BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
DarkNight |
Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 12:45 |
||||
Het nieuwe seizoen is net begonnen en nu al is er een serie wat mijn interesse heeft opgewekt. Lone star is een drama serie. Ik kan er niet veel over melden angezien maar 1 aflevering is uitgezonden en ik niet veel wil weggeven. Wat me vooral aanspreekt is dat het niet allemaal zo zwart-wit is. Je weet niet wat er zal gebeuren in de volgende afleveringen. The event, undercovers en Hawaii five0 zullen van veel mensen wel een kans krijgen maar deze serie hoor ik niet veel over. Hierbij raad ik jullie aan de pilot te gaan kijken en ik vraag me af wat jullie ervan vinden. |
||||
UrbanDjampa |
Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 12:53 |
||||
Ja sterke pilot. Had deze al in me favorieten gezet toen ik de promo zag. Ik zie 'm nog wel een dieper graf voor hemzelf graven Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is Mystery! |
||||
quetsbeek |
Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 17:50 |
||||
valt me niet tegen. Ga deze ook volgen. de verhaallijnen kunnen nog goed worden uitgebouwd. Ben nieuwsgierig naar de kijkcijfers in amerika We komen wel vooruit al is het langzaam. |
||||
the.lost.desperate.heroe |
Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 17:59 |
||||
Waarschuwing voor de mensen die twijfelen, de kijkcijfers zijn heel slecht dus afwachten hoe dat veder gaat. the.lost.desperate.heroe wijzigde dit bericht op 21-09-2010 om 18:02, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Saphor |
Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 18:06 |
||||
De kijkcijfers zeggen tegen mij dat ik beter niet kan kijken omdat de vooruitzichten nogal slecht zijn en ik een hekel heb aan series die eindigen zonder echt begonnen te zijn. |
||||
DarkNight |
Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 20:40 |
||||
Ja daar ben ik ook net achter gekomen. Echt jammer het verhaal was goed. |
||||
phixion |
Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 20:44 |
||||
Leuke pilot kan best wat worden! |
||||
Nuttes |
Geplaatst op woensdag 22 september 2010 07:50 |
||||
Staat nu al bijna zo goed als vast dat deze gecancelled gaat worden, dus gewoon niet aan beginnen lijkt de boodschap... |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 22 september 2010 09:35 |
||||
Je weet het niet met Fox.. ze gaven ook zomaar aan The Good Guys een 2e seizoen deze herfst Die serie presteerde ook zwaar onder de maat... maar kijkcijfers van de Pilot zeggen meestal wel veel want ze gaan zelden omhoog, met uitzondering van bijvoorbeeld True Blood, Die heeft zijn premiere cijfers bijna verdrievoudigd Vincit omnia veritas! |
||||
floydian |
Geplaatst op donderdag 23 september 2010 09:09 |
||||
Ik moet zeggen dat ik deze serie niet zou gaan volgen. Na de reacties hier toch maar even de pilot gaan kijken. Het is zeker de moeite waard. Weer eens wat anders als alle crime fighting shows. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op donderdag 23 september 2010 10:22 |
||||
Quote: Kan nooit geen kwaad? Dan zal ik het maar niet doen Ik vond de pilot wel aardig. Blijf hem nog wel ff volgen. Ik vond in de pilot wel echt het gevoel naar boven komen dat we een echt slechte man volgen. Tuurlijk kijk ik ook bijvoorbeeld naar Dexter maar dan heb je niets tegen de slachtoffers. Bij deze serie daarentegen zijn het twee vrouwen en een bedrijf die bedondert worden door de hoofdpersoon. Maarja ben benieuwd hoe de serie nu verder gaat nu hij besloten heeft toch zo verder te leven. |
||||
pascool |
Geplaatst op vrijdag 24 september 2010 09:41 |
||||
Global Moderator
Ik ga deze zeker volgen, leuke pilot. Hopelijk gaan de kijkcijfers omhoog. carpe diem |
||||
sopperke |
Geplaatst op vrijdag 24 september 2010 16:29 |
||||
He wat vervelend nu. Kom op Amerika - kijken! |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 24 september 2010 18:14 |
||||
Ik ga hem denk ik maar zonder engelse subs kijken want ik het de web-dl gedownload en wilde net de Engelse sub hiermee syncen, maar volgens mij heeft de web-dl enkele andere fragmenten ertussen... Had iemand dit nog meer door?? Vincit omnia veritas! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 30 september 2010 21:00 |
||||
Newscrew
wat gebeurd er nu met de rest van de eps? Nu Fox Lone star heeft gecancled? |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op donderdag 30 september 2010 21:07 |
||||
Quote: Ze zeggen dat er maar nog een paar afleveringen over zijn stuk of 3 ofzo, dus waarschijnlijk worden die helemaal niet uitgezonden of ze zenden die een keer uit als er toch niets anders is. |
||||
|