BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
zozo1000 |
Geplaatst op maandag 16 maart 2009 13:36 |
||||
Ik ben zeer ontevreden over het feit hoe er bij bierdopje nog steeds |
||||
eapoe |
Geplaatst op maandag 16 maart 2009 13:45 |
||||
Ja dit zou wel fijn zijn..... maar om nu ineens zo'n stampij te maken. |
||||
conspiracy |
Geplaatst op maandag 16 maart 2009 13:46 |
||||
Wanneer komt er trouwens een einde aan deze totaal onoverzichtelijke site? |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op maandag 16 maart 2009 14:54 |
||||
zozo1000: Ooit eens van opbouwende kritiek gehoord? Nu maak je alleen maar beschuldigingen. Als jij het allemaal beter weet. Dan maak je toch je eigen ondertitels website. Of dan kom je in ieder geval hier toch niet meer. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 16 maart 2009 14:58 |
||||
Ja persoonlijk vind ik het ook erover... Er zijn inderdaad hier en daar nog wat misverstanden maar om dat op zo'n manier te gaan verkondigen.. not done.. en ik vrees dat je op die manier enkel het deksel op de neus zal krijgen in plaats van hulp.. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
guido24 |
Geplaatst op maandag 16 maart 2009 15:51 |
||||
conspiracy: Hoezo is de site onoverzichtelijk? Als je jezelf nu eens even verdiept in de site en niet meteen roepen ik kan het niet vinden. De mensen zijn tegenwoordig liever lui dan moe want overal hoor je niks als geklaag. En ik vind de homepage wel makkelijk je kunt snel zien welke series er uitgezonden zijn en welke niet. Ik vind dat we respect moeten hebben voor de vrijwilligers die deze site voor ons onderhouden en gemaakt hebben. En PS zozo1000 Het kan ook wel iets minder he in plaats van gelijk te gaan lopen zeiken. Gun elke kabouter zijn muts!!! |
||||
pascool |
Geplaatst op maandag 16 maart 2009 16:21 |
||||
Global Moderator
@Zozo, helaas kunnen we de subs nog niet aanpassen maar dat zal binnenkort wel kunnen. Door een foutje een tijdje terug zijn er subs overschreven met één en dezelfde sub van dat seizoen. Het ligt dus niet aan de uploader! carpe diem |
||||
|