BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Poul |
Geplaatst op donderdag 25 juni 2009 08:42 |
||||
hey, |
||||
Sayoki |
Geplaatst op donderdag 25 juni 2009 08:49 |
||||
Ik heb er zelf niks mee te maken, download alleen afleveringen via het weekoverzicht. Maar deze jongen heeft wel gelijk. -- Sayoki |
||||
Waltham |
Geplaatst op donderdag 25 juni 2009 09:09 |
||||
Mee eens! Er moet dringend een aparte faciliteit komen voor "seizoenposts". Geldt ook voor de ondertitels. |
||||
Sypher |
Geplaatst op donderdag 25 juni 2009 09:21 |
||||
Management
Poul: Daar hebben we al een functie voor: favorieten. Op de voorpagina zie je alles van gisteren, en je kunt doorklikken naar het "weekoverzicht" waarin je de afgelopen en komende periode ziet. Met andere woorden: het overzicht wat je zoekt. Aan het aantal series in je favorieten te zien (0) maak je hier geen gebruik van. Wellicht is het slim dat wel te doen, want dan valt je probleem geheel weg. "Seizoenposts" zijn zeer lastig in te passen, ik zou geen idee hebben hoe dit te realiseren zou zijn. |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op donderdag 25 juni 2009 10:04 |
||||
Sypher: Misschien soort datum aan linken, kijken of de serie al gecanceld is of dat het een ouder seizoen is dan het huidige seizoen? |
||||
Waltham |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2009 09:12 |
||||
Sypher: Toch maar eens over gaan nadenken. In de oude site kon je RAR's uploaden. Je zou RAR als upload bestandsformaat kunnen toelaten (met de nodige naam restricties), met als inhoud een verzameling nzb's en srt's voor een seizoen, zonder naamrestricties. |
||||
Sypher |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2009 09:18 |
||||
Management
Waltham: Nee, we blijven "plaintext" uploaden. RAR files zijn extreem onhandig, er kleven alleen maar nadelen aan en totaal geen voordelen. Het enige wat er in de nabije toekomst bij komt is het mass-uploaden in ZIP bestanden. Maar daar gaat het verder niet om hier. Poul heeft geen enkele serie in de favorieten gezet, dus tsjah dan is het niet mogelijk de functies "gisteren uitgezonden" / "weekoverzicht" / "kalender" te gebruiken. Deze functie bied momenteel precies wat er gevraagd is. |
||||
Waltham |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2009 09:30 |
||||
ZIP mag ook van mij, hoor. En ja, ook ik zweer bij het gebruik van de "Mijn Shows" faciliteit. Hardstikke handig! |
||||
Poul |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2009 19:40 |
||||
Dat wist ik inderdaad niet, dat je ook gelijk via de favorieten een weekoverzicht hebt, daar moet ik dan inderdaad maar eens naar gaan kijken. Dat lost mijn probleem dan wel op, maar dan vraag ik me hierbij weer af wat dan de functie is van de laatste NZB pagina... Maarja... het is niet voor niks BETA. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|