BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Cks321 |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 11:20 |
||||
Quote: Het gaat hier denk ik niet om de subs die je al vertaald hebt, in mijn situatie download ik de dvdrip subs, dit doe ik vaak als ik een serie bv opnieuw wil kijken. Om dan weer even csi als voorbeeld te noemen, zo'n 250x te moeten klikken en nog eens 250x klikken om op te slaan is te veel van het goede. Nogmaals voor de vertalers, iedereen waardeert hier wat je doet. Als de rips die post 100x worden gedownload is dat voor mij al voldoende waardering. Dus nogmaals, ben je afhankelijk van een bedankje, dan vertaal je gewoon niet. Elke sub die hier komt word zeer gewardeerd door iedereen. We doen het voor elkaar en voor de gene die niet kunnen vertalen of rippen/syncen. Dit geld voor alle vertalers. |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 11:41 |
||||
Hmmm, 250 keer een bedankje plaatsen? Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
SeriesFreak |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 11:44 |
||||
Topcraft. Weet niet wat jouw probleem is hoor, maar mijn redenering klopt dus echt wel. Als mensen ineens 16 afleveringen van een lopend seizoen gaan downloaden, verwacht je dan echt dat ze eerst op de knop drukken voor 16 afleveringen en vervolgens elke aflevering toch weer afgaan om bedankjes te plaatsen? Laat me niet lachen, amateur. SeriesFreak wijzigde dit bericht op 15-02-2013 om 11:46, totaal 1 keer bewerkt |
||||
cristina44 |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 11:57 |
||||
IK wil hierbij de vertalers bedanken, super dat jullie dit doen!!! Zonder jullie geen goede ondertiteling ♥ |
||||
Cks321 |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 19:30 |
||||
Quote: Als je goed leest voordat je onzin uitkraamt heb ik het over dvdrip subs, waarvan ik een groot deel zelf heb gepost. Waar ik ook enorm veel tijd in heb zitten steken. De luie donder ben je zelf blijkbaar gezien je niet even wilt lezen wat ik schrijf. Maar zie dat je zelf ook 3690 subs hebt gedownload en in totaal 1769 berichten hebt geplaatst, beetje hypocriet of niet! PS 250 minuten is 4 uur en 10 minuten, ben ik blijkbaar nog luier!!! Cks321 wijzigde dit bericht op 15-02-2013 om 19:33, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Tommert38 |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 20:34 |
||||
|||||
JustMike |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 20:41 |
||||
It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
topcraft |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 21:28 |
||||
Ik geloof dat ik het begrijp! |
||||
Razor88 |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 23:33 |
||||
Om helemaal eerlijk te zijn snap ik deze discussie niet helemaal.. Waar hebben we anders de jbiersubdownloader voor? Werkt niet altijd helemaal top, maar zeker goed genoeg. 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 09:42 |
||||
@Cks321 Ik heb wel degelijk gelezen, en aangezien jij het hebt over downloaden van subs en het te veel moeite vind om daar een bedankje bij te plaatsen? fl0ff13 wijzigde dit bericht op 16-02-2013 om 11:56, totaal 1 keer bewerkt Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
paulalbert34 |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 14:24 |
||||
Zoals altijd is het gemakkelijker om te krijgen dan te geven.Ik stel vast dat er hier mensen zijn die het maar normaal vinden om te kunnen downloaden alsof het vanzelf gaat, wat zeker niet het geval is. Met groot respect en bijbehorende felicitaties dank ik bij deze alle mensen die zich inzetten voor de ondertitels. Het moet een immens werk en geduld zijn. Proficiat mensen met jullie werk. |
||||
Cks321 |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 17:09 |
||||
Quote: Je kunt misschien wel goed vertalen, maar blijkbaar is goed lezen nogal moeilijk voor je. HET GAAT OM DE DVDRIP SUBS, ALS JE EENS EEN AFLEVERING KIJKT, ZIE JE DAAR VOORNAMELIJK CKS321 EN DEVILSBACKBONE OF SCHREURS STAAN. GEEN RINO!!!!!!!!!!!!!!!! WAT BETREFT MIJN TOONTJE, IK LEEF IN EEN VRIJ LAND, IK BELEDIG HIER NIEMAND EN GEEF SIMPEL MIJN MENING. MAARRR, BLIJKBAAR WIL JE EEN BEDANKJE VOOR MIJN WERK. BIJ DEZE RINO, BEDANKT! Van de 5388 die ik heb gedownload, gaat het vaak om eigen subs, ik heb namelijk niet altijd een back up gemaakt, best wel dom maar mijn fout. Ik heb nooit een bedankje verwacht voor mijn werk en ben best wel een beetje laks met het strooien van bedankjes. Zal ik ook nooit ontkennen. Maar, een moraalridder als jij heeft 3797 subs gedownload en 1773 berichtjes achtergelaten. Inclusief je berichten op alle forums. Zolang je niet meer berichtjes dan downloads hebt geplaatst kom dan niet tegen mij zeiken over 250x een bedankje plaatsen. |
||||
coenveld |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 17:26 |
||||
Kan wel een ftp-tje voor je opengooien anders, kan je alle series met (je eigen) subs en al downloaden. |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 17:32 |
||||
Quote: Je maakt het me wel moeilijk om jouw arrogant gedrag te negeren. Schreeuwen kun je ook goed en je durft mij een PM te sturen dat ik maar eens goed moet leren lezen...? Volgens mij mag je eens bij jezelf gaan afvragen waarom je aan deze flame bent begonnen. Je zegt dat je zelf nooit een bedankje voor je werk gejkregen hebt. Laat ik dan eens even naar deze eerdere reactie van je kijken, ik citeer: Quote: Je hebt het hierover CSI, dat je daar zoveel geupload hebt. Laten we eens kijken wat JIJ daar deed: CSI: Crime Scene Investigation: 1 CSI: Miami: 0 CSI: New York: 0 Ik moet zeggen je hebt een behoorlijk grote bek hebt en dweept met andere, echte, dvdrippers als schuers (824 subs) en coenveld (4936 subs)waar je jezelf mee vergelijkt(hoe durf je!) terwijl je zelf niet verder komt als 161 ondertitels. En over mijn downloads; ik moet de Engelse sub downloaden om een er een Nederlandse van te maken en als je dan 3797 deelt door 2 (1898,5)dan kom je toch aardig dicht bij 1773. En dan moeten er daar nog wel de reguliere forum berichten bij opgeteld gaan worden. Ik zou de plank eens voor je kop gaan weghalen fl0ff13 wijzigde dit bericht op 16-02-2013 om 17:34, totaal 3 keer bewerkt Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Tom |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 17:35 |
||||
Worden bedankjes ook bij je "Berichten" opgeteld? Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
coenveld |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 17:36 |
||||
Rino, zowel schruers (eigenlijk vooral op het oude bierdopje), kloostermalloot en vooral Cks321 zijn tijden mijn vaste retailsubs-leveranciers geweest. Zij deden het ripwerk, ik het syncwerk. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 17:37 |
||||
Quote: Ja. Er is in het verleden wel een keer aangekaart dat de teller pas verspringt op het moment dat je een forumbericht plaatst. Of dit inmiddels opgelost is weet ik niet. Edit: Even nagekeken en bedankjes worden nu direct bij je berichten opgeteld. TinusTussengas wijzigde dit bericht op 16-02-2013 om 17:40, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Tom |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 17:43 |
||||
Oké top. Bedankt voor je antwoord Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
Cks321 |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 19:34 |
||||
Quote: Geen plank voor me kop hoor. Een aantal reacties verder heb je al een antwoord waarom ik subs mijn subs noem. Ik ga er niet vandoor met andermans krediet. Mijn flame, zoals jij het noemt, is begonnen omdat er gevraagd om een functie op deze site, die er in het verleden trouwens wel is geweest. Blijkbaar zien sommige vertalers dit als een dreigement op het aantal bedankjes die ze ontvangen. Het gaat puur om iets wat dingen makkelijker maakt. Ik kan ook subs elders weghalen maar haal de subs die jbiersub niet pakt hier een voor een weg. En nogmaals wil ik benadrukken dat het mij om de retailsubs gaat.(komen van dvds af, niet van de vertalers. Misschien snapte je dit nog niet) Maar goed rino, zal niet te hard tegen je torentje blijven blazen, straks val je nog om. Ik zal het hier maar bij laten. Straks word ik nog te arrogant. |
||||
Cks321 |
Geplaatst op zaterdag 16 februari 2013 19:37 |
||||
Quote: Thanks. Heb misschien binnenkort trouwens weer tijd om te rippen. Als je een lijstje hebt liggen stuur hem maar even door als je wilt, dan zal ik kijken wat ik kan vinden. |
||||
PatrickDonker |
Geplaatst op maandag 08 april 2013 09:09 |
||||
Om me ook maar te bemoeien met deze discussie...ik ben het met Cks321 eens. Wat is nou het probleem om een functie te maken die alle subs van een bepaalde serie in 1x te downloaden. Dat is toch de hele strekking van deze site?? En als jullie dan zo graag een bedankje willen, maak er dan een 'verplichte' bedank functie in, die in 1x bij alle subs een +1 plaatst. Iedereen blij. |
||||
Remcog |
Geplaatst op maandag 08 april 2013 09:15 |
||||
|||||
Bolot |
Geplaatst op maandag 08 april 2013 09:37 |
||||
This signature is legen- wait for it... dary |
||||
Disnoxxio |
Geplaatst op maandag 08 april 2013 10:56 |
||||
Bundels maken van versies die vertaald zijn, opzich lijkt me dat niet al te moeilijk om te doen? Dat hoef je misschien niet aan de vertalers over te laten, maar laat het bijvoorbeeld aan iemand anders nodig na het einde van een seizoen. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op maandag 08 april 2013 13:21 |
||||
Ik snap ergens de vraag wel van mensen die ineens een heel seizoen willen kunnen downloaden (daar zijn al wel tools voor, en voor een hoop (nieuwere) series wordt dit ook al op andere sites gedaan) To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
||||
|