BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Storyteller |
Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 10:01 |
||||
Ik heb net een WIP aangemaakt, en ging dan vanaf de frontpagina de datum verzetten naar de realistische datum. Het WIP¨venster opent zich, en resized naar iets vrij klein maar goed. Als ik dan op het datumpicker icoontje klik toont me dat alleen de eerste 2 weken van de maand, de rest valt buiten het WIP venster en is dus niet bereikbaar. HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
Geej |
Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 10:38 |
||||
Ik had eerst ook dat alleen de eerste 2 weken zichtbaar waren, maar ik had niet gezien dat ik naar beneden kon scrollen nadat ik de datumpicker had aangeklikt. Niet helemaal zoals het hoort te zijn denk ik, maar ik kan dus wel de hele maand tevoorschijn toveren. |
||||
Storyteller |
Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 10:40 |
||||
Heb je dat ook met Firefox? Want als ik die slider gebruik, dan verdwijnt de datumpicker terug. Dus voor mij heeft het dat niet opgelost :-( Storyteller wijzigde dit bericht op 13-01-2010 om 10:46, totaal 2 keer bewerkt HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
Sypher |
Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 10:51 |
||||
Management
Known issue: Het zit hem in het feit dat de facebox geresized wordt aan de hand van de content. Aangezien het stukje javascript dynamisch wordt toegevoegd, houd de facebox-resizer daar geen rekening mee. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|