BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
hdx1000 |
Geplaatst op woensdag 05 mei 2010 10:58 |
||||
Ik wil wel meehelpen, er lijkt stagnatie te zitten in het vertalen. |
||||
r3p0 |
Geplaatst op woensdag 05 mei 2010 14:26 |
||||
neen toch geen stagnatie Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
Inodder |
Geplaatst op zaterdag 08 mei 2010 13:12 |
||||
Quote: pffff hoezo chantage, ik geen bedankjes jullie geen sub. Ik zeg meteen vaste vertaler af! kan iemand die wel voor zijn plezier vertaalt zijn/haar sub tenminste uppen. Ipv iemand die zijn/haar ego gestreeld wil zien dmv bedankjes. Dat bedankjes gezeur/gesmeek Ik heb wat van scrubs vertaald, geen feedback gehad, haal zelf ook niet de voldoening uit het vertalen. Oké dan is het klaar. Een ander kan zijn ding doen. maar dan ga je toch niet door middel van een WIP of de vaste vertaler bescherming andere uploads blokkeren! Schandalige sabotage. Just my 2 cents... |
||||
Dweez |
Geplaatst op zaterdag 08 mei 2010 16:15 |
||||
@Inlodder: Dweez wijzigde dit bericht op 08-05-2010 om 16:16, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Inodder |
Geplaatst op zondag 09 mei 2010 02:54 |
||||
@Dweez Ik voel me iid wel weer wat beter, maar dat heeft niets te maken met het kleurtje en alles met het feit dat ik sinds kort weer werk heb. Dat kleurtje kunnen ze me misschien dan ook beter maar weer afnemen, aangezien ik in de huidige situatie niet veel bijdragen zal gaan leveren. Quote:Als je vind dat je niet genoeg waardering krijgt dan kap je toch gewoon laat je het lekker een ander doen. Quote: Oké dan doe ik blijkbaar iets verkeerd in 2 min. is het mij namelijk nog nooit gelukt. Ik ben toch 25 uur bezig geweest met 1 seizoenetje scrubs en dat zijn zelfs maar korte afleveringen. Quote:Alsof de "graaiers" op het forum lezen. Hetgeen dus ook betekend dat je met deze actie niets bereikt. behalve dat je degenen die wel betrokken zijn met het forum/bierdopje benadeeld. De "graaiers" komen kijken of er een sub is zo niet dan niet. Denk maar niet dat je ze daar mee hebt, ze zijn zich niet eens bewust van een actie. Ze zijn niet actief op het forum en zijn al blij als ze de sub weten te downloaden. laat staan dat ze de bedank functie of het forum weten te vinden. Enige wat je met deze actie bereikt is dat de populariteit/kwaliteit van bierdopje achteruit loopt. Als je subs toch wel wil verspreiden naar degene die wel ooit gereageerd hebben, waarom gooi je hem dan niet gewoon op het net (bierdopje). Je krijgt dan nog net zoveel waardering. (namelijk dezelfde personen die al reageerden/bedankten) En je maakt ook nog de onwetenden/onbetrokkenen blij. Lijkt mij redelijk Win-Win terwijl er bij de andere methode alleen maar verliezers zijn lijkt mij. En zoals ik in mijn vorige post al stelde heb ik scrubs vertaald, geen feedback gehad, haal zelf ook niet de voldoening uit het vertalen. Oké dan is het klaar Inodder wijzigde dit bericht op 09-05-2010 om 14:11, totaal 1 keer bewerkt |
||||
r3p0 |
Geplaatst op woensdag 19 mei 2010 17:33 |
||||
het ging'm in eerste plaats nooit over ego, zelfs niet in 3de, 5de, 9de... Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|