BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Eboke |
Geplaatst op zondag 14 december 2008 19:54 |
||||
Bierdopje WAS de beste site voor subs van series. |
||||
Sypher |
Geplaatst op zondag 14 december 2008 20:17 |
||||
Management
Hoe lastig is zoeken met een zoekfunctie? Je tikt bovenin de naam van de serie die je zoekt, voegt deze desgewenst toe aan je favorieten zodat je hem de volgende keer direct kunt aanklikken, kiest voor Afleveringen en het seizoen wat je zoekt. Als je daar een half uur over doet, doe je toch echt wat verkeerd |
||||
Netuser |
Geplaatst op zondag 14 december 2008 22:35 |
||||
Ik vind alles juist sneller met de Bierdopje 2.0 |
||||
neo15 |
Geplaatst op zondag 14 december 2008 22:44 |
||||
Het is nu juist veel mooier en sneller, het kost gewoon wat tijd om te wennen en dingen te verbeteren |
||||
orentis |
Geplaatst op maandag 15 december 2008 01:14 |
||||
Ja sommige mensen zijn nu eenmaal te lui om even te zoeken naar wat en hoe het werkt op deze nieuwe site Somebody save me |
||||
johanna63 |
Geplaatst op maandag 15 december 2008 06:42 |
||||
Ben best tevreden en wat ik zoek kan ik ook vinden via mijn favorieten, maaar.... het is alleen jammer dat sommige series die op de oude bierdorpje wel vertaald werden hier opeens niet meer vertaald worden. Snap wel dat er iets aan de hand is met vertalen en dat sommige vertalers zich hebben terug getrokken, maar vind het jammer dat ik die series nu met engelse ondertitel moet kijken. Zelf vind ik vertalen te moeilijk anders had ik wel geholpen. |
||||
zozo1000 |
Geplaatst op maandag 15 december 2008 18:29 |
||||
Het is wel een feit dat de nodig subs niet daar staan waar ze horen te staan.Zelfs als er door mensen is aangegeven dat subs niet daar staan waar ze horen en na een week nog niks is gewijzigd. Zelf liep ik pas tegen een s01 aan van een serie waarvan alle afleveringen geheel correct waren genummerd.Maar na controle in kladblok waren alle afleveringen 1 en de zelfde.(dus de tekst was voor alle subs de zelfde)Ik begrijp dat er erg veel werk is geweest met omgooien en vernieuwen van Bierdopje. Een goede oplossing voor foutief geplaatste of zomaar ontbrekende subs snel aan te kunnen geven en dat ze dan ook op de juiste plaats worden neergezet zou een hoop gezeur voorkomen. Ik heb gezien dat daar al wat meer over gezegd is op het forum. |
||||
pirre |
Geplaatst op maandag 15 december 2008 19:36 |
||||
als ik me niet vergis staan zulke dingen allemaal op de TODO lijst (die echter nergens te vinden is vanwege intern gehouden, dus zoek je er niet te pletter achter ). |
||||
admsnake |
Geplaatst op donderdag 18 december 2008 17:19 |
||||
Er zou idd een report knopje moeten komen & vanaf er 5reports zijn zou dit bv automatisch non-actief gezet kunnen worden tot een admin de tijd vindt om te controleren. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|