BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
sw3ex |
Geplaatst op maandag 20 december 2010 23:31 |
||||
Ik vind leverage een zeer degelijke serie maar ik vind wel dat ze zéér slechte seizoen's finales hebben! Ik weet niet of iedereen het met mij eens is maar ik krijg zo altijd de indruk dat ze het seizoen telkens rap afsluiten...Bovendien vind ik die break om dan nog maar 3 afleveringen uit te zenden ook wel een beetje debiel, ma bon.. |
||||
Orphyus |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 09:20 |
||||
Tja, het is een beetje vreemd. Maar goed hopelijk maken ze het goed in het 4de seizoen. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Compupad |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 09:22 |
||||
Naja, De season finales van Season 2 waren wel super spannend vond ik |
||||
Boukharta |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 09:41 |
||||
waneer kommen de volgende afleveringen? weet iemand dat? |
||||
Orphyus |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 09:44 |
||||
Moet je kijken op wikipedia! |
||||
UrbanDjampa |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 11:01 |
||||
Vond dit wel de minste seizoensfinale met weinig spanning. Die 'eindbaas' bood ook amper tegenstand. Dat met die 3 afleveringen sloeg zeker nergens op. Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is Mystery! |
||||
MugenJin |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 11:15 |
||||
Beheerder
Jep, ik vond de seizoensfinale ook weinig aan. Het is ook altijd zo van hatseflats en het is weer opgelost, zonder amper planning lijkt het. Dat "Let's go steal..." begint me ook wat tegen te staan staan. Maargoed, de Britse variant Hustle begint zo weer, en die is toch al stukken beter. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 11:54 |
||||
Leverage heb ik al altijd een goede serie gevonden maar uiteraard niet de super de luxe.. Het is leuk om tussendoor te volgen. De vergelijking met Hustle word natuurlijk snel gemaakt maar Leverage is nu éénmaal Amerikaans en dan weet je dat het 'tech' gehalte hoog ligt en dat 'bling bling' primeert. In ieder geval blijf ik het wel volgen.. |
||||
sw3ex |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 15:18 |
||||
Ik moet zeggen dat ik de eerste seizoenen van Hustle véél beter vind, inderdaad klasse bbc televisie, maar de nieuwere seizoenen zonder "Danny Blue" en "Stacie Monroe" en met de broer en zus in de plaats vind ik toch wel wat minder. Maar mag ik ervanuitgaan dat ze terug in januari starten? |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 20:34 |
||||
Newscrew
Ik vind het inderdaad ondertussen nogal jammer dat het altijd lijkt fout te gaan, en het blijkt toch gepland. Ik vond de 'San Lorenzo Job' ep eigenlijk erg vermakelijk, tot de laatste minuut of zo. Dat was al echt vanaf de eerste minuut duidelijk zeg maar. Er zit vrij weinig spanning in, als cliffhanger zeg maar, omdat ze vrij snel weer door gaan... Ik vond de 'Elliot shootout scene' eigenlijk de slechtste. Ik bedoel ongeloofwaardig oke, maar dit was echt overdreven! |
||||
sw3ex |
Geplaatst op woensdag 22 december 2010 09:15 |
||||
Die scene was inderdaad rot-slecht, moesten ze dit nu pak een jaar nadat de matrix uitkwam hebben gedaan, oké dan was het misschien nog cool want dat was toen de mode, maar nu gaat dit er echt zwaar over vind ik... |
||||
huibie |
Geplaatst op woensdag 22 december 2010 11:13 |
||||
wij zitten al maanden tegen het kijken van aflevering 3 aan te hikken, dus ik denk dat deze binnenkort van het lijstje gaat verdwijnen...Totaal niet ( meeer ) boeiend. |
||||
MugenJin |
Geplaatst op woensdag 22 december 2010 12:12 |
||||
Beheerder
Hehe, idd, die shootout was om je dood te lachen. Ook dat hij daar stond en geen van hen begon met schieten tot hij begon te rennen, lol. |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op woensdag 22 december 2010 12:30 |
||||
Zoals ook met Lie to Me, vind ik Leverage een beetje uitgemolken worden en totaal niet meer interessant. Altijd maar hetzelfde en inderdaad en die schietpartij ging werkelijks nergens over. |
||||
Boukharta |
Geplaatst op woensdag 22 december 2010 12:51 |
||||
ja echt he. dat ging te ver man die schietpartij. blijt amrikaans he |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op woensdag 22 december 2010 20:34 |
||||
Quote: Whaha geweldige scene juist! Past helemaal bij de serie! Erg vermakelijk. De seizoensfinale beviel mij dan ook erg goed. Zolang je niet een realistisch verhaal verwacht. Ik kijk weer uit naar seizoen 4! |
||||
was10 |
Geplaatst op woensdag 22 december 2010 20:54 |
||||
Het maakt mij niet uit want ik vind de karakters al zo grappig dat het vermakelijk blijft om naar te kijken. Leverage is 1 van de zeer weinige series die mijn zoon(14) en ik samen kijken dus kom maar op met die vertalingen(kijkt voor hem makkelijker) en kom maar op met seizoen 4. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 22 december 2010 21:42 |
||||
Newscrew
Quote: Ik kijk de serie ook niet voor realisme, dat is enorm ver te zoeken en ook helemaal niet nodig, ze doen ook niet alsof. Je kan echter ook een stap of 20 te ver gaan in het onrealisme. Die hele Moreau verhaallijn heb ik sowieso al nooit goed meegekrgen, maar die scene was echt nonsens... |
||||
Orphyus |
Geplaatst op donderdag 23 december 2010 11:18 |
||||
Geen gezeur! alle series hebben een gedeelte wat onrealistisch is, hellaas is dit bij leverage een wat groter gedeelte. Maar goed als het je niet bevalt moet je het niet kijken. Maar goed ze hadden al een bevestigd 4de seizoen dus ze hoefde niet echt super hun best meer te doen. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 23 december 2010 19:36 |
||||
Newscrew
Ik zeur niet, ik vind zelf alleen dat de Elliot-shooutout-scene overdreven is. Meningen mogen geventileerd worden m.i. Het 4de seizoen zou inderdaad binnenkort ergens starten dus |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op donderdag 23 december 2010 20:57 |
||||
Quote: Enorm overdreven maar daarom juist wel geweldig! Maarja ik vind hem helemaal top! |
||||
DarkForce |
Geplaatst op maandag 27 december 2010 22:21 |
||||
Quote: Ik vond de afleveringen best goed te doen! Alleen zoals men al gezegd heeft; Die scene is echt belachelijk. Je neemt aan dat al die gasten de opdracht hebben gekregen om Elliot overhoop te schieten. En dat dan niemand dat doet is te gek voor woorden. Ze hadden dat stuk dat hij open en bloot in de ruimte gaat staan voordat ie aan zn mega-geweldige-super-gunfight begint eruit moeten laten. Als ie zoiets vanuit de dekking had gedaan had ik het geen probleem gevonden.. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Metalbaswee |
Geplaatst op woensdag 29 december 2010 14:35 |
||||
De scene was wel erg over de top, maar vond het wel lachen om naar te kijken. En je voelde het gewoon aankomen eigenlijk. Groepsvertalingen: Bent (1) Necessary Roughness (1) |
||||
Compupad |
Geplaatst op zondag 02 januari 2011 09:27 |
||||
ja die scene vond ik wel mooi maar was wel erg unreal.. |
||||
MrZazou |
Geplaatst op zondag 02 januari 2011 09:42 |
||||
Ik vond de afleveringen eigenlijk wel goed. Maar inderdaad, die shoot-out was een onrealistisch maar toch leuk om te zien. |
||||
|