BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||||
Auteur | Bericht | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
lodder |
Geplaatst op zaterdag 17 september 2011 11:03 |
||||||
Lieve Adjes,
Voor de andere calls gebruik ik 15 minuten cache. Nu merk ik op dat mijn key (*A7EBD) geblokeerd is maar er staat niet bij als hij gebanned is. Dus vraag ik om duidelijkheid en in dien nodig de key *A7EBD terug te deblokkeren of het duidelijk maken wat het probleem is? Naar aanleiding van de verstrikking zou ik graag willen dat het mogelijk wordt om de statistieken te zien van iedere call voor een bepaalde API Key. |
||||||
Sypher |
Geplaatst op zaterdag 17 september 2011 13:21 |
||||||
Management
We hebben geen openbare statistieken, dit baseren we op informatie die we uit de ruwe logbestanden halen en wegens privacyoverwegingen niet gedeeld kunnen worden. Code (php): Idem voor diverse FindShowByName calls. Verder (dit is geen probleem) wil ik je wijzen op een potentieel probleem in je code: Code (php): |
||||||
lodder |
Geplaatst op zaterdag 17 september 2011 14:08 |
||||||
Quote: Bedankt voor de info. Is het mogelijk om alle calls die kunnen gecached worden voor +- 30 dagen op tegeven en ik pas de code aan. Want de call GetAllEpisodesForShow wordt momenteel niet gecached! Zou je dit ook willen opnemen in de richtlijnen van API gebruik welke calls er moet gecached worden? De call GetAllEpisodesForShow wordt enkel gecached voor 15 minuten als het programma niet wordt afgesloten als de gebruiker het programma afsluit en terug opent dan wordt de short term cache gecleard. Moest dit nodig zijn kan ik het in bouwen dat het ook wordt opgeslaan, maar enkel moest het nodig zijn. Ivm de potentieel probleem, weet ik dat dit kan voorkomen dit heeft namelijk te maken met het feit dat je kan zoeken op naam en ik controleer niet als het enkel een naam van een show is of een volledige bestandsnaam is! Ik dacht dat dit niet nodig geen zijn maar mogelijk zal ik het toch moeten doen... Kan mijn API gedeblokkeerd worden of moet ik een nieuwe aanvragen? Want er zijn een aantal wijzigen nodig en heb daar voor wel een API key nodig die zou moeten hebben om te testen. |
||||||
Sypher |
Geplaatst op zaterdag 17 september 2011 16:47 |
||||||
Management
Toch enigzins vreemd dat de gebruiker de app sluit, en meteen weer opstart. Weet niet of het vaak voorkomt (vereist handmatig uitzoekwerk) maar dat was in ieder geval iets wat opviel. |
||||||
Advertentie | |||||||
|
|||||||
|