BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
MrBlueEyes |
Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 19:02 |
||||
Zoals vandaag heb ik weer eens een nieuwtje gepost(2 extra seizoenen voor Burn Notice). Misschien is het een idee dat gebruikers, of een aantal geselecteerde groep gebruikers nieuws kunnen posten onder de nieuws sectie. Gewoon op dezelfde manier als nu, kopieëren van de tekst en dan de bron erbij vermelden. |
||||
MugenJin |
Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 19:09 |
||||
Beheerder
Ik wist ook al van de twee extra seizoenen van Burn Notice, maar heb er expres geen newspost van gemaakt omdat het bericht zelf weinig tot niets om het lijf had. Verder is het ook wel mooi als slot achter de deur, nu kan niet iedereen allerlei onzin als nieuws posten |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 20:53 |
||||
Quote: Bericht zelf was inderdaad klein, maar het nieuws zelf wel groot natuurlijk. Daarnaast zijn er genoeg andere nieuwsberichten die nu in de forums worden gegooit. Vandaar ook misschien een aantal mensen aan te wijzen die dan nieuwsberichten posten. |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 22:49 |
||||
Ben hier zeker mee eens, nu als ik nieuws vind over een serie maak ik af en toe net zoals MBE een topic aan in het forum... Zou handiger wezen als een geselecteerde groep van loyale gebruikers dit ook zou mogen doen Vincit omnia veritas! |
||||
DarkForce |
Geplaatst op zaterdag 17 april 2010 01:43 |
||||
Ik denk dat het beter zou zijn als gebruikers kunnen mailen of een PB kunnen sturen naar 1 gebruiker (mod/admin/iemand die er zin in heeft) die dan de bron even checkt en bepaald of het frontpage-nieuwswaardig is, waarna hij of zij het nieuwsitem toevoegd. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Storyteller |
Geplaatst op zaterdag 17 april 2010 07:07 |
||||
Ja ik denk ook dat we die richting uit moeten. Laat iedereen nieuws kunnen posten, maar een modje moet het eerst approven om de grootste onzin er uit te halen. HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Sypher |
Geplaatst op zaterdag 17 april 2010 08:51 |
||||
Management
De planning was altijd om users te laten submitten, waarna iemand van de crew het ging goedkeuren. Echter is dat er nooit van gekomen, en past dat ook niet echt in het huidige (database)model maar het is wel een 3.x feature. |
||||
|