BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
vaantje1 |
Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2012 17:41 |
||||
We zullen het wel zien. |
||||
THC |
Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2012 20:57 |
||||
Uiteraard gaan wij hier ook DVD's van uitgeven, THC wijzigde dit bericht op 02-10-2012 om 20:59, totaal 2 keer bewerkt |
||||
skietuwillie |
Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2012 21:10 |
||||
Wow, dat beloofd veel goeds... |
||||
Skip |
Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2012 21:17 |
||||
Newscrew
Quote: Even een paar dingen... - Deze serie is nieuw en er was nergens te lezen dat jij of iemand anders deze ging doen. Alhoewel het een spin off is, is het niet automatisch dat de vertaler van de originele serie die ook gaat vertalen. - Je gaat het niet afraffelen, geweldig zou ik zeggen, maar insinueer je nu dat ik mijn vertalingen "afraffel"? Dat zou pas blijk van weinig respect zijn tegenover andere vertalers. Ik dacht dat vertalen een hobby is en geen competitie? Maar goed, de mensen gaan kunnen kiezen welke sub ze willen dat kan enkel maar de kwaliteit van een ondertitel verhogen. Succes erbij. |
||||
Desiree |
Geplaatst op dinsdag 02 oktober 2012 22:19 |
||||
Verdorie, wat een gezeur! The Thom, wil je deze gaan doen? Meld dat dan in een topic, zoals we allemaal doen bij nieuwe series. Daar is nooit meer ruzie over de laatste tijd, iedereen respecteert de ander. |
||||
jrjansen |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 00:18 |
||||
Eerlijk gezegd snap ik TheThom wel. Het is idd een spin-off maar omdat hij de eerste serie vertaald heeft, zou het ten minste gepast van QoQ geweest zijn om hem even te contacteren. Nu gaan we dus weer twee mensen/groepen hetzelfde doen en dat is spijtig. Ik heb weer zo het gevoel dat QoQ deze wil doen omdat ze denken daarmee te kunnen scoren en een ander het licht in de ogen niet gunnen. En voor er iemand zegt dat ze dat nooit zouden doen, ze hebben TheThom zo al eens liggen gehad met Terra Nova. jrjansen wijzigde dit bericht op 03-10-2012 om 00:19, totaal 1 keer bewerkt |
||||
r3p0 |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 00:34 |
||||
Helaas heeft Thom in het verleden al duidelijk kenbaar gemaakt (staat ergens in dit forum) dat die nooit met iemand wil samenwerken aan een vertaling, los staande of het een persoon of groep is. Dus die vlieger gaat al niet op JRjansen. Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 01:03 |
||||
Ik zie het probleem niet. Iedereen kan/mag zijn vertaling uploaden en downloaden staat iedereen vrij. De één kiest voor de TheThom, de ander voor iemand anders of een team. Het is maar net wat je wilt. |
||||
TheThom |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 03:57 |
||||
Quote: Eindelijk iemand die het begrijpt, ik maak verder geen woorden vuil aan deze discussie. |
||||
VIIOFIX |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 06:52 |
||||
Thom, als trouwe "klant" van je, kom ik gewoon weer de subs bij jou halen. Goed werk, ga zo voort. De competitiedrang van de diverse teams hangt mij eerlijk gezegd de strot uit. |
||||
jrjansen |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 10:40 |
||||
Quote: Kijk, nu probeer je me weer worden in de mond te leggen. Ik heb niet gezegd dat je met hem moest samenwerken. Ik heb gezegd dat het gepast zou geweest zijn om hem van te voren even te contacteren en iets af te spreken. Eventjes te vragen of hij het ging doen, ja of nee. enz. Het punt blijft gewoon dat jullie met deze denken te scoren en jij, persoonlijk, in het verleden al bewezen hebt dat je er niet voor terugdeinst om iemand een kloot af te trekken. En dan nog zo gaan doen alsof mijn mening niet van tel is omdat ik van SRT ben of dat ik van de andere leden van SRT niet hoog mag oplopen met jullie vertalingen. Ik plaats bv altijd een bedankje bij elke vertaling die ik weghaal. Ook die van jullie. Deze insinuatie is kinderachtig en laat duidelijk merken dat er onderhuids bij jou (en waarschijnlijk nog bij andere leden van jullie groep) een wrok zit tegenover SRT. |
||||
r3p0 |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 11:31 |
||||
Quote: Ach maak je niet druk, dun is de mode... als je de magere modellen op de catwalk mag geloven :p In het verleden is al gebleken dat helaas geen communicatie mogelijk is met het ene heerschap. Verder stond hier niets vermeld, wat net zo goed wel had gekunnen. Enkel als Skip77 een vermelding maakt gaat de 'hetze' los. Bedroevend, terwijl hij dit netjes aangaf. Zelf ga je lekker van gang om QoQ op de korrel te nemen, maar als je hierop een reactie krijgt ga je het dan plots als wrok aanzien, flauw hoor. Je weet trouwens best dat bij jouw clubje meer dan een een diepe afkeer van ons hebben. Raakt ons niet, wij doen ons ding, doen jullie dat van jullie en voor de rest alles prima. Trouwens die hele zooi is dan nog off-topic en van geen enkele waarde verder. P.S. mocht iemand van jullie een kloot missen? Ik heb er blijkbaar nog wat extra liggen dixit hoger genoemde. Afhalen na bestelling aub. Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
chillywitch |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 11:39 |
||||
Persoonlijk begint dit hele onderwerp en het feit dat er niet een slotje op wordt gedaan me de strot uit te hangen zoals mijn voorganger zegt... We are all angels with only one wing, we need to embrace one another to fly... |
||||
Wesley |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 11:40 |
||||
Management
Lijkt me een mooie afsluiter. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|