BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
eapoe |
Geplaatst op zaterdag 23 juni 2012 16:20 |
||||
weer n goede serie de nek omgedraaid ... lijkt de nederlandse regering wel |
||||
Robertus |
Geplaatst op vrijdag 29 juni 2012 10:30 |
||||
Quote: Ben ik niet met je eens dat hij de nek om is gedraaid. De serie is gewoon klaar en er is een goed einde aan gemaakt. Je kunt een serie ook eindeloos uitmelken en ik vind dat het beter zo is. Ik vond het een fantastische serie en een aanrader voor iedereen. De schrijver moet gewoon snel weer een nieuwe serie van het zelfde kaliber schrijven. Hartelijk bedankt weer voor de vertalers. Robertus wijzigde dit bericht op 29-06-2012 om 13:07, totaal 1 keer bewerkt |
||||
loup |
Geplaatst op vrijdag 29 juni 2012 14:07 |
||||
Goed om te horen dat er een goed einde is gemaakt. |
||||
Robertus |
Geplaatst op vrijdag 29 juni 2012 14:53 |
||||
Een echte aanrader, we konden eigenlijk nooit stoppen. |
||||
xppx |
Geplaatst op vrijdag 29 juni 2012 16:08 |
||||
Quote: Nope. De serie is wel degelijk gecancelled en vrij vlug. Daardoor hebben de schrijvers van de laatste episode het einde gemaakt. Ik ben ook wel tevreden met een einde, maar je voelt dat dit vlug-vlug is gedaan. Spoiler!Ineens krijg je onrealistische situaties en moet je maar de conclusie trekken dat het een droom is. Als hij in de laatste scene uit de douche had gekomen, dan was het inderdaad een Dallas'je geweest.
|
||||
Evermind |
Geplaatst op zaterdag 28 juli 2012 13:32 |
||||
Ik heb erg genoten van deze serie! Echt wel een aanrader! Spoiler!er nog veel meer drama in stoppen. Ik vind het meer kloppen als zou blijken dat hij na het ongeluk altijd in een coma gelegen zou hebben en de dood van vrouw én kind onbewust lijkt mee te krijgen (=die switch tussen de twee werelden). Misschien zou ik hem zelfs dood later gaan = die scene dat hij ze allebei ziet in dezelfde wereld. Dan zou het allemaal nog wel kloppen toch? Dan is dat niet-realistische van de laatste aflevering inderdaad allemaal in de droom gebeurd, en zou ik minder het gevoel hebben van voor-het-makkelijke-goede-einde gekozen Maar goed, soms draaf ik een beetje door the Evermind that knows no season and withers not |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zaterdag 04 augustus 2012 19:11 |
||||
Vernondeju zeg, ondanks de canceling tóch maar gaan kijken en wat blijkt? Wat een verschrikkelijk leuke serie zeg. Na E01 was ik meteen verslaafd. Actie en een juiste dosis drama met een goede vleug mystiek, dit wil ik meer! Spoiler!Enerzijds kunnen we er uit halen dat beide wereld een droom waren en dat hij nu wakker word. wat ook mogelijk is, is dat hij een 3e wereld heeft gemaakt waar ze beide leven. de echte wereld is dan nóg steeds niet duidelijk/bekend
Aan coma zat ik ook te denken, of het feit dat hij gewoon niet goed zijn verlies kon verwerken omdat hij ze BEIDE kwijt was. Maar goed... Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zaterdag 04 augustus 2012 19:58 |
||||
Het is jammer dan het maar één seizoen was, maar de serie was absoluut goed. |
||||
eherni |
Geplaatst op zaterdag 04 augustus 2012 22:24 |
||||
Ik vind het vooral jammer dat Awake vrij laat in het seizoen met de 'rode draad' naar voren kwam. Geldt mijns inziens voor meer series. Juist zo'n doorlopende verhaallijn maakt een serie interessant. Waarom daar mee wachten tot de helft van het seizoen? Vooral als je weet dat je in eerste instantie 10 tot 13 afleveringen krijgt om je te bewijzen. Nu is het soms net of ze die rode draad bij toeval midden in het seizoen bedenken. Ik denk dat als je er meteen mee begint je meer kijkers weet vast te houden en de kans op een tweede seizoen daarmee groter zal worden. |
||||
xppx |
Geplaatst op zondag 05 augustus 2012 09:40 |
||||
@eherni: dat is omdat een 10-tal jaren geleden 'men' besloot enkel nog series uit te zenden als ze elk moment door elk niveau kijker konden gevolgd worden. Ze waren van mening dat op die manier tijdens de run van een seizoen nog meer kijkers opgepikt konden worden. xppx wijzigde dit bericht op 05-08-2012 om 09:42, totaal 1 keer bewerkt |
||||
nuenenmaster |
Geplaatst op donderdag 30 augustus 2012 09:16 |
||||
Geweldige serie, goede afsluiting. Dit zijn de series waar ik gek op ben, in 2 dagen gekeken |
||||
M3ntalist |
Geplaatst op dinsdag 25 september 2012 08:40 |
||||
volledig uitgekeken op 1 dag en vond het een schitterende serie. Maar waar ik bij andere series het gevoel heb als "wat gaan ze in een volgend seizoen nog uit hun duim kunnen zuigen", vond ik dat er bij 'awake' nog zoveel verschillende mogelijkheden waren om deze serie minstens nog 1 Ã 2 uitstekende seizoenen te geven. Zonde om zo een serie te cancelen voor alweer iets nieuws, die waarschijnlijk lang niet van hetzelfde niveau als 'awake' zal zijn. Als er mij trouwens iemand kan uitleggen wat het einde nu betekende? was het allemaal een droom? is het einde waar zijn zoon EN vrouw allebei leven, een droom? Let me know. |
||||
Mitchz |
Geplaatst op dinsdag 25 september 2012 08:50 |
||||
Zelf denk ik dat het mogelijk een derde 'droom' is. Zoals in het gesprek met die vrouwelijke psychiater al naar voren kwam. Dus misschien zit hij er nog in vast/coma? Top serie inderdaad maar wel erg dankbaar dat de makers er een einde mochten aan breiden, zo hoort dat! |
||||
M3ntalist |
Geplaatst op dinsdag 25 september 2012 08:59 |
||||
Quote: Inderdaad, goede reclame voor de makers van deze serie. Daaraan zie je dat ze het niet enkel voor de dollar bills doen. Snap toch niet waarom deze serie stopt. Praktisch alleen maar positieve reviews gelezen. |
||||
M3ntalist |
Geplaatst op dinsdag 25 september 2012 09:05 |
||||
Quote: Inderdaad, goede reclame voor de makers van deze serie. Daaraan zie je dat ze het niet enkel voor de dollar bills doen. Snap toch niet waarom deze serie stopt. Praktisch alleen maar positieve reviews gelezen. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 25 september 2012 09:08 |
||||
Newscrew
Quote: Eigenlijk is het heel simpel, Awake haalde maar 60% van het NBC gemiddelde. Dat is veel te laag en zodoende werd het gecancelled. Wel heel erg jammer, maar voor NBC redelijk begrijpelijk. |
||||
NNACCER |
Geplaatst op dinsdag 25 september 2012 09:58 |
||||
Deze uitstekende serie had gewoon lekker op een kabelzender uitgezonden moeten worden, daar hoort het thuis. |
||||
jaco |
Geplaatst op dinsdag 25 september 2012 18:56 |
||||
De gedachten van creator Kyle Killen over de finale en idee voor seizoen 2 als dat er van was gekomen: |
||||
|