BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Mypos |
Geplaatst op zaterdag 22 juni 2013 20:13 |
||||
Vraagje voor fans van The Good Wife. Wat voor soort serie is dit? Zit er een goed doorlopend verhaal in? Waar kan je het mee vergelijken? |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zondag 23 juni 2013 00:04 |
||||
Een advocaten-serie, politieke invloeden en drama (familie/business). Deleted_ wijzigde dit bericht op 23-06-2013 om 00:06, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Mypos |
Geplaatst op zondag 23 juni 2013 06:06 |
||||
Quote: Dus ook een deel afzonderlijke afleveringen aangezien er elke keer weer een andere rechtszaak is? Hoeveel tijd van de afl wordt dan aan het doorlopende verhaal besteed? Bedankt. |
||||
Evermind |
Geplaatst op zondag 23 juni 2013 08:37 |
||||
Hangt een beetje van het seizoen af. In vier vond ik dat er niet zoveel aandacht voor was, in andere seizoenen wel. the Evermind that knows no season and withers not |
||||
RobbyZ |
Geplaatst op zondag 23 juni 2013 10:05 |
||||
Quote: Bij "geloofwaardige rechtszaken" zou ik de kanttekening willen plaatsen dat als het echt geloofwaardig zou zijn, ik dol- maar dan ook echt dolblij ben dat ik niet in dat land woon. En dan doel ik in dit geval alleen op de 'rechters'. Die zouden in ons land per direct uit hun ambt gezet worden en in sommige gevallen zelfs opgesloten worden in een inrichting. Mijns inziens totaal ongeloofwaardig. Maar ja, dat is mijn beleving. En dan zwijg ik over de advocaten. Eigenlijk hetzelfde laken en pak als de rechters. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zondag 23 juni 2013 13:35 |
||||
Newscrew
Mypos, wat leuk dat je ook echt interesse hebt in series! |
||||
Mypos |
Geplaatst op zondag 23 juni 2013 17:45 |
||||
Quote: Haha ja hoe denk je dak hier terecht ben gekomen? Ok bedankt voor de reacties. Lijkt me inderdaad wel een leuke serie maar het is wel iets anders als wat ik normaal kijk om twee redenen. Het is waarschijnlijk niet zo spannend (enorme cliffhangers) en een vrouw in de hoofdrol doet me ook beetje twijfelen. Terwijl ik juist een enorme believer ben in de kracht van vrouwen. Maar bedenk me nu dat ik true blood ook geweldig vond en daar speelt ook een vrouw in de hoofdrol..... Ik ga er nog eens over nadenken! Ben op het moment Treme en Brotherhood aan het kijken. Vanavond weer paar aflevering kieken. Geweldige series allebei terwijl ze bij IMDB helemaal niet zo enorm goed scoren. |
||||
Evermind |
Geplaatst op zondag 23 juni 2013 18:12 |
||||
Waarom doet een vrouw in de hoofdrol je twijfelen? Evermind wijzigde dit bericht op 23-06-2013 om 18:13, totaal 1 keer bewerkt the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Mypos |
Geplaatst op donderdag 08 augustus 2013 21:37 |
||||
Quote: Omdat ik een man vaak toch cooler vind en er dan liever naar kijk ofzo. Weet het ook niet precies. Maar ik heb nog zo veel series op mijn lijstje staan. Ben nu nog bezig met Spartacus, Brotherhood en Borgen 3 en dit jaar ga ik sowieso mijn favoriete series SOA, BB, Hell on Wheels en Homeland nog kijken. En Treme en Lilyhammer komen ook weer met een nieuw seizoen. Dus weet niet of ik binnenkort al aan The Good Wife toe ga komen. |
||||
aggiepaggie |
Geplaatst op donderdag 08 augustus 2013 21:47 |
||||
zeer de moeite waard echt een aanrader |
||||
Mypos |
Geplaatst op dinsdag 15 oktober 2013 18:49 |
||||
Ok wou even zeggen dat ik er aan begonnen ben. En het bevalt me wel. Het is wel meer een tussenserie omdat er niet echt veel spanning inzit. Maar het is wel goed geacteerd, zit een redelijk interessant doorlopend verhaal in, en de cameravoering en de acteurs zijn ook goed. Beetje law and order maar dan iets beter. Maar heb pas 2 afleveringen gezien. |
||||
jamo |
Geplaatst op donderdag 14 november 2013 02:14 |
||||
Wacht maar Mypos... je raakt verslaafd |
||||
lummeltje |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 15:21 |
||||
Gewoon kijken Mypos. Bij mij staat Fringe nog op nummer 1, gevolgd door deze serie! Zeer sterke acteurs. Levensecht. |
||||
Dweez |
Geplaatst op woensdag 20 november 2013 16:12 |
||||
Dit is een geweldige ontspannende serie. Ze is Amerikaans, dus sommige dingen zullen je wenkbrauwen doen fronsen, maar het is spannend, grappig, uit het leven gegrepen, grappig, aandoenlijk, enerverend, grappig, herkenbaar. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
geminis |
Geplaatst op maandag 02 december 2013 22:10 |
||||
Mijn bijdrage; Wat een enorme serie is het! Deze week weer een dijk van een aflevering en inderdaad, de humor weten ze zo subtiel toe te passen. Maar ik neem aan dat je al overtuigd was door de eerdere posts :-) |
||||
Paul1701 |
Geplaatst op dinsdag 03 december 2013 10:37 |
||||
Een van de beste reeksen van het moment. Een absolute "Must See". |
||||
Mypos |
Geplaatst op donderdag 11 december 2014 00:25 |
||||
Net klaar met seizoen 5. Schitterende serie. Blij dat ik er aan begonnen ben. Ik hou niet van case-of-the-week series maar hier zit zo'n enorm goed doorlopend verhaal in. Is suits vergelijkbaar? Die heb ik ook nog niet gezien nl. |
||||
huibie |
Geplaatst op donderdag 11 december 2014 18:26 |
||||
Ik vindt van niet, evengoed wel een goede serie, zeker vanaf seizoen twee |
||||
|