BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
LeoEgers |
Geplaatst op donderdag 03 december 2009 15:16 |
||||
Ik probeer nu al voor de 4e dag Nederlandse ondertitels voor -Dexter S04E09 - Hungry Man- te uploaden. Dit gaat niet Want Regeer heeft volgens de popup een WIP. LeoEgers |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 03 december 2009 15:49 |
||||
ik zou zeggen pm Regeer erover en probeer hem vervolgens samen te vertalen.. Vincit omnia veritas! |
||||
Thyone |
Geplaatst op donderdag 03 december 2009 15:52 |
||||
ik zou bijna zeggen: zoek eens op 'regels' in het forum :p |
||||
r3p0 |
Geplaatst op donderdag 03 december 2009 19:18 |
||||
geeuw... Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
ErikCitizen |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 08:27 |
||||
Beetje jammer dat er niet even een PM wordt gestuurd. |
||||
jaske |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 08:34 |
||||
Doe maar gerust verder met het vertalen van E10. Die van LeoEgers trok op nie veel. Sta vol spellingsfouten, zinsconstructie klopt soms niet en de slechthorende zinnen staan der ook nog in. Der waren zelf zinnen niet vertaald. |
||||
Regeer |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 11:20 |
||||
Ik ben nog even aan het nadenken wat we ermee gaan doen. |
||||
BorisV |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 12:03 |
||||
Vond de vertaling van Leo best goed hoor, heb met plezier gekeken. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
BorisV |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 12:10 |
||||
enne....Leo doe niet zo kortaf, probeer gewoon samen te werken met regeer en ED, hebben we met z'n allen de vertalingen eerder. |
||||
powerlite |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 12:25 |
||||
BorisV: Doe niet zo kortaf zeg je ?? hij is nog vriendelijk geweest. Lees eens goed hoe die persoon hier ontvangen werd. Je zou voor minder gaan lopen. Mensen begrijpen hier echt niet dat internet een vrij medium is , en vertalen op vrijwillige basis gedaan wordt. Wat maakt het nu uit dat er meerdere versies zijn. laat nu toch eens de downloaders zelf de keuze maken ! Ik kies ook voor een aantal series altijd de versie van de vaste vertaler zoals regeer of vakie , maar ik wil wel zelf de keuze hebben. triestig dat men hier weggejaagd wordt naar andere sites.Vaste vertalers verdienen hun strepen door steeds kwaliteit te bieden , ze hoeven geen schrik te hebben van occasionele vertalers. laat beginners gewoon ook hun versie posten , het kan enkel de vertaal communitie ten goede komen. Je zal zien , zo zal er nieuw talent ontdekt worden die nu gewoon weggejaagd wordt. En de flauwe uitleg altijd van "kies een serie die nog niet vertaald wordt". Mogen de mensen zelf nog kiezen aub wat ze kijken/vertalen? |
||||
LeoEgers |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 12:35 |
||||
@ Boris & Powerlite LeoEgers |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 12:38 |
||||
Ik had geen WIP gezien en verder het forum niet gelezen en wist eigenlijk niet hoe alles in elkaar zat. |
||||
LeoEgers |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 13:01 |
||||
jaske: "Sta vol spellingsfouten" Qua spellingsfouten denk (en hoop) ik nooit aan jouw norm te kunnen voldoen Voorts had ik gedacht er goed aan te doen, ik heb deze episodes in de eerste plaats voor de mensen in mijn omgeving vertaald. zij wilden de afleveringen iets eerder zien, en ondertiteld. Dus ben ik in de eerste plaats hen tegemoetgekomen, en naar tevredenheid ! (op wat beginnersfoutjes na, ja het is de eerste keer dat ik dit gedaan heb) Ik dacht dus alleen maar anderen met het door mij reeds gedane werk een plezier te doen. En merkte pas later dat er enkele ego's kennelijk door beschadigd blijken te zijn. Wat de werking hier op de site betreft en de kennelijke hierarchie vind ik dat er wat veel gezeurd word, en weinig nagedacht. Hoe moet je als nieuwkomer op deze site weten wie je om toestemming moet vragen om te "mogen" participeren ? Staat in de regels ? Lees ze zelf eens na en vertel mij dan eerst eens precies waar dit te vinden is ! Ik heb ze (Info-link linksboven aan de pagina) gelezen en niets gevonden !!! (Of ben ik zo dom ?) En, hoe is het dan in hemelsnaam mogelijk dat ik ze zonder dat zij cecontroleerd/geredigeerd zijn kon uploaden ? Maar, jullie hoeven niet bang te zijn dat dit in de toekomst weer gebeurt want ik voel mij tussen zo'n treurig clubje huilebalken (mijn excuses aan de goedwillende rest) toch niet zo thuis. Ik hou mijn eventuele volgende subs wel voor mij zelf en de mensen waar ik het in eerste instantie voor deed. Maar goed, een voordeel heeft dit avontuur wel; Het loopt qua uitzendingen en beschikbare subs in ieder geval weer op schema... De groeten, en moge het jullie goed gaan. LeoEgers. LeoEgers |
||||
LeoEgers |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 13:02 |
||||
P.S. heb mijn bovenstaand bericht verbeterd en opnieuw geplaatst, LeoEgers |
||||
Wesley |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 13:31 |
||||
Management
Natuurlijk is het vervelend dat als je een serie vertaald er ineens een andere ondertitel opduikt van een nieuweling, waarvan de kwaliteit mogelijk wat minder is. Toch denk ik dat LeoEgers niets fout heeft gedaan, hoe kan hij nou weten hoe alles precies werkt hier? |
||||
LeoEgers |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 15:10 |
||||
Heb zojuist "Regeer" het volgende bericht verzonden; LeoEgers |
||||
Wesley |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 15:19 |
||||
Management
Jammer dat dit zo heeft moeten lopen. LeoEgers, ik hoop dat we je nog terug zullen zien, als vertaler of gebruiker. |
||||
LeoEgers |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 15:35 |
||||
Beste Wesley, LeoEgers |
||||
Wesley |
Geplaatst op zaterdag 05 december 2009 15:38 |
||||
Management
Goed om te horen, veel plezier verder op site |
||||