BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
xppx |
Geplaatst op maandag 04 februari 2013 16:33 |
|||||
Quote:+1 |
|||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 04 februari 2013 16:50 |
|||||
Hehe.. ik ben support engineer en iedereen vraagt me continu door: "Heb je facebook?" Ik heb echt al zo'n t-schirt overwogen.. ik veronderstel dat jullie wel weten welke.. Seba28 wijzigde dit bericht op 04-02-2013 om 16:51, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
737freak |
Geplaatst op maandag 04 februari 2013 18:22 |
|||||
Oei, ik had niet verwacht dat men hier zo'n afkeer had voor social media. Aan de andere kan ik ook wel begrijpen dat men in deze tak van sport graag enige anonimiteit wil behouden. Quote:Zo voelt het helemaal niet hoor, mensen geven gewoon duidelijk aan wat ze er van vinden, met nette argumenten. Quote:Ik heb het even geprobeerd maar ben er ook nog niet achter hoe dit zou moeten. |
|||||
Deleted_ |
Geplaatst op maandag 04 februari 2013 18:27 |
|||||
Quote: In het kort: Ga naar je maandoverzicht op Bierdopje, en scroll naar beneden. Klik onderaan de pagina op het rechtse van de drie icoontjes (iCal) Sla het bestand op Ga naar https://www.google.com/calendar Klik achter Mijn agenda's op het dropdown menu, en dan op instellingen Klik naast de knop Nieuwe Agenda op Agenda Importeren Selecteer het bestand wat je net hebt opgeslagen en klik op Importeren Presto. Deleted_ wijzigde dit bericht op 04-02-2013 om 18:28, totaal 1 keer bewerkt To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
|