BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
FaceYourFear |
Geplaatst op woensdag 05 november 2008 06:36 |
||||
Naast NBZ support zou de site ook torrent support kunnen hebben. Elke aflvering van bv prison break wordt geupload door eztv en die kun je dan razendsnel downloaden via torrents. Ik denk ook dat heel veel mensen dat doen op dit forum omdat je voor NBZ moet betalen. Net als bij nbz zou je simpel het utorrent icoontje erbij kunnen zetten. En dan kunnen mensen de torrent toevoegen. ( Of als je het kan automatiseren op 1 of andere manier is dat natuurlijk beter. ) |
||||
Pimmetje |
Geplaatst op woensdag 05 november 2008 11:02 |
||||
Developer
Ik denk dat bij zoiets dat je je doel voorbij gaat. Bierdopje is begonnen zover ik heb begrepen met subs van voornamelijk series. Dat ze NZB's erbij doen zie ik als een service omdat de meesten deze gebruiken om hun serie te downloaden. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Wouter666 |
Geplaatst op woensdag 05 november 2008 11:44 |
||||
Ik zou echt geen torrents op deze sites plaatsen, |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op woensdag 05 november 2008 12:11 |
||||
Voor series is geen usenet nodig. er zijn echt zo veel mensen die zo'n bestand downloaden dat je met torrents gewoon je max speed kan halen. Ik in ieder geval wel. |
||||
orentis |
Geplaatst op woensdag 05 november 2008 13:15 |
||||
ik denk dat er meer mensen zijn die downloaden via torrent dan met nbz op deze forum . Somebody save me |
||||
MugenJin |
Geplaatst op woensdag 05 november 2008 13:33 |
||||
Beheerder
Ikzelf heb nooit torrents gebruikt, en zie de noodzaak voor torrents ook niet. Sorry. |
||||
gellimo |
Geplaatst op woensdag 05 november 2008 13:52 |
||||
ik gebruik deze site nooit voor series enkel voor de ondertitels voor de series gebruik ik een torent site |
||||
FaceYourFear |
Geplaatst op woensdag 05 november 2008 14:55 |
||||
Dat is allemaal wel heel negatief hoor. En torrents zijn zeker niet illegaler dan NZB's als het al zo is. Het enige wat een torrent doet is je linken naar mensen die bv de nieuwe prison break hebben en die sturen het dan door naar jou. Torrents is alleen een andere manier van downloaden, je haalt exact hetzelfde bestand binnen, dus dat dat illegaler zou zijn dan NZB's is flauwekul. En proffesioneler? Laat me niet lachen, je krijgt precies hetzelfde bestand alleen via een andere server. En dan moet je er nog voor betalen ook en ik niet. Ik snap dat je het verdedigt omdat je ervoor betaald. Maar als je het naast mekaar legt is het enige verschil dat je NZB misschien wel sneller download. Ze worden ook niet op de site geplaatst alleen een snelkoppeling naar de torrent, dus daar "verneuk" je helemaal niets mee omdat het geen ruimte inneemt. Oftewel geen nadelen en voor velen onder ons denk ik wel voordelen. |
||||
djredmar |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 19:42 |
||||
Ik ben zelf ook een torrentliefhebber, maar ik download altijd van private trackers af. |
||||
MugenJin |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 19:54 |
||||
Beheerder
Met torrents moet je ook uploaden toch? En juist dat is wat het illegaal maakt. Downloaden is gewoon legaal, uploaden niet. |
||||
dopie |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:28 |
||||
MugenJin: Downloaden is sinds een aantal maanden OOK niet meer legaal!! Enne...ik hou het ook lekker bij torrentsite's, lekker makkelijk en altijd goede bestanden. Walking Dead, Blue Bloods, Revolution, Sons of Anarchy, Strike back |
||||
Kiev |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:34 |
||||
Opzich is het niet zo moeilijk torrents ernaast aan te bieden. Ik denk alleen dat het eerst zaak is de site goed werkend te krijgen. Dit betekend eerst alle 'kinder'ziektes eruit voordat je over extra features na gaat denken. Maar ik denk dat ze hier wel over nagedacht hebben dopie: NZB's via RSS == <3 |
||||
FaceYourFear |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:35 |
||||
Downloaden is legaal. Uploaden zit in de grijze zone als je begrijpt wat ik bedoel. Je HOEFT het niet sowieso ( Tenzij je op een private tracker zit natuurlijk. ) en als je het wel doet is er geen hond in nederland die jou wilt vervolgen. Mede omdat er geen duidelijke wetten over zijn. En uiteraard mocht er zo'n torrent functie komen, doen we het scene en eztv. ( Eztv is een betrouwbare bron voor tv programma's zijn torrents worden gigantisch goed geseed en zijn gewoon de scene release zonder iets erbij. ) |
||||
MugenJin |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:39 |
||||
Beheerder
Voor zover ik weet is downloaden nog altijd legaal. Maar klopt, ook downloaden willen die branche-organisaties graag illegaal hebben. Alsof ze al niet genoeg geld verdienen. |
||||
Sypher |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:40 |
||||
Management
Snelkoppelingen danwel links naar sites van derden zullen we denk ik niet zo snel doen. Dit omdat het niet mogelijk is te bepalen of een site of pagina binnen een site wel helemaal "top" is. We kunnen sites van derden immers niet beinvloeden |
||||
FaceYourFear |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:43 |
||||
Het hele verhaal dat het illegaal is is door grote multinationals bedacht om mensen af te schrikken. Ze balen er slechts van dat ze voor gedownloade afleveringen geen geld krijgen te zien. Alleen de servers die dit allemaal mogelijk maken worden soms het land uit geschopt door Brein. Verder zijn de downloaders niet strafbaar ofzo. |
||||
Bleumke |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:44 |
||||
Ik maak zeer veel gebruik van Usenet voor het downloaden van films. |
||||
FaceYourFear |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:50 |
||||
Ze kunnen het syncen met eztv's site. Altijd goed en betrouwbaar, en publiek toegankelijk voor iedereen met utorrent. ( Of een ander programma. ) http://eztv.it/ |
||||
Kiev |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:50 |
||||
Bleumke: De meest populaire series zijn ook wel te vinden op public trackers. Dus dat zal niet een heel groot probleem zijn. Het probleem is meer, wie wil de torrent ergens downloaden en hier weer uploaden. |
||||
FaceYourFear |
Geplaatst op donderdag 06 november 2008 23:53 |
||||
Je snap het niet helemaal kiev. We kunnen het helemaal automatiseren. Sowieso komen alleen dan de links naar torrents op de site. Een soort snelkoppeling naar een download op een andere site dus. ( Wel met een mooi knopje! ) |
||||
Kiev |
Geplaatst op vrijdag 07 november 2008 10:26 |
||||
FaceYourFear: Ik citeer: Sypher: |
||||
FaceYourFear |
Geplaatst op vrijdag 07 november 2008 19:38 |
||||
Ik had het bericht van Sypher niet gezien. Mijn vraag is dan het volgende: Met NZB's is het niet anders, waarom is dat wel acceptabel? Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat je torrents gewoon kan toevoegen, net als ondertitels zeg maar. Een torrent komt toch niet boven de 5 kb uit over het algemeen. Ik heb even gechecked en een NZB is ongeveer 34 keer zo groot dus dat moet geen probleem zijn. |
||||
djredmar |
Geplaatst op vrijdag 07 november 2008 21:29 |
||||
@FaceYourFear |
||||
MugenJin |
Geplaatst op vrijdag 07 november 2008 22:15 |
||||
Beheerder
@FYF |
||||
FaceYourFear |
Geplaatst op vrijdag 07 november 2008 22:27 |
||||
Ik snap dat, maar die voorkeuren zullen niet ZO groot zijn dat het de functie in de weg staat. |
||||
|