BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
jakkelsien |
Geplaatst op zaterdag 14 mei 2011 01:23 |
||||
Je zou geen serie meer beginnen volgen tegenwoordig, altijd tzelfde liedje |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
bigboss88 |
Geplaatst op zaterdag 14 mei 2011 10:10 |
||||
En is het nog de moeite dat ik kijk naar het 2de seizoen? |
||||
Rickth64 |
Geplaatst op zaterdag 14 mei 2011 10:33 |
||||
Gebruiker
Het seizoen was top alleen een open einde zoals gewoonlijk. |
||||
jrjansen |
Geplaatst op zaterdag 14 mei 2011 10:57 |
||||
Quote: Ik vind dit altijd een moeilijke vraag om te beantwoorden omdat smaak nu eenmaal iets persoonlijks is. Imo is Primeval zeker de moeite waard en die zet ik, wat qualiteit betreft, op dezelfde hoogte als BSG en SG, misschien zelfs een beetje beter. Sanctuary vind ik persoonlijk iets minder maar toch de moeite waard om te bekijken. |
||||
SiGNe |
Geplaatst op zondag 15 mei 2011 11:41 |
||||
Is dus al de 2e keer dat V niet verder mag dan 2 seizoenen |
||||
NathalieM |
Geplaatst op zondag 15 mei 2011 12:14 |
||||
Quote: In een sci-fi serie zoeken mensen toch niet naar geloofwaardigheid? V heeft geluk gehad dat het nog een tweede seizoen heeft gekregen, want vorig jaar ging het tussen dit en Flashforward en ze kozen voor het laatste, maar het had evengoed V kunnen zijn want ze deden allebei slecht. V is er niet op verbeterd dus is het logischerwijs gecanceld. Veel van deze cancellations hebben amper iets met de verhaallijnen of de publieke opinie te maken, maar om de kijkcijfers en de opbrengst. Als ze trouwens zelf nieuwe verhalen moesten verzinnen die niet waren afgeleid van de eerste reeks, hadden ze ermee rekening kunnen houden dat het niet teveel mocht kosten, dus op zich was dat geen probleem geweest. |
||||
cruise |
Geplaatst op zondag 15 mei 2011 13:16 |
||||
cruise wijzigde dit bericht op 15-05-2011 om 13:40, totaal 7 keer bewerkt |
||||
NathalieM |
Geplaatst op zondag 15 mei 2011 13:48 |
||||
Quote: Haha, dat is gewoon te erg. Of blijf bij kabeltelevisie zoals Showtime of HBO of Starz. Of Britse televisie. Die stellen lagere eisen. NathalieM wijzigde dit bericht op 15-05-2011 om 13:49, totaal 2 keer bewerkt |
||||
dkms |
Geplaatst op zondag 15 mei 2011 15:08 |
||||
Quote: je reactie raakt kant noch wal. Deze V was apart geschreven (alsof de serie in de jaren 80 nooit had plaatsgevonden). De plots en personages waren anders en "hedendaagser" gemaakt. Wat mij vooral stoorde was dat men nog maar eens een SF reeks moest verkloten door er religie bij te sleuren. |
||||
dkms |
Geplaatst op zondag 15 mei 2011 15:10 |
||||
Quote: Of die maken een mini-serie van x afleveringen waar je het dan mee moet doen of waar je evenzeer op je honger blijft zitten op het einde. 'Paranormal', 'Outcasts' of 'Defying Gravity' (ok, is geen britse serie) als voorbeelden? dkms wijzigde dit bericht op 15-05-2011 om 15:14, totaal 1 keer bewerkt |
||||
NathalieM |
Geplaatst op zondag 15 mei 2011 15:28 |
||||
Quote: De drie reeksen die jij genoemd hebt (buiten Outcasts) ken ik niet eens. Ik bedoel gewoon dat BBC in het algemeen wel lagere eisen stelt in tegenstelling tot bijvoorbeeld Fox. Ik herinner mij dat Outcasts het enorm slecht deed dus was het te verwachten. Die (kabel)miniseries zijn misschien wel kort, maar ook wel awesome en ze krijgen wel degelijk een einde, want ze gaan niet onverwachts van de buis. En je hebt dan ook nog reeksen als Dexter, Spartacus, Breaking Bad, The Borgias, Game Of Thrones enzo. Geen van alle reeksen die direct gecancelled zullen worden (met de uitzondering van Dexter, maar die begint ook al aan zijn zesde seizoen). Hun seizoenen zijn wel korter, maar je hebt dan ook minder filler afleveringen en dat vind ik wel een plus. Ik kijk tegenwoordig amper nog netwerktelevisie en van alle series die ik kijk is alleen V gecancelled wat ik op zich nog niet eens zo erg vind want vergeleken met mijn andere series was het niet eens zo goed. (er kan nog Nikita bijkomen want daarover weet men nog niet eens of het gerenewed is of niets, die zou ik wél erg vinden). Het komt er op neer dat bij kabel en Britse televisie cancellations nog altijd mogelijk zijn, maar als je het vergelijkt met Fox of NBC of ABC hebben ze echt wel een grotere renewkans, tenzij de serie het écht niet goed doet. |
||||
Pimmetje |
Geplaatst op maandag 16 mei 2011 15:22 |
||||
Developer
Ik wou nog even zeggen dat ik dit Kwalitatief Uitermaten Teleurstellend vind. Ik had nog graag een paar afleveringen vertaald. Ik heb de laaste tijd niet veel tijd gehad dus ik lees het pas net |
||||
eapoe |
Geplaatst op woensdag 18 mei 2011 15:54 |
||||
Quote: Ja ... maar dan hadden ze de moe (Diane) van die feeks ook niet uit de oude doos moeten halen. Voor mij was er zeker een vergelijk ! |
||||
devidia |
Geplaatst op woensdag 01 juni 2011 18:52 |
||||
Het werd tijd dat ze inzagen dat dit geen airtime meer verdiende. verschrikkelijke. slechte serie... rammelt aan alle kanten |
||||
Testman112 |
Geplaatst op dinsdag 07 juni 2011 21:09 |
||||
pffffffffffffffff tweede seizoen had veel bullshit delen ma ook erg goede delen, met zoo prachtige einde...........WTF |
||||
xppx |
Geplaatst op vrijdag 22 juli 2011 08:54 |
||||
Ik ben eigenlijk ook blij dat het niet verder gaat. Het rammelde inderdaad aan alle kanten.
En dit zijn echt maar een paar punten want zo gaat dit maar door... Deze reeks kan geen 3de seizoen aan op deze manier. Die scriptwriters doen duidelijk maar op. Ik kan dit niet vergelijken met een topserie als BSG maar als je dit met Stargate vergelijkt waar zeker niet alles geloofwaardig was, maar er wel consistentie zat in de rode draad van het verhaal, dan is dit niet te redden. xppx wijzigde dit bericht op 22-07-2011 om 08:59, totaal 1 keer bewerkt |
||||
ako |
Geplaatst op vrijdag 22 juli 2011 10:57 |
||||
ach, had dit nieuws even gemist. |
||||
swingingbaby |
Geplaatst op zondag 31 juli 2011 11:25 |
||||
Quote: Dat dacht ik dus ook al :S welke serie kun je nu nog bekijken, als veel dingen stoppen grrrrr... |
||||
Geedude |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 13:12 |
||||
Ondanks de rammelende verhaallijn vond ik de serie best vermakelijk. Had graag een vervolg gezien. |
||||
gnoothi |
Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 16:52 |
||||
Ik had om een of andere reden uitgesteld te kijken naar het 2de seizoen, deze week heb ik het gezien...en ik hoopte echt dat mij geheugen mij in de steek had gelaten want dat zei dat het was gecanceld en er dus geen derde zou komen, maar na het zien van de laatste aflevering ben ik zwaar teleurgesteld. Ik weet ik kom een beetje later maar ik hoopte ook op "closure" Just when I think I'm out, they pull me back in |
||||
|