BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Stevo |
Geplaatst op zaterdag 09 januari 2016 18:06 |
||||
In april komt dit pareltje terug op de televisie. Het 2e seizoen zal er compleet anders uit zien. Het seizoen zal bestaan uit 13 afleveringen en wordt door HBO uitgezonden in Nederland. Stevo wijzigde dit bericht op 15-02-2017 om 19:55, totaal 2 keer bewerkt Vincit omnia veritas! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2016 17:58 |
||||
..... Stevo wijzigde dit bericht op 06-04-2016 om 17:52, totaal 1 keer bewerkt Vincit omnia veritas! |
||||
Rick65 |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2016 19:08 |
||||
en word uitgezonden op HBO |
||||
Evermind |
Geplaatst op vrijdag 12 februari 2016 07:02 |
||||
Tweede boek vond ik ook erg gaaf! Hier heb ik echt zin in! the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Atheistus |
Geplaatst op dinsdag 12 april 2016 08:23 |
||||
Mooie eerste aflevering, alleen jammer dat ze beginnen met het einde. |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 17 juni 2016 09:24 |
||||
Wat een prachtige serie is dit toch. Dat niet meer mensen hierover praten op het forum. Het is bijna net zo'n epische serie als Game of Thrones. Ik heb zelf de boeken van Diana Gabaldon nooit gelezen dus laat me elke keer weer verrassen. In een paar dagen de eerste 8 afleveringen gezien van seizoen 2. Aflevering 7 'Faith' was werkelijk waar één van de mooiste uren televisie die ik ooit heb gezien Ik ben zeer benieuwd of ze de toekomst kunnen veranderen. Vincit omnia veritas! |
||||
sniper8421 |
Geplaatst op vrijdag 17 juni 2016 10:45 |
||||
Quote: Stevo, ik kan alleen maar zeggen, begin er aan. De serie vertolkt de boeken zeer goed, tot aan bepaalde dialogen toe, maar in de boeken staan zoveel meer details. Ikzelf heb de complete serie al zeker vier keer gelezen en het blijft een mooi verhaal. Al moet ik toegeven dat ik de laatste twee boeken ietwat teleurstellend vond met teveel verwarrende verhaallijnen. Duidelijk bedoelt om een eind aan het verhaal te breien. |
||||
Evermind |
Geplaatst op vrijdag 17 juni 2016 16:17 |
||||
Ik geniet heel erg van de serie! Kudos voor de makers hoe trouw ze aan de boeken blijven! Ik heb de boeken tot halverwege deel 5 gelezen, waarvan deel 1 en 2 ik verreweg het mooiste vond, misschien omdat die een soort afgerond verhaal vormen. Deel drie vond ik ook nog mooi, maar ik kom in deel 5 maar gewoon niet verder helaas... Spoiler!Gaan ze nog een keer weg uit de vs? Of blijft het gecentreerd om de aankomende burgeroorlog? Ja, Faith was schitterend. Toen ik het las was ik behoorlijk aan het meejanken, en toen ik die episode aanzette, begon ik alweer zowat (ben net bevallen van mijn dochter, dus alles met baby's is extra gevoelig). Als de kleine straks op bed ligt kom ik eindelijk toe aan de recentste aflevering, ik ga er echt even voor zitten! the Evermind that knows no season and withers not |
||||
captjaneway |
Geplaatst op vrijdag 17 juni 2016 16:54 |
||||
Quote: Aahhh verse baby dan moet je natuurlijk lekker mee janken.. Over je spoiler... Ja eigenlijk wel maar ook ergens nog een schotland momentje.. Je zou ze echt moeten lezen |
||||
sniper8421 |
Geplaatst op zaterdag 18 juni 2016 20:41 |
||||
Spoiler!Gaan ze nog een keer weg uit de vs? Of blijft het gecentreerd om de aankomende burgeroorlog? Ik ga niets verklappen, lees de boeken of hoop dat de gehele boekenreeks wordt verfilmd |
||||
|