king Midas in reverse. Everything I touch turns to shit.' |
||||
skeluh |
Geplaatst op donderdag 29 mei 2014 09:39 |
||||
Wow wat een slotaflevering! Wat een goed seizoen! |
||||
Eolise |
Geplaatst op donderdag 29 mei 2014 16:08 |
||||
UGH, ik wil afl 13 ook zien!! Maar geen ondertitels te vinden!! |
||||
flex123 |
Geplaatst op donderdag 29 mei 2014 18:15 |
||||
Ondertitel is uit |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 30 mei 2014 21:17 |
||||
Ik ben nu 10 minuten in de finale maar moet toch ff kwijt dat ondanks de geniale momenten die de serie heeft, het ook gewoon traag en raar blijft! En onwijs dramatisch, muzikaal en visueel overdreven.. Toch blijf ik kijken Stevo wijzigde dit bericht op 30-05-2014 om 21:49, totaal 1 keer bewerkt Vincit omnia veritas! |
||||
teun40000 |
Geplaatst op vrijdag 30 mei 2014 21:50 |
||||
Quote: Haha ben benieuwd wat jij van de finale vond Je was me net voor teun40000 wijzigde dit bericht op 30-05-2014 om 21:53, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 30 mei 2014 22:02 |
||||
Spoiler!Ik had bij die slotscène het idee dat Gillian Anderson daar niet helemaal op haar gemak zat.. misschien onderdruk mee? Of welwillend aangezien ze door druk van Hannibal ook iemand had vermoord en gewoon niet niet naar hem kan luisteren..
Wat zijn jullie theorieën over deze scène? Vincit omnia veritas! |
||||
Sc0rpi0 |
Geplaatst op zaterdag 31 mei 2014 07:26 |
||||
Quote: Spoiler!Waarschijnlijk gedwongen mee, want Gillian Anderson (Dr. Bedelia Du Maurier) had eerder dit seizoen nog bekend tegenover de FBI. Ze zat er inderdaad niet op haar gemak, anders had ze wel een champagne genomen...
Overgens denk ik dat Will nog wel leeft, buikwond kan je nog wel overleven, Abigail is nu zeker dood. Jack en Alana hebben misschien een kleine kans van overleven. Al vond ik dit geen echte Chesapeake ripper moorden, tenminste niet tentoongesteld. Hannibal heeft zich er erg makkelijk vanaf gemaakt, deze keer. Sc0rpi0 wijzigde dit bericht op 31-05-2014 om 07:29, totaal 1 keer bewerkt I believe in a Deeply Ordered Chaos |
||||
kim-e |
Geplaatst op zaterdag 31 mei 2014 08:56 |
||||
Quote: Spoiler! Ze is weer voor 'team Hannibal' gegaan, toen ze doorhad dat ze de verkeerde keuze had gemaakt door te 'klikken' bij de FBI. Dit waarschijnlijk omdat ze anders zelf ook gedood zou worden. Ze zat in ieder geval niet met hem in een complot, want Hannibal kwam pas achter Wills verraad toen hij Freddie Lounds rook. Dit denk ik. Dus dat ze zelf gekozen heeft. Quote: Ik denk dat ook. Spoiler!Daarnaast heeft Jack het niet overleefd gok ik. Alana zal het ook wel overleefd hebben. Ik gok dat zij de rol gaat spelen van de FBI agente waar Hannibal een zwak voor heeft in seizoen 3. Dus haar dingen gaat toespelen ofzo.. Hannibal heeft zich er zo makkelijk vanaf gemaakt denk ik omdat dit moorden waren die 'nodig' waren en geen moorden waren die hij perse wilde plegen. Hij wilde het liefst met Abigail en Will vluchten. Het was in 1e instantie niet zijn bedoeling om Jack en Alana te doden. Dit is hem 'opgedrongen' door Will.
kim-e wijzigde dit bericht op 31-05-2014 om 08:57, totaal 1 keer bewerkt 'I'm like king Midas in reverse. Everything I touch turns to shit.' |
||||
planckie |
Geplaatst op zaterdag 31 mei 2014 14:24 |
||||
Ik blijf toch een dubbel gevoel hebben bij deze serie. Het verhaal en Hannibal in het bijzonder is zeer fascinerend. Maar de helft van de tijd heb ik het gevoel dat het verhaal echt niet vooruit gaat. Die manier van filmen begint toch soms wat te veel te worden, al is dit natuurlijk typerend voor de show. Ook de manier van spreken vind ik soms wat te voor een gemiddelde kijker. Zou er in die 2 seizoenen ooit gewoon ja of neen geantwoord zijn? planckie wijzigde dit bericht op 31-05-2014 om 14:36, totaal 1 keer bewerkt Valar Morghulis |
||||
Evermind |
Geplaatst op zaterdag 31 mei 2014 16:33 |
||||
Ik ben het helemaal met planckie eens. Spoiler!Mijn gok; Will & Alana overleven het (leek me wel mogelijk), Abigail leek me vrij dood en Jack red het denk ik ook niet. But who knows?
||||
Sc0rpi0 |
Geplaatst op zaterdag 31 mei 2014 19:55 |
||||
Ik ben het niet met jullie eens, de eerste afleveringen van seizoen 2 vond ik juist de betere. Het tempo is inderdaad laag, maar ik heb geen moment dat ik me verveel of het "saai" vind. Overgens is er eindelijk eens een serie die niet alles voorzegd en waarbij je dus zelf nog mag nadenken. Heerlijk! I believe in a Deeply Ordered Chaos |
||||
JustMike |
Geplaatst op zaterdag 31 mei 2014 21:12 |
||||
Inderdaad, een beetje denken mag wel Maar ik vond dit hele seizoen super! Stukken beter dan het eerste seizoen vind ik. It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Sc0rpi0 |
Geplaatst op zondag 01 juni 2014 18:52 |
||||
Spoiler!In deze serie snijdt Mason Verger zijn huid eraf. Hij zei dat zijn vader dat altijd deed bij de varkens om de vetlaag of iets dergelijks te meten. Is dat in het boek ook zo? Of zit dat anders? En is de serie in het algemeen trouw aan het boek? Kan iemand hier iets over vertellen?
Sc0rpi0 wijzigde dit bericht op 01-06-2014 om 18:54, totaal 1 keer bewerkt I believe in a Deeply Ordered Chaos |
||||
Evermind |
Geplaatst op zondag 01 juni 2014 19:07 |
||||
Spoiler!Welk boek? Ik weet niet of deze seizoenen al echt op Red Dragon gebaseerd zijn. Kan me iig wel herinneren dat ik de film heb gezien, en die lijkt hier nergens op. Weet niet meer zeker of ik dat boek nu gelezen heb, die andere iig wel.
||||
Gilles1987 |
Geplaatst op maandag 07 juli 2014 08:17 |
||||
Wanneer is de ondertitel voor E13 beschikbaar? |
||||
|