BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||||
Auteur | Bericht | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Inodder |
Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 00:17 |
||||||
Vanwege het overdreven slotjes beleid op dit forum hierbij een V2 van dit Topic. Quote: Ik heb hierboven reeds uiteen gezet waarom dit topic toch wel degelijk nuttig is. Oke voor dubbelposts e.d. is uw vlagetje een grappig idee, maar bied in lang niet alle gevallen uitkomst. en voor wat betreft die dubbelposts is het overbodig zoals uiteengezet na onderstaande quote. Blijft er naar mijn idee weinig functionaliteit voor uw geliefde vlaggetje over. Quote: Daarom is dit idd normaal ook alleen mogelijk (ZOALS IK OOK AL ZEI) als na deze post nog niet in het topic gereageerd is. Op deze manier zul je dus ook echt geen conversatie aan gort helpen. (dat doen de mods wel met hun slotjes) Scheelt de mods weer een hoop werk inzake dubbelposts e.d. Quote: Wederom ga eens bij uw volwassen broer/zuster fora kijken. Zij zullen dit beleid niet voor niets voeren. Oke gast-moderatie kan in sommige gevallen uitkomst bieden echter: Een goede Mod kent zijn users, en weet tussen de regels door te lezen, kent de gevoelige punten en weet deze in goede banen te leiden met zo min mogelijk ingrijpen. Slechts in zeer extreme gevallen zal een post gedelete worden en dan pas na overleg met o.a. de admins. Quote: Inderdaad, waarvoor ik hem ook reeds bedankt had zoals je had kunnen zien. Quote: Idd goed bedoeld. maar aan dovenmansoren gericht? Ik hoop niet dat men nu weer lange tenen onder mijn voeten probeert te wurmen, maar eens serieus naar de content van mijn verhaal gekeken word. Ik denk dat je dit forum flink kan verbeteren met een Overzichtelijke forum navigatie en een duidelijke structuur. Plaats in elk Sub Forum een Sticky [FB] een [FAQ] en een algemeene [FB] in het hoofd forum en je zal een wildgroei aan topics tegengaan. En laat vooral topics open zodat mensen in kunnen haken op anderen, en er niet telkens onnodig nieuwe topics geopend hoeven worden. Hetgeen allemaal de overzichtelijkheid en structuur dan de site ten goede komt. Uit het huidige beleid blijkt naar mijns inziens niets dat lijkt op je zorg om een conversatie niet aan gort te helpen. |
||||||
Inodder |
Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 20:59 |
||||||
Wie weet waarom de [strike]functie[/strike] niet werkt? is dit een bug, of is het geen bbcode? Is er een andere methode voor? Inodder wijzigde dit bericht op 18-03-2010 om 21:01, totaal 1 keer bewerkt |
||||||
Leegaert |
Geplaatst op donderdag 18 maart 2010 22:23 |
||||||
Strike functie werkt hier perfect, ik zie "testje, zo misschien?" mooi doorstreept staan. |
||||||
Inodder |
Geplaatst op vrijdag 19 maart 2010 00:31 |
||||||
Quote:me to klopt hij doet het, vandaar ook mijn edit. Maar dus niet met [strike] [/strike] zoals ik gewoon was. blijkbaar is het hier gereduceerd tot <s> </s> waarbij < > = [ ] uiteraard wel makkelijk, maar een algemeen standaard zie ik liever. Vervelend als elk forum zijn eigen dingetjes bedenkt Inodder wijzigde dit bericht op 19-03-2010 om 00:36, totaal 2 keer bewerkt |
||||||
Advertentie | |||||||
|
|||||||
Inodder |
Geplaatst op zaterdag 20 maart 2010 12:23 |
||||||
Welk laf figuur heeft dit topic nu weer zonder enkele reden/opgaaf van reden dicht gesmeten? Sorry hoor als ik blind ben neem ik het terug. Maar ik zie in t topic nergens een verklaring en heb ook al in het mededelingen topic gekeken. Inodder wijzigde dit bericht op 20-03-2010 om 12:24, totaal 1 keer bewerkt |
||||||
fl0ff13 |
Geplaatst op zaterdag 20 maart 2010 12:36 |
||||||
Quote: Dat topic is op MIJN verzoek "dicht gesmeten" omdat er met jou geen normale conversatie mogelijk is. Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||||
|