BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 30 maart 2016 15:09 |
||||
Newscrew
Spoiler!Ik geloof nooit dat ze Daryl zo afmaken. Just didnt happen
|
||||
skeluh |
Geplaatst op woensdag 30 maart 2016 23:45 |
||||
Spoiler!Nee, Ik denk dat Abraham alsnog aan zijn einde komt en Lucille ontmoet. Als je de verhalen op t Net mag geloven, zal je als kijker niet zien wie Negan precies afmaakt, dat wordt dan een enorme cliffhanger waar we dan 7 maanden (tot oktober) op moeten wachten ...
|
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 04 april 2016 10:53 |
||||
Lichte teleurstelling. Het laatste pakweg kwartier was top en maakte alles goed. Maar de drie kwartier ervoor, gaaaap. Spoiler!Dat gedoe met Morgan en Carol zag je echt van mijlenver aankomen en paste niet echt in een finale en in de opbouw naar de ontmoeting met Negan. Die opbouw was wel aardig maar werd opgerekt om het uur vol te maken. De laatste confrontatie was wel weer ontzettend vet en de monoloog van Negan ook, alleen erg zuur dat we een half jaar moeten wachten om te weten wie het geworden is (maar ook dat was te voorspellen en natuurlijk ook best logisch).
|
||||
Mister13 |
Geplaatst op maandag 04 april 2016 11:19 |
||||
Lijkt mij vrij logisch wie het is. |
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 04 april 2016 12:09 |
||||
Ik heb de comics gelezen dus ik weet wie het is, maar ik kan me voorstellen dat voor degenen die dat niet gelezen hebben er genoeg opties open staan. Whopper wijzigde dit bericht op 04-04-2016 om 12:10, totaal 1 keer bewerkt |
||||
superkooi |
Geplaatst op maandag 04 april 2016 13:30 |
||||
Wat heb ik zitten vloeken voor de TV. Om het maar in goed Nederlands te zeggen "The worst cliffhanger of all time". En wie zegt me dat ze zich aan de comics houden. |
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 04 april 2016 14:17 |
||||
Quote: Dat vloeken had ik ook, haha herkenbaar. Maar Spoiler!hoewel ze inderdaad vaker af zijn geweken van de comics, is dit een te groot en belangrijk keerpunt in de verhaallijn om daar van af te wijken. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de makers dit ook een keer gezegd hebben, al weet ik dat niet zeker. Maar linksom of rechtsom, wachten op het definitieve antwoord moeten we hoe dan ook...
|
||||
skeluh |
Geplaatst op maandag 04 april 2016 20:20 |
||||
Damn Jeffrey plays Negan like a boss. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 04 april 2016 22:28 |
||||
Quote: Die comics zijn echt geen geheim :p dus ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat het om dezelfde persoon gaat. Als het inderdaad dat personage blijkt te zijn, is het nauwelijks een cliffhanger te noemen. Veel mensen die de comic niet eens lezen hebben het ook vast wel ergens gehoord. Het doel van een cliffhanger is juist dat mensen er over na gaan denken, en dan zou dit een vrij korte discussie zijn als je alleen even op Google hoeft te zoeken. Ik hoop dat de makers daar ook rekening mee hebben gehouden en daarom iets totaal anders doen. Maar I could be wrong en misschien volgen ze gewoon de comic. Ik vind het trouwens erg goedkoop om het seizoen zo te eindigen. Al was JDM uitstekend als Negan! blade1600 wijzigde dit bericht op 04-04-2016 om 22:33, totaal 1 keer bewerkt |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 04 april 2016 22:59 |
||||
Ik had eigenlijk niet eens gelijk door dat het een cliffhanger was Spoiler!ik dacht eerst heel even dat het om Rick ging omdat hij het laatst werd getoond, en we het daarna dus vanuit zijn perspectief zagen omdat de serie met hem begon, en we zo samen met hem zijn einde aan het meemaken waren.... Dat zou ook vrij schokkend zijn geweest |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
arjope |
Geplaatst op dinsdag 05 april 2016 09:30 |
||||
@ Blade |
||||
blade1600 |
Geplaatst op dinsdag 05 april 2016 12:39 |
||||
Quote: Ja, bedoel ik natuurlijk ook. Mensen blijven dan interesse houden in de serie tijdens de break door te blijven speculeren over wat er misschien zal gaan gebeuren. Maar nu kan je zonder veel moeite te doen al vinden hoe het in de comic afloopt. "Gelukkig" wist ik het maar ben dat antwoord sinds gisteren al meerdere keren op sites/Facebook tegengekomen zonder te zoeken. Ik kan me ook niet voorstellen dat het uiteindelijk Sasha/ Eugene/ Rosita/ Aaron/ Abraham is. Als dat zo blijkt te zijn, zou ik het een enorme anti climax vinden omdat ze niet belangrijk genoeg zijn. Nou ja, ze zijn niet groter dan andere personages die in het verleden zijn afgemaakt. Dit zou echt een game changer moeten zijn. Comic spoiler: Spoiler!Of misschien laten ze Glenn wel leven in tegenstelling tot de comic, wat dan ook vrij onverwacht zou zijn
blade1600 wijzigde dit bericht op 05-04-2016 om 12:42, totaal 1 keer bewerkt |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 05 april 2016 13:23 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Ik denk niet dat het Glenn is, die is al eerder min of meer dood geweest. Het zou best nog eens Eugene kunnen zijn, omdat die een enorme groei heeft laten zien, hem nu dood laten gaan zou een pijnlijke gewaarwording zijn.
|
||||
skeluh |
Geplaatst op dinsdag 05 april 2016 16:55 |
||||
Spoiler!Het is Abraham of Darryl, let op mijn woorden ....
|
||||
Desiree |
Geplaatst op dinsdag 05 april 2016 20:57 |
||||
Quote: Spoiler!Nee, het is niet Abraham, die moet nog een kindje maken, toch? En als het Glenn of Daryl is, haak ik af. Die kan ik echt niet missen
|
||||
Sayoki |
Geplaatst op woensdag 06 april 2016 07:14 |
||||
Spoiler!Het was Sascha
-- Sayoki |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 06 april 2016 11:16 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Hoe kom je daarbij?
|
||||
Whopper |
Geplaatst op woensdag 06 april 2016 13:36 |
||||
Spoiler!Sasha is veel te onbelangrijk, lijkt me heel sterk dat zij het is. Dat zou niet echt een grote schok zijn. Ik blijf bij Glenn en als ik toch een alternatief zou moeten gokken dan in het uiterste geval misschien Dyryl of Abraham.
|
||||
shirow |
Geplaatst op woensdag 06 april 2016 13:47 |
||||
Spoiler!Ik denk nooit dat het Daryl is. Hij is veel te populair. Als het Sasha, Eugene, Rosita, Aaron of Abraham wordt kan ik er niet echt over wakker liggen. Is denk dat het carl is. Maar dat is een gok hoor.
|
||||
Sayoki |
Geplaatst op woensdag 06 april 2016 14:12 |
||||
@masterbreel Ik heb zo mijn bronnen -- Sayoki |
||||
Nuttes |
Geplaatst op woensdag 06 april 2016 17:45 |
||||
Spoiler!Ik denk dat het Michonne is
|
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 07 april 2016 07:06 |
||||
Newscrew
Quote: Dat zou ook nog kunnen Spoiler!Het loopt met de liefjes van Rick nooit erg goed af
|
||||
superopa |
Geplaatst op donderdag 07 april 2016 08:59 |
||||
Quote: Spoiler!Waarom zegt Negan dan, He takes it like a man
|
||||
kozzie |
Geplaatst op donderdag 07 april 2016 10:07 |
||||
Quote: Spoiler!Denk ook dat het Eugene is , want die geeft vlak voor zijn vertrek met de camper, de formule voor het maken van kogels aan Rick. Voor het geval hij het niet zou overleven........
|
||||
jrjansen |
Geplaatst op donderdag 07 april 2016 17:08 |
||||
Quote: Spoiler!Dat zegt hij niet. Hij zegt
'Goddamm, took it like a champ. Persoonlijk denk ik niet dat het Darryl is. Te populair carachter en volgens mij gaan ze nog iets doen tussen hem en Dwight. Sasha zou best eens kunnen, aangezien dat weer voor een dynamiek kan zorgen tussen Rosita en Abraham die dan plots geen 'vriendin' meer heeft. Carol is meer buiten de groep dan erin, Michonne is Rick's liefje en Maggie dat van Glenn, Tara is lesbisch, en Enid te jong en Carl's, wilt hij toch, vriendinnetje, dus dan heeft Abe weinig keuze meer. Dat ze de comics volgen en het toch Glenn is, is ook een mogelijkheid. Volgens mij gaat het dus tussen Glenn en Sasha |
||||
|