BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
tonlapien |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 18:56 |
||||
Ik ben vaste vertaler van de serie Renegade. Ik heb het complete eerste seizoen (bestaande uit 22 afleveringen) gepost. Momenteel ben ik bij aflevering 18 van seizoen 2. Ik ben voornemens om uiteindelijk alle 5 seizoenen te vertalen. Echter....viel mij recent iets op. Elke vertaling die ik post, post ik exclusief voor bierdopje. Dit geef ik ook telkens aan. Elke vertaling wordt door mij ook afgesloten door de volgende tekst: |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 19:00 |
||||
Volgens mij geef jij door aan te geven dat de sub exclusief voor Bierdopje is toestemming deze tekst te plaatsen. Voor zover ik weet wordt er echter niks verwijderd maar alleen deze regel toegevoegd. |
||||
tonlapien |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 19:06 |
||||
Bij het plaatsen van elke vertaling, vink ik het vakje aan die voor onderstaande tekst staat: |
||||
fantagezicht |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 19:57 |
||||
Dat is wel vreemd Klasse Bal Henk ! |
||||
Hombre |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 19:59 |
||||
@ de mods: een verklaring??? |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 20:08 |
||||
Wat Tinus dus al zegt de regel " Exclusief gedownload van Bierdopje.com" komt er automatisch bij wanneer je het vinkje "exclusief voor bierdopje.com" aanvinkt bij het uploaden. Alleen deze zou niet de laatste regel moet vervangen, maar erachter plaatsen. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Tom |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 21:14 |
||||
Wat DragonChief al zegt, die regel wordt er plus een enter aan toegevoegd onderaan de ondertitel (dus op op de laatste regel van de sub). Quote: De tekst komt dan onder de 0000 te staan en wordt niet weergegeven. Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design |
||||
Tommert38 |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 22:15 |
||||
En als je het niet aanvinkt komt er (soms?) Gedownload van Bierdopje.com achter te staan. Dan is er geen sprake van een enter. Zoals Tom het aangeeft zou het volgende ontstaan: Quote: Je zou dus zelf nog een enter toe moeten voegen! Maar dat je naam wordt verwijderd lijkt me niet de bedoeling.. Tommert38 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 om 22:16, totaal 2 keer bewerkt |
||||
tonlapien |
Geplaatst op maandag 06 augustus 2012 09:25 |
||||
Ik denk dat ik de 15 vertalingen in kwestie eens ga vervangen. Eens kijken wat dat uithaalt, want het probleem dat ik aankaart lijkt me, ook voor de mods, een probleem dat ook zij kennelijk nog niet eerder hebben gezien of meegemaakt. Het zou van mij dan ook niet reëel zijn om voor dit probleem een oplossing te vragen. Ik ga de afleveringen dus gewoon vervangen, in de hoop dat het probleem daarmee de wereld uit is. |
||||
MugenJin |
Geplaatst op maandag 06 augustus 2012 09:51 |
||||
Beheerder
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de precieze handelswijze hoort te zijn, aangezien ik nooit subs gebruik en ook niet bij m'n eigen subs kijk wat er gebeurt We horen graag of er inderdaad een probleem is though. |
||||
tonlapien |
Geplaatst op maandag 06 augustus 2012 10:14 |
||||
Ik heb zojuist nog eens gecontroleerd. En wat blijkt, dat bij die eerste 15 afleveringen mijn onderstaande afsluiting: |
||||
MugenJin |
Geplaatst op maandag 06 augustus 2012 10:39 |
||||
Beheerder
Probeer het eens met alleen "Vertaling: tonlapien" dan. Ik hoor graag wat er dan gebeurt. |
||||
tonlapien |
Geplaatst op maandag 06 augustus 2012 11:34 |
||||
Quote: Heb het zojuist geprobeerd MugenJin en het werkt! Nu komt er mooi te staan: Vertaling: tonlapien Exclusief gedownload van Bierdopje.com Probleem dus opgelost! Bedankt allemaal voor jullie bijdrage en reacties in deze discussie. @Sam: Ik begrijp uit je reactie dat je mij vindt zeuren. Op zich mag je die mening hebben natuurlijk, daar heb ik geen enkel probleem mee. Waar ik meer problemen mee heb is het feit dat je daar op dergelijke wijze uiting aan geeft. Kennelijk heb je niet in de gaten dat je reactie geen enkele positieve bijdrage levert in de oplossing van dit probleem (hoe klein, onbenullig, onbelangrijk of irritant volgens jou dan ook). Ben je bewust van het feit dat je op deze wijze als stoorzender wordt ervaren door iedereen die zich in positieve zin in de discussie mengt. Als goed bedoeld advies zou ik je dan ook willen aanraden om, zodra je een topic tegenkomt die volgens jou irritant, zinloos en/of overbodig is, daarin vooral NIET je mening/commentaar te geven. Laat deze topics vooral links liggen. Hoewel je vrijheid van meningsuiting een groot goed is dat ik je zeker niet wil ontnemen en dat ik ook zeer zeker respecteer, wil ik besluiten om te zeggen dat je die uiteraard MAG geven, maar die echter niet altijd onder alle omstandigheden HOEFT te geven. Soms is het nu eenmaal beter om je mening voor je te houden. Dát is een levensles die ik lang geleden al geleerd heb. Hopelijk kan jij je voordeel vanaf nu daar ook mee doen. Als dat zo is, is mijn dag ook weer goed. |
||||
MugenJin |
Geplaatst op maandag 06 augustus 2012 13:06 |
||||
Beheerder
Mooi dat het opgelost is. Bij deze gaat het topic dus dicht. |
||||
|