BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
grandtourlady |
Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 18:11 |
|||||
Ik probeerde zojuist de vertaling aan te kondigen voor de vertaling van The Closer S5E08. Dat is mij niet gelukt. Ik heb bij de vorige vertaling al netjes het nieuwe WIP systeem gebruikt zodat iedereen kon volgen hoe ver het er mee stond. grandtourlady wijzigde dit bericht op 10-08-2009 om 18:12, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
djredmar |
Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 18:57 |
|||||
We kunnen altijd blijven PM'en toch? |
|||||
grandtourlady |
Geplaatst op maandag 10 augustus 2009 19:25 |
|||||
Hee Lieverd, |
|||||
djredmar |
Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 08:07 |
|||||
grandtourlady: Als ze de vaste vertaler voor je weghalen kun jij wel een wip starten. er mag immers geen wip gestart worden in de eerste 3 dagen als er een vaste vertaler is Maak anders in off-topic een forum aan, support grandtourlady... |
|||||
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 08:56 |
|||||
Management
grandtourlady: Ja, dit staat ook aangegeven in de forumbeschrijving (De WIP functie is nu ingebouwd en geactiveerd! Meer info). Aangezien de nieuwe WIP functie blijkbaar beter werkte dan bij de eerste poging, hebben we besloten dat in het oude WIP forum de rechten om topics aan te maken op te schorten. Quote: Zoals ook in een sticky topic van het WIP forum stond: Bedankjes horen niet onder de WIP's. Sommigen stellen hier dan wel prijs op, maar dit was nooit de bedoeling. Voor bedankjes van vertalingen hebben we immers een ander systeem. Verder moet ik er nog wel bij vermelden dat het WIP systeem ongetwijfeld in de toekomst nog wel uitgebreid zal worden. Of hier reacties bijkomen, geen idee dat ligt er een beetje aan. Je kunt nu sowieso nog steeds bedankt worden via het desbetreffende systeem wat hier speciaal voor bedoeld is Quote: Het forum was van geen kanten te handhaven. Iedereen gebruikte zijn eigen notatie, sommigen updaten hun status nooit of zetten deze zelfs op een andere site. Je had totaal geen overzicht van status, dus vandaar deze change. grandtourlady: Ik snap wat je bedoeld. Sommige mensen zijn gewoonweg lurkers. Ik denk dat je echte fans je wel zullen bedanken, je hebt schijnbaar een hele achterban... Ik heb mike102 even weggehaald bij The Closer, aangezien deze al een geruime tijd geen vertalingen meer heeft geüpload. Die 3 dagen beperking is dus komen te vervallen voor die specifieke serie. Sypher wijzigde dit bericht op 11-08-2009 om 09:01, totaal 2 keer bewerkt |
|||||
grandtourlady |
Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 |
|||||
Heel erg bedankt, Sypher. grandtourlady wijzigde dit bericht op 11-08-2009 om 13:44, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
Pinda |
Geplaatst op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 |
|||||
Gewoon het forum van de serie gebruiken als tussen oplossing GvG |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
|