BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Nuttes |
Geplaatst op donderdag 24 september 2009 07:06 |
||||
Hallo, |
||||
MugenJin |
Geplaatst op donderdag 24 september 2009 08:02 |
||||
Beheerder
Vertalers bepalen pas na het kijken van de eerste aflevering of ze de moeite willen nemen om een serie te vertalen. Ik weet niet of dat voor iedereen geldt, maar zo ga ik over het algemeen te werk. Het lijkt me in ieder geval onwaarschijnlijk dat je al ver van tevoren gaat bepalen wat je gaat vertalen. |
||||
Nuttes |
Geplaatst op donderdag 24 september 2009 09:00 |
||||
MugenJin: Het zou niet de bedoeling zijn om dit al vooraf in te vullen. Gewoon: je kijkt naar een serie, je denkt "hé, die wil ik wel vertalen", je gaat naar die pagina en vult in dat je hem gaat vertalen.(als hij nog niet gekozen is, uiteraard) Of: je hebt zin om iets te vertalen maar weet niet wat, dan ga je naar die pagina, je kijkt welke serie nog geen vertaler heeft en kiest deze er uit. Voor series zonder vaste vertaler eventueel op een aflevering-per-aflevering basis... Je zou op deze manier ook problemen voorkomen zoals die met TheThom en superopa van onlangs. Iedereen zou direct weten of er een vaste vertaler is voorbeeld van hoe ik het bedoel: Serie - Vaste vertaler - Sporadische vertaler 1. Fringe - JA (TheThom)- X 2. Monk - NEE - Jan (afl.801-804) Piet (afl. 802) 3. Accidentally on Purpose - NEE - X Nuttes wijzigde dit bericht op 24-09-2009 om 09:05, totaal 1 keer bewerkt |
||||
djredmar |
Geplaatst op donderdag 24 september 2009 09:58 |
||||
idee is opzich wel okay, beetje idee van partyflock, ik ga, ik twijfel.. |
||||
Sypher |
Geplaatst op donderdag 24 september 2009 15:17 |
||||
Management
Ik zie hier eerlijk gezegd weinig in. Het is naast lastig te maken, ook wat omslachtig. Het WIP-systeem is voor sommige mensen al te lastig (schijnbaar), dus dit zal nog meer overhead toevoegen. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|