BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Inodder |
Geplaatst op woensdag 14 april 2010 00:48 |
||||
Ik zou graag een (Werkende, zie bug report in het betreffende subforum)Markeer als gelezen functie zien, toepasbaar op SubFora en niet enkel op de topics. Nu moet je nog elke pagina langs om de topics als gelezen te markeren. (Om dan tot de conclusie te komen dat het subforum nog steeds als ongelezen aangemerkt is. Maar ik neem aan dat dit met een bugfix verholpen zal zijn.) |
||||
Leegaert |
Geplaatst op woensdag 14 april 2010 10:40 |
||||
Nummer 4 al, goed gewerkt Inodder |
||||
Inodder |
Geplaatst op donderdag 15 april 2010 21:54 |
||||
Quote:Ehh, voor topic's is deze functie er al Lol, ik had het over de SubFora... Maar voor jou geval: Als je op een Subforum klikt zie je vakjes achter de topic's staan zet er een vinkje in en scroll down, je kan dan op markeer als gelezen klikken en klaar.... Aleen blijft het SubForum, bij mij, als ongelezen gemarkeerd als ik dit op deze manier met alle topics doe. Maar dit is blijkbaar een probleem aan mijn zijde. Inodder wijzigde dit bericht op 15-04-2010 om 21:55, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Leegaert |
Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 08:18 |
||||
Ah, wist ik niet, aangezien ik nooit naar het forum ga, ik bekijk altijd de 50 laatste. En daar zou een 'Markeer als gelezen'-functie inderdaad handig zijn. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|