BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
solu |
Geplaatst op dinsdag 02 april 2013 23:10 |
||||
Quote: Spoiler!als je dat niet begrijpt kan je beter stoppen met de serie. Karen is zijn liefde van zijn leven alles wat die heeft is Karen en Becca. Tuurlijk keert die daar altijd naar terug. Vraag zal alleen zijn aan het einde van de serie hopelijk duurt dat nog een aantal jaar of Karen dat ook wil of niet.
|
||||
JustMike |
Geplaatst op woensdag 03 april 2013 14:05 |
||||
Ik ga niet stoppen met deze serie hoor, omdat ik het zoals jij zegt 'niet begrijp.' Spoiler!Maar de vraag blijft gewoon of je gelukkig kan worden als je ziet dat je de liefde van je leven niet kan krijgen. Maar ja, wie weet krijgt hij haar nog wel een keertje? Ooit.
JustMike wijzigde dit bericht op 03-04-2013 om 14:08, totaal 1 keer bewerkt It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
furiuZ |
Geplaatst op donderdag 04 april 2013 22:19 |
||||
Net finale gezien. Het is en blijft nog altijd met favo serie, hoewel ik ook wel begrijp dat sommige het vervelend vinden Spoiler!dat hij steeds blijft terug gaan naar Karen Hoe dan ook, nu weer wachten tot januari 2014. Ik denk dat ze hierdoor, dat er zo lange pauzes tussen zitten, dat ze de serie zo lang blijven volhouden en dat ze de kijkers behouden. Moest dit een serie zijn die van het voorjaar tot het najaar loopt, dan was hij er aan voor de moeite vrees ik. |
||||
|