BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
klooster |
Geplaatst op dinsdag 30 juni 2009 15:39 |
||||
Eerder (volgens mij voor de update naar bierdopje v2.2) stond er bij elke serie ook een tabblad 'ondertitels', hierin stonden alle Nederlandse ondertitels die bij de serie geüpload waren in 1 lijst. Ik vroeg me af waarom deze verwijderd is? Want ik vond dit zeer handig, ik kon namelijk met de plugin DownThemAll! van firefox heel makkelijk de subs van de afleveringen die ik wou hebben selecteren en dan in 1 keer downloaden. |
||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 30 juni 2009 15:45 |
||||
Management
Klopt, dit is weggehaald omdat er klachten waren gekomen over die pagina. |
||||
klooster |
Geplaatst op dinsdag 30 juni 2009 15:59 |
||||
Sypher: Oke, deze komt dus ook niet meer terug? |
||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 30 juni 2009 16:04 |
||||
Management
Voorlopig niet. Maar - als het meezit - zal de volgende versie wel onze eigen manier van "mass downloads" bevatten waarmee je dus vrij eenvoudig meerdere subs/nzb's kunt downloaden. |
||||
Aerowen |
Geplaatst op zondag 05 juli 2009 19:14 |
||||
uhm, oke, nuttig. Hoe kan je nu nog oudere subs vinden, want dat lukt nergens anders volgens mij. Het hele nut van series in je favs zetten is ook meteen verdwenen. De NZB's tab is ook weg btw, maar die gebruikte ik toch al niet. |
||||
Sypher |
Geplaatst op zondag 05 juli 2009 19:18 |
||||
Management
De ondertitels staan gewoon nog steeds onder de vlaggetjes waar ze sinds versie 2.0 al staan. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Waarez |
Geplaatst op maandag 06 juli 2009 00:07 |
||||
Ik vond die mass subs pagina wel uiterst handig |
||||
Aerowen |
Geplaatst op maandag 06 juli 2009 02:35 |
||||
Sypher:ow daaar... nee dat is handig. Mini icons die zover rechts staan dat je 3x links/rechts moet kijken of je wel de juiste rij te pakken hebt en dan krijg je nog popups ook. Usability nightmare! Dan kan je nog sneller in een searchbox de titel en episode nr typen (you know, zoals andere subs-sites). Die tabs deden precies wat je wilde, alle subs voor het kiezen zonder gezoek en popups. Oke, er kon een beter 'per episode'-overzicht in maar verders prima. En wat voor extra opties? Enige wensbare optie die ik kan bedenken is idd enkele checkboxes ervoor met een zip-mass-download feature. |
||||
Cavalera |
Geplaatst op maandag 06 juli 2009 06:49 |
||||
Global Moderator
als je op vlaggetje klikt komt er op welke versie je wil downloaden als je dan nog de verkeerde subs kunt downloaden dan moet je toch echt eens naar je ogen laten kijken |
||||
Sypher |
Geplaatst op maandag 06 juli 2009 08:46 |
||||
Management
Aerowen: En die komt er ook aan zoals al reeds een aantal keer op het forum bekend is gemaakt. Verder wil ik hierbij deze discussie sluiten aangezien het duidelijk is. De tab is weg en komt voorlopig niet terug, en als hij terugkomt zal dit in een andere vorm zijn. Downloaden kan gewoon via de daarvoor bestemde functies, zoals je al kunt sinds de launch terwijl die tab er pas later is bijgekomen. |
||||
|