BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
NNACCER |
Geplaatst op woensdag 25 juli 2012 20:09 |
||||
Er schiet me spontaan een idee te binnen, en dus open ik er maar een topic voor. De nieuwsrubriek van Bierdopje (rechtsonderin) heeft mijns inziens best potentie, maar daar wordt nog te weinig gebruik van gemaakt omdat het vaak dubbelop is met de forumberichten. Ondanks de enthousiaste nieuwscrew die er wel echt iets van proberen te maken. Het recente item over de nieuwe serie Revolution bracht mij op de volgende ideeën. NNACCER wijzigde dit bericht op 25-07-2012 om 20:18, totaal 6 keer bewerkt |
||||
Skip |
Geplaatst op woensdag 25 juli 2012 20:43 |
||||
Newscrew
Quote: Vind ik ook, het is enkel niet altijd even simpel om een goede review ervan te schrijven omdat er niet altijd veel informatie ter beschikking is. In ieder geval, zal ik wellicht nog zo een paar items maken zoals Revolution. Quote: Denk dat dit heel moeilijk is om te realiseren. Dan heb je een vast team nodig die iedere week een recensie kunnen/willen schrijven per serie. Maar heb je dan geen conflict met de vertalers? Als je een recensie al hebt voordat er een sub beschikbaar is? Of dat bepaalde gebruikers nog minder geduld voor de dag gaan kunnen brengen? Natuurlijk waar je je mening over bepaalde afleveringen kan geven lijkt me wel leuk want als je kijkt naar bepaalde topics over een season finale, is er wel animo voor. Wellicht nog iets voor V3 |
||||
NNACCER |
Geplaatst op woensdag 25 juli 2012 20:55 |
||||
Quote: Klopt, er moet wel animo voor zijn. Maar er zijn genoeg huidige series met een grote fanbase. Er zullen vast wel leden tussen zitten die de tijd en de inspiratie hebben om een wekelijks stukje over de aflevering te typen. In principe hoef je per serie ook maar 1 lid te hebben die een wekelijkse recensie maakt. En voor hoe meer series er iemand gevonden kan worden, hoe beter. Quote: Geen flauw idee of dat conflicten met zich meebrengt. Je zou bijvoorbeeld als voorwaarde kunnen stellen dat desbetreffende recensie pas na het uitkomen van een ondertiteling geplaatst mag worden. Quote: Mij lijkt het ook best tof eigenlijk Benieuwd hoe de rest hierover denkt. |
||||
Evermind |
Geplaatst op donderdag 26 juli 2012 07:12 |
||||
Quote: Lijkt mij zeker een leuke toevoeging aan de site! Er zijn series die nog moeten beginnen en nu al op ~200 volgers staan. Ook voor de wat minder bekende series die komen, zou het leuk zijn om een algemene introductie te krijgen om ze zo bekender te maken onder het grotere Bierdop-publiek Misschien als het moeilijk is om mensen te vinden om zulke dingen te schrijven, kan er een "wanted"-oproep geplaatst worden met een contactpersoon die het beheerd? Dan zouden mensen zich op kunnen geven om éénmalig iets te schrijven the Evermind that knows no season and withers not |
||||
NNACCER |
Geplaatst op donderdag 26 juli 2012 13:34 |
||||
Blijkbaar zijn we in de minderheid, want het loopt niet bepaald storm qua aantal reacties! NNACCER wijzigde dit bericht op 26-07-2012 om 13:34, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Skip |
Geplaatst op donderdag 26 juli 2012 18:40 |
||||
Newscrew
Blijkbaar, maar ik vind het een goed idee. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op donderdag 26 juli 2012 21:40 |
||||
Ik lees ze altijd, maar plaats niet altijd een reactie. Ga zo door! |
||||
Skip |
Geplaatst op donderdag 26 juli 2012 21:51 |
||||
Newscrew
Quote: Net zoals bij een vertaling, is een reactie altijd leuk Zo weet je tenminste dat het gelezen word, mits je blijkbaar niet kan zien hoeveel views het heeft. Skip wijzigde dit bericht op 26-07-2012 om 22:02, totaal 1 keer bewerkt |
||||
JustMike |
Geplaatst op donderdag 26 juli 2012 21:51 |
||||
Ja, goede ideeën, maar ik denk inderdaad als er elke week zo'n berichtje over de aflevering neer gezet wordt, dat inderdaad (meer) mensen (nog) minder geduld gaan hebben... It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Freshti |
Geplaatst op vrijdag 27 juli 2012 05:37 |
||||
Misschien dat ik het niet zie omdat het nog zo lekker vroeg is. Maar waarom zouden mensen minder geduld nadat er een recensie is geplaatst? |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zondag 29 juli 2012 18:44 |
||||
Newscrew
Als je deze nieuwe inrichting wil voor de nieuwsrubriek, wat ik een goed idee vind, zijn er ook meer kaders nodig om het nieuws in te sorteren. Dat omdat je met de huidige 5 meest recente hele snel nieuws eruit duwt. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Seba28 |
Geplaatst op zondag 29 juli 2012 21:25 |
||||
Ik ben ook een lezer ! |
||||
JustMike |
Geplaatst op zondag 29 juli 2012 21:41 |
||||
Quote: Dan denken ze van: "Hey! Die wil ik ook bekijken... maar ik ken geen Engels. Waar blijft nou die Nederlandse sub?" Quote: Ja, bijvoorbeeld. Het zou ook een goed idee zijn om eventueel dat je daar (in die aparte tab) ook naar de afleveringen kan gaan om de recensies per aflevering kan bekijken. Maar dan zou het ook goed idee zijn dat je de recensies per aflevering kan insturen en dmv thumbs up, thumbs down systeem de beste recensie kan krijgen It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
NNACCER |
Geplaatst op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 |
||||
Ik zie dat Skip77 de afgelopen weken goed bezig is met het schrijven van berichten! Netjes Quote: Ben ik met je eens. Kan één van de beheerders vertellen of dit uberhaupt tot de mogelijkheden behoort? NNACCER wijzigde dit bericht op 10-08-2012 om 14:46, totaal 1 keer bewerkt |
||||
DarkForce |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 10:01 |
||||
Is er trouwens een algemene 'gebruiker' waar ik een nieuwstip heen kan sturen? "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Toetiiee |
Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 11:27 |
||||
Newscrew
De 2 meest actieve nieuwsposters zijn nu masterbreel en skip77, beste is dat je het naar hen stuurt. Een algemeen nieuwsprofiel is er bij mijn weten nog niet. |
||||
|