BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
cobra |
Geplaatst op zondag 28 september 2014 15:42 |
||||
Wat een goeie start van het nieuwe seizoen weer! Spoiler!Arme Cary, meteen de bak in en z'n vinger kwijt
|
||||
knabbelnootje |
Geplaatst op zondag 28 september 2014 17:42 |
||||
Nog niet naar de start gekeken, maar deze serie zit qua verhaallijn en karakter-ontwikkeling toch wel bijzonder goed in elkaar. Dit verveelt geen seconde. Een biertje is lekkerder met een nootje ernaast |
||||
geminis |
Geplaatst op vrijdag 03 oktober 2014 11:43 |
||||
Wat een knaller-start weer, echt een serie van hoog niveau! Opvallend hoe Will Gardner alweer vergeten lijkt. geminis wijzigde dit bericht op 03-10-2014 om 11:44, totaal 1 keer bewerkt |
||||
cobra |
Geplaatst op zaterdag 11 oktober 2014 21:44 |
||||
Net episode 3 gezien. Alicia is Will is niet vergeten. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zondag 12 oktober 2014 12:00 |
||||
Newscrew
Het begint meteen weer lekker hectisch. Alleen Spoiler!Ze wilden weg bij Lockhart/Gardner omdat de cultuur verziekt was en er een waterhoofd was en weet ik het allemaal. Nu hebben ze Florrick, Agos en Associates, nemen ze én Diane mee, én een flink aantal afdelingshoofden. Zelfs omschreven als 'the heart and soul of lockhart/Gardner', door Cary dacht ik.
Waarom doen ze dat? Leuk de inkomens van klanten, maar je neemt zo ook de cultuur weer terug waar ze zo tegen waren. Alleen zijn zij nu de baas. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 20 oktober 2014 18:13 |
||||
@masterbreel: dit was puur noodzakelijk zodat hun bedrijf niet failliet ging.. Ja het is jammer dat ze niet meer het kleine groepje zijn en Cary is er ook opzichtig tegen maar dit brengt wel lekker veel drama met zich mee Vincit omnia veritas! |
||||
Evermind |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 |
||||
Lekker binge gekeken en helemaal bij! Wat een fantastische serie is het toch, heerlijke humor en echt genieten allemaal! the Evermind that knows no season and withers not |
||||
cobra |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 14:25 |
||||
Chumhum bestaat echt als zoekmachine. |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 |
||||
Haha wat leuk.. toen ze het er een paar jaar terug voor het eerst overhadden in de serie had ik het al gegoogled maar toen vond ik nog niets.. Waarschijnlijk heeft een fan vd serie dit opgezet Vincit omnia veritas! |
||||
minouhse |
Geplaatst op dinsdag 21 oktober 2014 21:55 |
||||
Eén van de weinige series waarbij ik mij moet inhouden. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 14 november 2014 18:59 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Nu zitten ze zelfs weer in het gebouw van Lockhart/Gardner. Zelfs met Howard Lyman, waar Cary toen het allemaal begon met de 4th Years (in S04E20, kijk ik nu), juist Howard als hét voorbeeld noemde van het 'waterhoofd' van L/G. Ik vind TGW echt fantastisch, maar ik ben wel kritisch op deze verhaallijn. Vond deze verhaallijn vanaf eind S04 tm einde S05 het spannendst. Vooral S05E05, waarin uiteindelijk Will erachter komt dat Alicia weg gaat en haar ontslaat, echt bloedstollend spannend!
|
||||
Evermind |
Geplaatst op maandag 01 december 2014 13:01 |
||||
Dammit, ik zie nu dat we tot januari moeten wachten... the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 02 december 2014 22:14 |
||||
Deze quote moet ik toch echt ff delen.. Alicia zei het volgende tegen Peter in aflevering 9 van dit seizoen: You want to be reelected, you want me to be elected. Than zip up your pants, shut your mouth and stop banging the help! Vincit omnia veritas! |
||||
Evermind |
Geplaatst op donderdag 08 januari 2015 18:17 |
||||
Woohoo GO Alicia!!! Dat zag ik tot 5 seconden voordat het gebeurde nog niet aankomen! the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 19 mei 2015 15:39 |
||||
Leuk einde van seizoen 6 met misschien wel een iets te normale verhaallijn. De laatste 2 afleveringen vormen eigenlijk het nieuwe begin voor Alicia. In die afleveringen daarvoor zaten eigenlijk al meerdere seizoensfinale momenten. Wat we daarna zagen zie ik dan ook meer als toegift en afsluiting van het Kalinda hoofdstuk. De schrijvers hebben haar er heel netjes uitgeschreven over een lange periode dus van hun kon ik niets meer vragen.. Vincit omnia veritas! |
||||
Jeroenn74 |
Geplaatst op woensdag 24 juni 2015 12:35 |
||||
Uhh, |
||||
minouhse |
Geplaatst op woensdag 24 juni 2015 16:36 |
||||
Afleveringen of lettertjes? |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 24 juni 2015 19:39 |
||||
Newscrew
Spoiler!Stevo inderdaad. Maarrrr.... Is Kalinda echt weg? Ik vond Kalinda wel iemand waar we ondertussen zonder kunnen. Robin is ook een vet tof en grappig karakter! Meer dit hele gedoe met het afsplitsen van L/G en nu terug in hetzelfde gebouw, met dezelfde mensen, alleen met een ander naampje... Als klant had ik er iig weggeweest, al dat gedoe om weinig.
Ik vond de start van het nieuwe bedrijf echt super spannend, heb met mn mond half open naar de scenes gekeken waarin Alicia door Will gevat werd en eruit gedonderd. Maar nu ik kijk naar het hoe en waarom... De show leek zichzelf opnieuw uit te vinden, maar heeft ons vooral afgeleid van de dood van Will oid. Erg sterk vind ik het achteraf allemaal niet. Die Clark moet ook het idee hebben dat hij het voor niks heeft gedaan. Dat Alicia uiteindelijk verloren heeft als States Attorney vind ik ook bijzonder! |
||||
|