BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
HighclassWD |
Geplaatst op vrijdag 28 december 2012 23:24 |
||||
heb pas net een account aangemaakt maar kijk al tijden op deze site, en ben op een idee gekomen die ik graag met jullie wil delen, zou het niet makkelijk zijn om de agenda van deze site, samen te laten lopen met die van je outlook / hotmail / gmail of andere mail applicatie? zodat je altijd op de hoogte bent. wellicht kan dit ook ingebouwd worden in de app? waar Highclass over schreef? HighclassWD wijzigde dit bericht op 28-12-2012 om 23:25, totaal 1 keer bewerkt Error? hit any user to continue! |
||||
Sypher |
Geplaatst op zaterdag 29 december 2012 12:11 |
||||
Management
Dat kan al hoor, onderaan de kalender pagina op je profiel staan icoontjes naar RSS, XML en iCal links van de kalender. Sypher wijzigde dit bericht op 29-12-2012 om 12:13, totaal 2 keer bewerkt |
||||
HighclassWD |
Geplaatst op zaterdag 29 december 2012 13:02 |
||||
Quote: hmm, oke dat ga ik even uitvogelen! ik revereer naar deze forum post, daarin zeggen jullie dat er een app op de planning staat. Voor ios android en Windows phone voor bierdopje v.3 Nogmaals bedankt, voor de reply! Error? hit any user to continue! |
||||
HighclassWD |
Geplaatst op zaterdag 29 december 2012 14:44 |
||||
Hmm heb het nu uitgetest, een mail account gemaakt voor deze agenda zodat hij een losse koppeling maakt naar outlook etcc, heb het bestand ICS1 geimporteerd maar nu krijg ik maar 1 afspraak te zien en meer niet. (er zijn meerdere serie's in die maand) Sypher wijzigde dit bericht op 29-12-2012 om 16:01, totaal 1 keer bewerkt Error? hit any user to continue! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Sypher |
Geplaatst op zaterdag 29 december 2012 16:02 |
||||
Management
De feeds zijn enkel van de huidige maand, er is dus geen ICS voor de volgende maand. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zondag 30 december 2012 12:19 |
||||
Als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk om een ical van volgende maand te exporteren? To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
||||
HighclassWD |
Geplaatst op dinsdag 01 januari 2013 02:53 |
||||
ben hier even mee bezig geweest voor de maand januari, Yup op nieuwjaarsnacht. heb weer een ICS bestand gemaakt, in hotmail agenda gezet, hij zegt dat er 12 nieuwe afspraken zijn, maar hij pland ze niet in, of tenminste hij laat maar 1 afspraak zien, dat is 1 serie, deze komt ook niet wekenlijks terug alleen maar op 1 datum (in mijn geval is dat Person of Interest, deze staat gepland 4 en 11 januari. op de site staat hij goed gepland, maar in het ICS bestand laat hij alleen 4 januari zien.) alle andere terugkomende en niet terugkomende series laat hij ook niet zien. Error? hit any user to continue! |
||||
quetsbeek |
Geplaatst op dinsdag 01 januari 2013 05:46 |
||||
In mijn Gmail agenda is alles goed van januari 2013 verwerkt. We komen wel vooruit al is het langzaam. |
||||
HighclassWD |
Geplaatst op dinsdag 01 januari 2013 16:34 |
||||
Quote: heb even een gmail account aangemaakt, om dit goed te testen en inderdaad op gmail werkt het wel. Dankje!! Daarbij word het importeren naar outlook.com/hotmail.com dus een bug? mijn vraag aan Sypher of een andere beheerder, moet dit nu appart gemeld worden in het bug forum gedeelte? EDIT: 17:44 heb weer alles verwijderd van de outlook agenda, opnieuw het ical bestand geimporteerd die k vanacht had gemaakt, en nu werkt de agenda met alle afspraken. Thanks allen! HighclassWD wijzigde dit bericht op 01-01-2013 om 16:47, totaal 1 keer bewerkt Error? hit any user to continue! |
||||
|