BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Bertje |
Geplaatst op zaterdag 18 april 2009 18:37 |
||||
Ik ben benieuwd hoe de laatste afleveringen gaan lopen van prison break, wie zal overleven en wie niet. En natuurlijk, welke rol speelt die moeder nog in deze afleveringen. Al is dat na de eerste aflevering een heel eind duidelijk! Spoiler!Lincoln zal toch niet echt doodgeschoten worden..
|
||||
Steelodude |
Geplaatst op zaterdag 18 april 2009 19:04 |
||||
Bertje: Wat een drama die laatste episode Rather they call it prisonfake |
||||
Stevo |
Geplaatst op zaterdag 18 april 2009 22:22 |
||||
vond het wel weer een goeie, micheal on the run, linc pissed... wordt nog mooi als de general achter linc's ma aangaat... de preview van volgende week ziet er veelbelovend uit Vincit omnia veritas! |
||||
Wouter666 |
Geplaatst op zondag 19 april 2009 08:19 |
||||
Steelodude: idd, en omg, wat een lekkere avatar heb jij |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op zondag 19 april 2009 09:32 |
||||
107881: Ik snap die Prison Break haters ook niet. Ik heb gisteren weer enorm genoten. Snelle beelden, actie, spanning alles zit er in! Kijk erg uit naar de rest van het seizoen~ |
||||
Steelodude |
Geplaatst op zondag 19 april 2009 21:01 |
||||
MrBlueEyes: Het heeft niks met haten te maken. Prison Break is/was één van mijn favo series. Het heeft alleen nog weinig over van wat S01 en S02 wel had. Er komt zo een onnodige commerciële sleur in met extraatjes dit en dat. (Keep the show alive, $$$$$) Kort samengevat: Het is als een nachtelijk avontuurtje met de vrouw waar je twintig jaar mee getrouwd bent. Het blijft leuk, maar zucht*.... |
||||
cruise |
Geplaatst op maandag 20 april 2009 09:48 |
||||
Ik kan er ook niet meer zo heel enthousiast om raken. Het heeft lang geduurd voordat ik ben begonnen met kijken, ik dacht namelijk dat het niet zo heel bijzonder de moeite waard was om te kijken. Er was namelijk al eens The Fugitive. Maar de eerste serie viel me alleszins mee. Serie twee werd al meervan 'been there, seen that' en dat hele onzingedoe met Scylla hangt me nu volkomen de keel uit. |
||||
barremans |
Geplaatst op maandag 20 april 2009 11:08 |
||||
omg nikske meer voor mij , zo mochten stoppen aan seisoen 2 , zodat we nog een goeie serie hadden , voor mij toch , te is te |
||||
gambit |
Geplaatst op maandag 20 april 2009 15:01 |
||||
Ik snap die PB haters ook niet. Elke serie evuleert en vind dit seizoen samen met het eerste seizoen een van de beste en heb echt genoten van de vorige aflevering en kijk daarom met spanning uit naar de volgende..... |
||||
Nick2400 |
Geplaatst op maandag 20 april 2009 16:09 |
||||
MrBlueEyes: Mensen haten het omdat de serie tamelijk goed en leuk was. Het goeie gedeelte hebben ze na het 1ste seizoen langzamerhand weggehaald tot waar we nu zitten: een serie die zo ver is uitgemolken er er geen bal meer van klopt als je kijkt naar alles wat is gebeurd. ( btw: ik heb ze allemaal gezien) Ik kan me voorstellen dat je van de serie leuk vindt of er zelfs van geniet, maar je moet toegeven dat het echt een slechte serie is geworden en moet kunnen begrijpen dat sommige mensen het niet echt realistisch meer vinden. maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Ik heb nu zo veel afleveringen gekenen dat ik ook wil weten hoe het afloopt, of als het al bekend is lees ik het wel op wikipedia. Ik hoop persoonlijk dat het einde wordt wat niemand verwacht had, en het misschien zelfs geen happy end heeft. Maar natuurlijk kan je zoiets niet verwachten van een serie als Prison Break |
||||
Regeer |
Geplaatst op maandag 20 april 2009 17:00 |
||||
Vind het eerlijk gezegd nog steeds wel aardig om te kijken, maar waarheidsgetrouw moet ik ook zeggen dat het eerste seizoen toch echt de beste was en ze eigenlijk daarna al hadden moeten stoppen. |
||||
Krimsonnation |
Geplaatst op maandag 20 april 2009 18:46 |
||||
Wij zitten elke aflevering weer te genieten, het is en blijft gewoon een topserie vind ik, ook al heeft het met een prison break weinig meer te maken |
||||
Dr_Doggystyle |
Geplaatst op dinsdag 21 april 2009 15:23 |
||||
ik vind het een beetje langdradig worden maar toch vind ik de actie erin wel cool en blijf toch elke week kijken |
||||
Woutje_nl |
Geplaatst op dinsdag 21 april 2009 16:30 |
||||
Het is en blijft gewoon een hele gave serie. Ik zou het erg jammer vinden als ze stoppen. |
||||
Eagle-81 |
Geplaatst op dinsdag 21 april 2009 17:23 |
||||
euhm het is niet als ze stoppen maar DAT ze stoppen want dat is al erg zeker. |
||||
erosbeta |
Geplaatst op woensdag 22 april 2009 13:23 |
||||
Ik heb zelf erg genoten van serie 1 en 2 maar het wordt voor mij nu een soort verplichting om er nog naar te blijven kijken omdat ik wil weten hoe het afloopt. |
||||
Everaers |
Geplaatst op zondag 26 april 2009 21:12 |
||||
barremans: Het is nog steeds 1 verhaal. Micheal vecht nog steeds tegen zijn en lincoln vrijheid. Ze moeten scylla wel krijgen om van de company af te komen. dus heeft het nog steeds wat met seizoen 1 te maken. (de company zorgt ervoor dat lincoln in de bak komt) |
||||
Cylar |
Geplaatst op maandag 27 april 2009 16:56 |
||||
Ik vind het juist wel mooi hoe alles bij elkaar kwam in de vorige aflevering, alleen vind ik het scylla gedoe ook niet echt leuk meer of ze moeten scylla in werking zetten ipv het de hele tijd stelen en doorverkopen! |
||||
Everaers |
Geplaatst op maandag 27 april 2009 17:30 |
||||
je weet nu wat scylla precies is. Het heb iets met de zon te maken en een bepaalde technologie. |
||||
Eagle-81 |
Geplaatst op maandag 27 april 2009 18:15 |
||||
Everaers: Hmmmm en wat is het precies dan??? hehe. Maar ik ben zeker van mening dat dit toch gewoon ondanks het feit dat het niks meer met de uit eindelijke "Prison Break" heeft uit te staan toch gewoon een erg goeie serie is. En ik blijf ook van mening dat het straks gewoon nog deels een open einde blijft houden... |
||||
Bertje |
Geplaatst op maandag 04 mei 2009 13:53 |
||||
Wat is nu de laatste aflevering? Want ik lees op meedere plekken dat 21/22 de seizoensfinale is, maar der komt ook nog een 23 en 24 |
||||
Micha |
Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 10:40 |
||||
22 is de laatste waarin alles duidelijk wordt, 23+24 zijn stand-alone afleveringen die 4 jaar later in tijd gaan. Zoiets als Redemption van 24. Sin City Never Sleeps... |
||||
|