Ik wil graag voor kennissen die series kijken als: Vampire Diaries, Fringe, Nikita, Dexter, etc.. Het verminderen van de stappen die nodig zijn om een aflevering te kunnen kijken met NL/EN ondertiteling.
Stap 1: Downloaden van videobestand d.m.v naam ondertiteling bestand (nzbindex.nl)
Stap 2: Grabit of ander download programma alles automatisch laten uitpakken.
Stap 3: Juiste ondertiteling bestand downloaden (NL/EN) en in de bijbehorende map zetten.
Waar voorheen eerst nog gezocht moest worden naar juiste ondertiteling op bierdopje.com en er naar een index site moest worden gegaan of moest worden gezocht via spotnet of spotplanet.
edit: Ik wil ook wel de RSS feeds gebruiken nu ik ergens las dat dit jullie website minder belast, maar moet dan alsnog door middels van mijn account ingelogd zijn om het bestand te kunnen downloaden (die ik dan ook op mijn eigen website opsla zodat jullie website minder belast wordt). Het opvragen van informatie over series zal ik waarschijnlijk niet veel doen tot misschien wel helemaal niet. Het gaat mij dus voornamelijk om de ondertiteling
Mebus
mebus wijzigde dit bericht op 26-10-2012 om 10:50, totaal 2 keer bewerkt