Lieve Adjes,
Ik heb het idee dat mijn server een IP ban heeft gekregen. Lukraak een nieuw IPnummer aannemen vind ik niet de juiste weg, ik wil het liever netjes opgelost hebben.
Ik besef dat ik vrij veel API calls heb verbruikt de laatste 2 weken. Dit heeft echter wel een aantal redenen.
- Ik ben druk bezig met testen van autosub (zie ook mijn reacties in het forum), en aangezien deze instabiel was (is nu gefixed) starte autosub iedere keer op met nieuwe APIs beschikbaar (iedere keer 300 nieuwe). Dat vele testen kost dus vrij veel API calls, maar wel voor een goed doel.
- Aangezien autosub nog niet naar behoren werkte had ik ook subdownloader0.2 nog draaien om toch mij subs compleet te krijgen.
- De lijst met afleveringen is inmens groot. Ik heb ruim 23.000 afleveringen op deze server staan, dus het aantal calls van voornamelijk subdownloader0.2 wordt hier ook niet veel beter op.
Subdownloader0.2 heb ik reeds uit de crontab gehaald en zal niet meer gebruikt worden (ging vanaf 9 april toch niet meer werken). Autosub wil ik graag blijven gebruiken, juist net nu hij stabiel is....
Mijn excuses voor de overlast, ik hoop dat je mij van deze IPban af kunt en wil helpen.
Het gebande IP nummer is: niet nodig in het topic.
Mvg Mark
Sypher wijzigde dit bericht op 03-04-2012 om 17:10, totaal 1 keer bewerkt