Als eerste bedankt voor de website en de api die jullie ter beschikking stellen. Ik gebruik de api van de website met veel plezier zodat ik automatisch ondertitels kan downloaden. _o_

Ik gebruik hiervoor een eigen programma ontwikkelt in C#. Ik heb besloten om dit programma en de library ter beschikking te stellen. Het geheel is open source en wordt gehost op bitbucket. Je kan de source hier vinden https://bitbucket.org/kalkie/bierdopjeconnector

De library cached serie namen zodat de resultaten van de dure operatie FindByName lokaal in een bestand worden opgeslagen. Verder zijn alle methodes van de bierdopje api aanwezig.

Het downloaden van de ondertitels gebeurt dmv een simpele console applicatie. Mbv command line argumenten kan je aangeven van welke serie, seizoen en episode je de ondertitels wil downloaden. Het is niet mijn bedoeling om een complete applicatie ter beschikking te stellen maar juist andere ontwikkelaars de gelegenheid geven om verder te borduren op, of te leren van mijn source code.