BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Geplaatst op vrijdag 11 maart 2011 20:36 |
![]() |
|||
![]() Geregistreerd: donderdag 19 augustus 2010 Berichten: 4262 ![]() ![]() ![]() |
ja, dat is een goede, waar gaan engelen heen? It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
![]() |
|||||
![]() |
Geplaatst op vrijdag 11 maart 2011 21:45 |
![]() |
|||
![]() Geregistreerd: vrijdag 29 februari 2008 Berichten: 4649 ![]() ![]() ![]() |
Quote: Ben het met je eens! En ik denk dat Engelen herboren worden ofzo ![]() Dat zou wel passen in het verhaal als je het mij vraagt. Supernatural staat weer bovenaan mijn te-kijken lijst ![]() "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
![]() |
|||||
![]() |
Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 02:52 |
![]() |
|||
![]() Geregistreerd: zondag 11 februari 2007 Berichten: 1564 ![]() ![]() ![]() |
Ik vindt het wel een goed seizoen. Vooral die Mother of all vindt ik wel leuk. Antwoord op de kip of het ei. Mother of all. Ben benieuwd. |
||||
![]() |
|||||
![]() |
Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 20:56 |
![]() |
|||
![]() Geregistreerd: donderdag 19 augustus 2010 Berichten: 4262 ![]() ![]() ![]() |
Quote: haha, ben niet de enige ![]() Maar ik hoop aan de ene kant niet dat ze herboren worden, want, dan worden de slechte engelen uit seizoen 4 ofzo, ook herboren, en dan gebeurt de oorlog nog een keer, en mensen worden dan niet herboren. ![]() It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
![]() |
|||||
Advertentie | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
|