BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
lodder |
Geplaatst op maandag 26 december 2011 19:16 |
|||||
Allemaal,
Nu ik ben bezig dit aan het afwerken en kan zo snel mogelijk deze nieuwe versie releasen, maar ik zou graag weten van jullie als er nog features zijn die jullie graag hadden zien geïmplementeerd worden in het programma/tool. Dus ik deze topic opgestart om alle jullie commentaar zowel goed als slecht te aanschouwen en er een verbeterd programma van de te maken. Momenteel gebruik ik de nieuwe versie dagelijks maar hij is nog niet klaar voor de grote massa, dus ik heb gevraagd aan Geeforce en Leegaert om een beta te testen en te kijken waar de grootste problemen nog zijn. Als jullie wensen om ook te testen kunnen jullie mij een DM sturen maar ik moet er wel bij zeggen, als je de nieuwe versie zou willen testen worden de voorkeuren herschreven en is de oude versie niet meer mogelijk. Alvast bedankt om dit te willen lezen. |
|||||
Leegaert |
Geplaatst op maandag 26 december 2011 21:28 |
|||||
@lodder, bedankt voor alle tijd die je hier nog steeds in steekt! |
|||||
lodder |
Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 06:34 |
|||||
Quote: Je kan gewoon de voorkeuren exporteren en terug importeren. Zowel met de gui als de nogui. Ik denk dat dit gemakkelijker is. Dat importeren hoef je maar 1 keer te doen. |
|||||
thefonzzz |
Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 07:26 |
|||||
Wat ik persoonlijk altijd gewaardeerd heb in JBierSubDownloader is de eenvoud. Zelfs het kleinste kind kan ermee omgaan. Ik wil dan ook voorstellen om te proberen deze eenvoud erin te houden. |
|||||
Seba28 |
Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 09:03 |
|||||
Misschien de timeout iets beter beheren al is dit moeilijk. Ik merk vooral 's avonds dat er meer dan eens timeouts optreden. Uiteraard ligt dit niet aan jouw programma maar aan de drukte op de site. Maar misschien dat hij na het zoeken direct er achter nog eens zoekt op de subs met timeout. Dus indien geen timeout - klaar. Wel timeout - enkel deze met timeout direcht nog eens zoeken in de hoop dat hij dan wel er door gaat. Enfin, mijn uitleg is niet zo super maar ik denk dat je het wel begrijpt.. |
|||||
lodder |
Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 09:29 |
|||||
Quote: Gaat dit over de timeout met RSS foutmelding? Quote: Dit is wat ik wil behouden en persoonlijk is dit nog steeds het geval. |
|||||
DELETED180112 |
Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 10:55 |
|||||
Vermoedelijk onmogelijk (omdat dit java-gebaseerd is), maar ik zou het super vinden als zoiets op mijn NAS (Synology) zou kunnen draaien. |
|||||
lodder |
Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 11:52 |
|||||
Quote: Dit zou mogelijk zijn als je java installeerd:http://www.synology-wiki.de/index.php/Java en je moet dan wel nog zorgen als je voorkeuren hebt dat ze overeenkomen met je NAS mappen structuur. |
|||||
Dwerg |
Geplaatst op zaterdag 31 december 2011 14:15 |
|||||
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik moet de mapping met "andere" serienamen telkens opnieuw invoeren als ik het programma opstart. |
|||||
lodder |
Geplaatst op zaterdag 31 december 2011 14:30 |
|||||
Quote: Wel raar is het eerste dat ik er van verneem. ik heb daar nog geen problemen mee gehad. Kan je eens je acties die je doet doorgegeven? |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
Seba28 |
Geplaatst op zaterdag 31 december 2011 14:49 |
|||||
Quote: Ja, idd.. |
|||||
lodder |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 07:26 |
|||||
Quote: Zal dit verder onderzoeken maar heb een vermoeden dat er niet veel aan kan worden gedaan. |
|||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 08:33 |
|||||
Nee, idd.. daarom dat ik voorstel om bij bv.. een sub die niet werd gevonden vanwege eender welke error gewoon direct na het zoeken 1x te laten herzoeken. Indien het een timeout was dan zal deze misschien wel worden gevonden. Indien het door een andere fout was dan niet uiteraard.. |
|||||
Leegaert |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 09:08 |
|||||
Ik krijg deze melding zelf ook wel eens. Dat heeft echter nog nooit problemen opgeleverd. De ondertitels worden steeds keurig gedownload ook al krijg ik een RSS timeout. |
|||||
Dwerg |
Geplaatst op dinsdag 03 januari 2012 20:20 |
|||||
Quote: Kan uiteraard heel goed zijn dat ik iets fout doe Ik doe het volgende Serie namen --> Mapping Bierdopje / Scene --> Update met online mapping --> Ok. Telkens ik opnieuw opstart is de mapping hier weer leeg. Nu, momenteel heb ik het niet zo vaak nodig, maar voor sommige series is dit toch het geval ... |
|||||
lodder |
Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 10:02 |
|||||
Quote: dit zou zeggen dat de voorkeuren worden gewist? kan je kijken als dit ook geval is? Gewoon een default map ingegeven en dan eens opnieuw opstarten en kijken als het er nog in staat |
|||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 10:45 |
|||||
Newscrew
Ik verander de naam van mijn afleveringen altijd naar [Serienaam] S0XEXX (HD). HD alleen als de serie 720p formaat heeft. Is het mogelijk dat het progamma dit voor mij kan doen? |
|||||
Seba28 |
Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 10:48 |
|||||
@Leegaert, |
|||||
lodder |
Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 12:59 |
|||||
Quote: Die HD is nog niet mogelijk. Ik ben nu bezig alle fouten aan het uithalen, mogelijks in de toekomst dat ik iets gelijkaardig zou gaan implementeren. Quote: In de nieuwe versie is dit opgelost. |
|||||
Dwerg |
Geplaatst op donderdag 05 januari 2012 19:24 |
|||||
Quote: Default map om te scannen onthoudt ie wel, staat nog steeds op dezelfde ingesteld |
|||||
|