BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
bartlamboo |
Geplaatst op vrijdag 08 april 2011 11:42 |
|||||
Aangezien ik zelf geen grote fan van Python ben (stukje gebrek aan kennis) heb ik besloten zelf een sub downloader in PHP in elkaar te zetten. Code (php): Toch een kleine uitleg bij de matching types hier beneden. - exact: subtitle naam moet overeen komen met de bestandnaam - group: groupname moet overeen komen (alles na de laatste - wordt gezien als groupname) - percentage: het percentage woorden dat gelijk is tussen de subtitle naam en de bestandnaam (hierbij dient een minimum matching percentage opgegeven te worden) - string: indien de komma gescheiden woorden in $config['match']['strings'] overeen komen zal de subtitle ook gematched worden De matches krijgen priority op de volgorde waarin ze in $config['match']['types'] staan. In dit geval override een percentage match van 75% dus altijd een string match. Ook zal een subtitle van hetzelfde type met een nieuwere datum altijd gekozen worden. Code (php): Na het importered van de sql code kun je door show_enabled in mysql op 0 te zetten er voor zorgen dat de subtitles voor een bepaalde show niet binnen worden gehaald. 11-04-10 17:27 update naar versie 0.2 met support voor binnenhalen van secundaire ondertitel talen. 20-04-10 22:30 update naar versie 0.3 met logging support. bartlamboo wijzigde dit bericht op 20-04-2011 om 20:31, totaal 10 keer bewerkt |
|||||
l4m0r |
Geplaatst op zaterdag 16 april 2011 09:36 |
|||||
Ziet er aardig uit, heb alleen wat aanmerkingen. l4m0r wijzigde dit bericht op 16-04-2011 om 09:38, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
bartlamboo |
Geplaatst op maandag 18 april 2011 19:26 |
|||||
Quote: Ik zal wat debug levels toevoegen zodat iedereen zelf kan instellen wat ze willen zien. Aangezien ik het script via een cron job start is de output voor mij persoonlijk dus niet zo interessant. Quote: Zal ik toevoegen in de volgende versie. Aangezien ik de job op een Core i5 start heb ik daar nog geen problemen mee gehad maar kan ik het me goed voorstellen als je het bijv. op een NAS probeert te draaien. Quote: Het script zou als alles klopt niet meer moeten checken voor subtitles die al bestaan. Als er alleen een secondary language subtitle staat wordt er wel nog gecontroleerd of er toevallig een primary bijgekomen is, maar dat is alles. Quote: Ik zal zorgen dat als er maar 1 language is ingevoerd, hij de subtitles zonder de landcode wegschrijft. Het wordt anders nogal lastig om bij te houden of een bepaalde subtitle in het Engels of Nederlands is weggeschreven. Met een beetje geluk kan ik hier eind deze week naar kijken. Zit op het moment nogal druk met mijn eigenlijke werk dus kan er niet direct een blik op werpen. |
|||||
l4m0r |
Geplaatst op dinsdag 19 april 2011 12:01 |
|||||
Quote: Bij userscripts is debugging altijd wel fijn, evenals commentaar in de code overigens; hoewel dat laatste in dit geval niet zo heel erg is Quote: Ik draai anders ook op een i5 maar wel met een library met 3500+ afleveringen, hence; niet alles in 1 keer willen doen / standaard scrapen uitzetten of iets dergelijks / aantal downloads limiteren aan de voorwaarden van de api etc. Quote: Mooi mooi. Quote: Ach, als bestaande engelse subs dan niet vervangen worden door een nederlandse is ook niet zo erg lijkt me. Een beetje handwerk is niet erg, maar het wordt nu wel erg veel Maar verder zit het script wel vrij goed in elkaar moet ik zeggen, heb er heerlijk mee kunnen pielen en ga dat met een evt. volgende versie ook nog wel doen gok ik. ps. er zit nog 1 naar dingetje in kwam ik achter; als je mysql database anders heet dan je opgeeft in je config.. loopt je script wel. Als je dat vervolgens in een cronjob gooit gaat hij elke run de beruchte getShowByName uitvoeren.. en zoals ik al zei, met grote libaries is dat niet zo goed voor de levensduur van je apikey gok ik zomaar |
|||||
Senaxx |
Geplaatst op woensdag 20 april 2011 13:44 |
|||||
Ondersteunt het script ook om het via een netwerkshare te doen? Ik heb namelijk mijn series op een netwerkshare staan (gemapt als N:\TV op me server, maar momenteel krijg ik het nog niet werkend. |
|||||
bartlamboo |
Geplaatst op woensdag 20 april 2011 18:36 |
|||||
Ik vermoed dat je $config['series_dir'] fout staat. Je zou eens forward slashes kunnen proberen of het aanspreken van je share direct. (dus niet je mountpoint) |
|||||
bartlamboo |
Geplaatst op woensdag 20 april 2011 20:30 |
|||||
Ik heb zojuist een versie 0.3 geupload. bartlamboo wijzigde dit bericht op 20-04-2011 om 20:30, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
|