BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
cruise |
Geplaatst op maandag 05 mei 2014 12:00 |
||||
Hmmm... dan heb ik aflevering 4 dus gemist en is overal al genuked. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
DragonChief |
Geplaatst op donderdag 26 juni 2014 22:57 |
||||
Net E11 gezien... gaat eigenlijk gewoon weer nergens naar toe. Teveel open onderwerpen en nog maar 1 aflevering te gaan/ Knap. Op het huidige tempo heeft het nog minstens 4 afleveringen nodig om tot een eind te breien. Een echt eind. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Jelmeer |
Geplaatst op vrijdag 27 juni 2014 09:08 |
||||
Spoiler!vgm gaan ze toewerken naar wat christopher montisanti() tegen hem zei in E11, dat hank de show californication in californication gaat maken
|
||||
DragonChief |
Geplaatst op vrijdag 27 juni 2014 09:33 |
||||
Quote: Ahhh, dat zou goed kunnen! Dat is dan wel weer leuk opzich Maar in 1 aflevering wil ik toch wel zien: Spoiler!- wat gebeurd er met die bruiloft, en waarom, etc? - Hoe zit het met het Karen/Hank verhaal, komop, daar is het allemaal mee begonnen. Bijv S01, dat ze wegloopt van haar eigen bruiloft en met Hankie mee gaat. - Ineens Julia en Devon erbij. Wordt Julia anders zijn nieuwe partner? Kan allemaal. En dan geen halfbakken laat-dat-aan-je-fantasie-over aflevering. Hoe dan ook, ben zeer benieuwd. Ik dacht dat iemand in dit topic zei dat hij wss dood ging aan het eind Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Jelmeer |
Geplaatst op vrijdag 27 juni 2014 12:26 |
||||
Spoiler!Die Levon is echt de grootste mongool van alle 7 seizoenen californication, nog erger dan Natalia Zea's karakter.
Maar ja wil ook wel een antwoord op het Hank+Karen verhaal |
||||
furiuZ |
Geplaatst op maandag 30 juni 2014 18:34 |
||||
Zo, deze ook weer gedaan... Spoiler!Niet echt een einde waar je mee kunt afsluiten. Hoe vaak zijn we deze situatie al niet tegen gekomen waar het even goed gaat, en even later loopt het weer helemaal de mist in tussen Hank & Karen. Nee... Deze finale heeft mij helaas niet echt voldoening gegeven. Hoe dan ook ga ik deze serie toch wel hard missen.
|
||||
muter |
Geplaatst op maandag 30 juni 2014 22:08 |
||||
Ben het met je eens, furiuz. Het voelde ook wat afgerafeld aan, maar het is zoals het is |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 01 juli 2014 01:12 |
||||
Newscrew
Quote: Wat heb jij tegen zwaarlijvigen, joh? Eerst 'Samuel' en nu Levon... Maar goed. Vind dat ze het mooi afgesloten hebben. Had wel gehoopt dat we de bruiloft nog konden meemaken, maar ik ben blij genoeg dat we Hank-Karen closure hebben. GetLittUp wijzigde dit bericht op 01-07-2014 om 01:14, totaal 1 keer bewerkt Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Jelmeer |
Geplaatst op dinsdag 01 juli 2014 08:07 |
||||
Quote: Nu je het zegt ja:p, behalve dat beide heren te dik zak voegen ze ook nog eens 0,0 toe, en levon was gewoon vervelend en niet grappig. |
||||
Ghostface |
Geplaatst op dinsdag 01 juli 2014 10:31 |
||||
Wat een afgeraffelt einde zeg.. slechte climax. Dit was echt een van de slechtste seizoenen van mijn lievelings serie. |
||||
DragonChief |
Geplaatst op dinsdag 01 juli 2014 18:39 |
||||
Quote: Mwah, vind je dat echt? Ik ben niet heel erg content met de seasonfinale, maar opzich is het wel OK. Maar wat betreft Karen en Hank... ik weet niet, maar zoals hierboven wordt gezegd is dit al ZO vaak gebeurd in de serie, en telkens konden ze het niet waarmaken. Wat maakt deze keer anders dan? Op die vraag wordt geen antwoord gegeven.... dat vind ik sowieso raar, want eerder dit seizoen liet Karen nog duidelijk merken dat ze totaal niet meer samen wilde, dus als kijker had ik nu wel gedacht dat het écht ECHT over was. En dat Hank dan vervolgens met Julia samenging Het eind dat Hank de Californication serie zou gaan schrijven had ik een stuk leuker gevonden Maar goed, hoe dan ook, de serie ga ik wel missen. Ik keek er elk jaar weer naar uit (ps. zonde van die Porsche zo midden op de straat ) Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
dennis_n |
Geplaatst op vrijdag 04 juli 2014 07:23 |
||||
Quote: Helemaal mee eens, wat een verschrikkelijk seizoen was dit. Geen enkele aflevering was leuk helaas. Jammer om door een laatste seizoen te moeten worstelen. |
||||
Mick |
Geplaatst op vrijdag 04 juli 2014 12:00 |
||||
Newscrew
Ik zal wel de enige zijn, maar ik keek nooit echt uit naar Californication. Het was voor mij echt iets wat ik na het seizoen in korte tijd moest kijken, ik kreeg me er nooit echt voor gezet. Spoiler!Ben ik dan echt de enige die het mooi vond hoe hij Julia en de showrunner van Santa Monica zo bij elkaar bracht? Of dat Levon eindelijk een meisje had? Dat Hank toch bijdraaide voor Becca, wiens gezeur ik dit seizoen gemist heb als kiespijn. Dat Marcy het net als Charlie het niet kon en ze verhuist zijn naar het oude flatje? En of Karen en Hank het gaan redden? Waarschijnlijk zal het altijd zo blijven.. Maar daar had je nooit zekerheid over kunnen krijgen, niemand kan de toekomst voorspellen. Al met al ben ik tevreden. Ik geniet van 7 jaar mooie herinneringen aan Hank Moody. Probeer dat ook te doen. Teleurstelling vertroebelt de herinnering aan deze geweldige serie. En als je denkt dat dit een teleurstelling was, dan denk nog maar eens terug aan de How I Met Your Mother finale. |
||||
solu |
Geplaatst op zondag 06 juli 2014 21:23 |
||||
Net pas het einde gezien, maar ik vond het mooi. |
||||
Ghostface |
Geplaatst op dinsdag 08 juli 2014 08:54 |
||||
ik ga voor old times sake, de eerste paar seizoenen ( 1 t/m 5 ) maar opnieuw kijken. Die verdringen mijn bittere nasmaak van dit seizoen hopelijk. |
||||
|